Huoli pois! Norskilla lennettiin.Toivottavasti et ole menossa Finskin lennolla maanantaina. Saattaa ennustus jäädä toteutumatta, sillä lakon takia lento Malagaan peruuntuu.
Täysin ennustuksen mukainen setti juomiakin ostettu.
Huoli pois! Norskilla lennettiin.Toivottavasti et ole menossa Finskin lennolla maanantaina. Saattaa ennustus jäädä toteutumatta, sillä lakon takia lento Malagaan peruuntuu.
Hirveä takaisku illan suunnitelmiin! Tauski baari maanantaina ja tiistaina suljettu!Huoli pois! Norskilla lennettiin.
Täysin ennustuksen mukainen setti juomiakin ostettu.
Ne on muuten miehellä joskus kipeät. En tiedä, miksi. Eivät ne ainakaan hiplaamisesta kipeiksi tule. Naisilla kuulemma tulee.Mun tissit on kipeät. Meinasin sanoa rintalihakset, mutta kun mulla ei ole niitä. Mut ei mulla ole manboobsejakaan. No, noi tossa rinnuksissa olevat on kipeät.
Niin, tää johtunee siitä et olin muutaman viikon jälkeen 3 krt salilla 5 päivään. En mä niitä lihaksia vieläkään saa, pitäs jotenkin ottaa lisäravinnetta tms. Mun kroppaan kun ei vaan tartu. Näillä mennään.Ne on muuten miehellä joskus kipeät. En tiedä, miksi. Eivät ne ainakaan hiplaamisesta kipeiksi tule. Naisilla kuulemma tulee.
Hyvää treeniä ja hyvää ravintoa, kyllä sitä aina jotain tulee. Geeneilleen ei tieten mitään voi, ei kaikista tule Ronnie Colemaneja tekemälläkään.Niin, tää johtunee siitä et olin muutaman viikon jälkeen 3 krt salilla 5 päivään. En mä niitä lihaksia vieläkään saa, pitäs jotenkin ottaa lisäravinnetta tms. Mun kroppaan kun ei vaan tartu. Näillä mennään.
Hyvä fiilis tulee silti.
Mä tiedän vastauksen näihin kaikkiin sun kysymyksiin kun olen lukenut ip-lehdistä vastaukset. Tunnuksia ei ole plus-versioihin, mutta sitten kyselen täältä tai odotan kaks vuotta niin saan lukea salatut teesit tuoreeltaan.Niin, tää johtunee siitä et olin muutaman viikon jälkeen 3 krt salilla 5 päivään. En mä niitä lihaksia vieläkään saa, pitäs jotenkin ottaa lisäravinnetta tms. Mun kroppaan kun ei vaan tartu. Näillä mennään.
Hyvä fiilis tulee silti.
Mulla on vähän sama. Tosin syitä heräilylle on neljä:Ärsyttävä piirre päätynyt elämään. Tullut tavaksi herätä mitä ihmeellisimmistä syistä joskus kolmen neljän aikaan yöllä ja sitten ei saa unta pariin tuntiin. Ja jos sitten saakin unta niin sitähän jatketaan yhtä soittoa monta senkin jälkeen. Hyvin ärsyttävää.
Älä nyt kuitenkaan Palmun alle. Niitäkin siellä on. Mark my word!Hirveä takaisku illan suunnitelmiin! Tauski baari maanantaina ja tiistaina suljettu!
Oh my God! Missä kunnioitus? Veljet ja siskot tehneet itsestään pienen! Lähden lähimmän palmun alle parkumaan elämän kovuutta. It helps, i assume!!!!
Aika moni taitaa nykyään painella kesät ja talvet lenkkareilla, mut kyl kunnon talvikengät olla pitää, kuten @vilperi totesi.
Liukkaushan riippuu ihan siitä minkälainen pohja kengässä on. Esim. minulla on kahdet kesälenkkarit, toiset niin loppuukäytetyt, että pohja on ihan sileä. Niillä en lähtisi talvella mihinkään. Toisissa on ihan hyvä kuvio pohjassa eikä ne ole sen liukkaammat kuin talvikenkänikään. Käytin niitä viimeksi eilen kun kävin kaupassa.Täällä oli itse asiassa muistaakseni joskus keskustelua talvi-ja kesäkengistä ja silloin kävi taas muistaakseni ilmi että joku paineli kesäkengillä talvellakin. Sen verran huterat muistikuvat kuitenkin että varmaksi en sano.
Silloinkin tuo pieni keskustelu lähti liikkeelle minun jostain kenkähankinnasta. Oliko silloin kun keväällä ostin nuo kävelykengät.
Minä olen kyllä sitä mieltä että talvella pitää omat kenkänsä olla. Eikös jalat palele jos painelee kesäkengillä talvella? Ja kesäkengät voi varsinkin liukkaat olla.
Vähän ehkä noinkin. Varsinais-Suomessa saa nykyään joka ”talvi” taistella helvetin liukkaiden katujen kanssa. Kuviointi sinänsä ei auta mitään, jos pohjan materiaali ei pidä liukkailla keleillä. Aika monia erilaisia on tullut kokeiltua, mutta täysin tyydyttävää vaihtoehtoa en ole löytänyt.Liukkaushan riippuu ihan siitä minkälainen pohja kengässä on. Esim. minulla on kahdet kesälenkkarit, toiset niin loppuukäytetyt, että pohja on ihan sileä. Niillä en lähtisi talvella mihinkään. Toisissa on ihan hyvä kuvio pohjassa eikä ne ole sen liukkaammat kuin talvikenkänikään. Käytin niitä viimeksi eilen kun kävin kaupassa.
Nonnih - onkohan lämpölava käytössä vai niin lyhyt siirtymä, ettei kuorma kerkiä jäätyä lavaan kiinni?Nyt ulkoilua. Kuorma on valmis.
Täytyy kyllä sanoa että aika kalsa on vaikka on toppavaatteet päällä.
Lyhyt oli siirtymä kun työnjohto (eli mä) ei antanut viedä multaa muualle kuin kasvimaalle takaisin.lyhyt siirtymä, ettei kuorma kerkiä jäätyä lavaan kiinni?
Hienoa, ei ylikuormaa.Nyt ulkoilua. Kuorma on valmis.
Täytyy kyllä sanoa että aika kalsa on vaikka on toppavaatteet päällä.