Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Oliko sulla semmonen Wehrmachtin teräskypärä päässä...? Voi kaitselmus, mä oon niin lähellä, uuuhh...Dude. Oot ollu kärpäsenä mun katossa joitakin vuosia takaperin
Oliko sulla semmonen Wehrmachtin teräskypärä päässä...? Voi kaitselmus, mä oon niin lähellä, uuuhh...Dude. Oot ollu kärpäsenä mun katossa joitakin vuosia takaperin
Kyllä tutkimus puhuu asiaa! Ei täällä meilläkään spåra- tai metroyhteydet kiitosta ansaitse. En ole varmasti tällä kuluneella viikolla kertaakaan käyttänyt kumpaakaan kylille mennenssäni... eivät aikataulut ole sopineet yhtään mun menoihin. Ja sitten, tuo Leppävirta-Varkaus metrolinjakin on niin tukkoinen, ettei sillä edes huvita kulkea, vaikka joskus voisikin - se on semmoista täällä maaseudulla...Mitä ihmettä? Kyllä mä ainakin olen aina käyttänyt spåraa Polvijärvellä ja metroa Juupajoella.
Pääkaupunkiseudulla asuvista 86 prosenttia luottaa metroihin ja raitiovaunuihin. Maaseutumaisesti asuvista ainoastaan 45 prosenttia luotti niihin. Maaseudulla ei ole metro- tai raitiovaunuliikennettä.![]()
Tuore tutkimus kertoo hirmuisesta alamäestä: Suomalaisten luotto takseihin romahti
Maaseudulla asuvat eivät luota metro- ja raitiovaunuliikenteeseen, kyselytutkimus osoittaa.www.iltalehti.fi
No tiätty. Eikö muka kaikilla ole? Ja nyt en muuten edes liioittele. Ja meitä oli kaksi samassa ”asussa”.Oliko sulla semmonen Wehrmachtin teräskypärä päässä...? Voi kaitselmus, mä oon niin lähellä, uuuhh...
Pääsisi kyllä aika helpolla täältä meikämetron perältä ratikalla Oulaisiin.Vimpeli ilman metroa muka, ei voisi kuvitellakaan. Aina kuljen porukoiden luota Saarikentälle Vimpelin metrolla, joskus saatan käyttää spåraa tai lähijunaa.
Pil pil rapuset tuloillaan?Eikun uudestaan kauppaan kun jäi se oliiviöljypullo ostamatta. Voihan kökkö.
Kanaa tänään.Pil pil rapuset tuloillaan?
Joo kyllähän Juupajoella on oltu umpitunnelissa monesti.Mitä ihmettä? Kyllä mä ainakin olen aina käyttänyt spåraa Polvijärvellä ja metroa Juupajoella.
Se on ollut vainaa jo 10 vuotta. Kysyitkö sinä äiteltäs miksi jouduit aina maaliin?Kysy ny ens hätään iskältä, jos se ottas jo apurattaat pois sun vanhasta "rytkösestä"...
Saatana ku on tuttu rekkari.Nauratti kun tänään Vääksyn paikallisessa Baarissa talon drinkkinä oli Kyr-12. Pitäneekin katsoa Poliisin Poika taas vaihteeksi.
Juu - miten vaan...Se on ollut vainaa jo 10 vuotta. Kysyitkö sinä äiteltäs miksi jouduit aina maaliin?
Nyt on kunnollista.Pojalle klassikoitten opettamista osa XX.
Hieno peli tuo Muuttuva labyrintti.Pojalle klassikoitten opettamista osa XX.
Onko tämä Hero Quest?Pojalle klassikoitten opettamista osa XX.
Onko tämä Hero Quest?
Löytyy itseltäkin kaapin perukoilta. 30 vuotta sitten sen sain ja tulihan tuota ahkerasti junnuna pelattuakin.Kyl vaan.
Meillä näkyi olevan kotikodin vintillä vielä avaruusversio Space Crusadekin. Ei ollut niin hyvä mitä HeroQuest.Löytyy itseltäkin kaapin perukoilta. 30 vuotta sitten sen sain ja tulihan tuota ahkerasti junnuna pelattuakin.
Voisi olla korkea aika puhaltaa pölyt pelistä ja ottaa omien muksujen kanssa kokeiluun.
Tää retroäänestys-konsepti oli ihan hauska. Aina tuohon Gimmeliin saakka.
Ainahan jotakin vituttaa, oli asia sitten mikä tahansa.Tää retroäänestys-konsepti oli ihan hauska. Aina tuohon Gimmeliin saakka.