Koiran eturaajoissa ei ole teknisesti ottaen polvia, vaan kyynärpäät. Voiko niitä sitten sanoa käsiksi on jonkun muun asia.Onko koirilla neljä kättä vai neljä jalkaa? Eli potkaiseeko vai lyökö koira eturaajoillaan?
Jotain hyvää ne modetkin sentään tekee. Ei tää vitun Spede-huumori vaan oikeen iske.Näköjään modet ovat siirtäneet kaikki retroäänestykset testialueelle.
Oman lapsen kanssa lounaalla olosta kannattaa aina maksaa...Taksvärkki tuli minulle näköjään tuplasti kalliimmaksi kuin viime vuonna vaikka työnantajani maksoi tyttären 15e hyväntekeväisyysmaksun. Viime vuonna minä maksoin kotihommista tuon, mutta nyt piti maksaa AB-lippu 4,5e ja lounaat 2*12,70e (oli miulle eka lounas "ulkona" koronan alun jälkeen).
Taksvärkki tuli minulle näköjään tuplasti kalliimmaksi kuin viime vuonna vaikka työnantajani maksoi tyttären 15e hyväntekeväisyysmaksun. Viime vuonna minä maksoin kotihommista tuon, mutta nyt piti maksaa AB-lippu 4,5e ja lounaat 2*12,70e (oli miulle eka lounas "ulkona" koronan alun jälkeen).
Mää oon nähny poikani viimeks 11 vuatta sitten kun hän oli 6kk vauva. Viime aikoina ruvennu kiinnostaan silleen vähän että pitäskö tehrä jotain. Äitensä ei mua arvosta kovasti.Oman lapsen kanssa lounaalla olosta kannattaa aina maksaa...
Minun tyttäreni kyllä tuon tiesivät/tietävät, sillä samalla seutukunnalla asuessamme lounaskutsuja tuli säännöllisin väliajoin ja mulle kyllä heidän seuransa kelpasi aina, rahasta viis...
ja sitten porsasteleen MyStarin BusinessLoungeen.
Se on loundge!
Näissä on syytä olla tarkkana.
Se on Loundge.
Herranjumala, Jatkoajassa se on LOUNDGE.
Se on loundge.
Tarkennus: se on LOUNDGE. Ainakin meillä päin.
Kyllä muuten on... Jatkoajassa lukee LOUNDGE... Peksalta tunnukset pois ja muille palstoille loungeilemaan.Eipä muuten ole.... Maihinnousukortissa lukee BUSINESS LOUNGE..... Turhikselle Aasinhattu ja nurkkaan häpeen viideksi minuutiksi.
Kyllä muuten on... Jatkoajassa lukee LOUNDGE... Peksalta tunnukset pois ja muille palstoille loungeilemaan.
Se on loundge!
Näissä on syytä olla tarkkana.
Jonkinlaista palstayleissivistystä peräänkuuluttaisin.Veli @peksa lta jäänyt Jatkoaika-koulutus jotenkin kesken.
Jonkinlaista palstayleissivistystä peräänkuuluttaisin.
Kyllä muuten on... Jatkoajassa lukee LOUNDGE... Peksalta tunnukset pois ja muille palstoille loungeilemaan.
Awak hyppäsi kerran samaan metrovaunuun. Onpahan melkoisen näyttävä ilmestys. Joutui muistaakseni kumartumaan oviaukossa.Myllypurossa bussipysäkillä teini-ikäinen Awak Kuier käveli ohitseni.
Jos ei olisi hypännyt niin olisikohan tarvinnut kumartua?Awak hyppäsi kerran samaan metrovaunuun. Onpahan melkoisen näyttävä ilmestys. Joutui muistaakseni kumartumaan oviaukossa.
Saattoi se astahtaakin. Mutta hyvä pointti.Jos ei olisi hypännyt niin olisikohan tarvinnut kumartua?
Awak hyppäsi kerran samaan metrovaunuun. Onpahan melkoisen näyttävä ilmestys. Joutui muistaakseni kumartumaan oviaukossa.