Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 330 157
  • 66 848
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
On tää perkele, kun Jatkiksessa pyäriessä isoin aika menee nykyään siihen että pistää viästiketjuja piiloon...

T: Pahantuulinen Setämies.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Menis kyllä tuonne vitutusketjuunki mutta legendaarinen sunnuntai kun ex-akka huutaa satasta lainaan ja toinen exä että voisinko maksaa elarit ennakkoon. Meni fileet.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Menis kyllä tuonne vitutusketjuunki mutta legendaarinen sunnuntai kun ex-akka huutaa satasta lainaan ja toinen exä että voisinko maksaa elarit ennakkoon. Meni fileet.
Tässähän sulla on vaihdantataloudellinen etulyöntiasema: "En lainaa, mutta voin halutessani vaihtaa satasen johonkin... tarjoa!"
Elatusmaksuissa sää oot jo vaihtos tehnyt... valitettavasti?
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Kirjoitan tämän nyt tänne.
Katsoin äsken Uutiset ja Urheiluruudun. Ruudun lopuksi oli haastattelu Joonas Pylsystä. Aihe käsitteli hänen saamaa aivoinfraktia ennen Salibandyn MM-kisojen ottelua Suomi-Norja. Tai ei hän sitä silloin tiennyt. Se mitä sen jälkeen tapahtui...en spoilaa. En osaa sitä sanoin selittää. Mutta tilanne on se, että vielä ei tiedä, pelaako tämä yksi aikakautensa parhaista pelaajista enää. Hän sanoi, että ehkä pelaa, mutta on jo asennoitunut siihen, että ura on ohi. Hän myös sanoi, että todennäköisesti maajoukkueura on ohi. Miksi sitten kirjoitin tästä? Noh, tämä haastattelu on ensimmäinen, joka saa minut herkistymään ihan kunnolla elämäni aikana. Pylsy on aina ollut niin saatanan kova äijä ja pelaaja, että tuo tilannekin tuli myös minulle ihan puskista. Kannattaa katsoa tuo haastattelu ja miettiä, kuinka elämä on pienistä asioista kiinni ja missä järjestyksessä elämän arvot menevät. Tuosta haastattelusta tuli väkisinkin Krister Savonen flashback meikäläiselle
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Tässähän sulla on vaihdantataloudellinen etulyöntiasema: "En lainaa, mutta voin halutessani vaihtaa satasen johonkin... tarjoa!"
Elatusmaksuissa sää oot jo vaihtos tehnyt... valitettavasti?
Pitäskö mulla kilpailuttaa tämä?
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kirjoitan tämän nyt tänne.
Katsoin äsken Uutiset ja Urheiluruudun. Ruudun lopuksi oli haastattelu Joonas Pylsystä. Aihe käsitteli hänen saamaa aivoinfraktia ennen Salibandyn MM-kisojen ottelua Suomi-Norja. Tai ei hän sitä silloin tiennyt. Se mitä sen jälkeen tapahtui...en spoilaa. En osaa sitä sanoin selittää. Mutta tilanne on se, että vielä ei tiedä, pelaako tämä yksi aikakautensa parhaista pelaajista enää. Hän sanoi, että ehkä pelaa, mutta on jo asennoitunut siihen, että ura on ohi. Hän myös sanoi, että todennäköisesti maajoukkueura on ohi. Miksi sitten kirjoitin tästä? Noh, tämä haastattelu on ensimmäinen, joka saa minut herkistymään ihan kunnolla elämäni aikana. Pylsy on aina ollut niin saatanan kova äijä ja pelaaja, että tuo tilannekin tuli myös minulle ihan puskista. Kannattaa katsoa tuo haastattelu ja miettiä, kuinka elämä on pienistä asioista kiinni ja missä järjestyksessä elämän arvot menevät. Tuosta haastattelusta tuli väkisinkin Krister Savonen flashback meikäläiselle
Suosittelen myös katsomaan Discoverylta hienon dokumentin Great White Open Ocean. Tämä uskomaton jamppa tulee melkein syödyksi läpinäkyvässä laatikossaan ja saa sen jälkeen aivoinfarktin kesken kuvausten.
 

Glove

Jäsen
Nukkumatti on viasiin saikulla. No, pitää suorittaa kohta nukahtamisyritys kaksi ja toivoa, että se nukkumatin sijainen tulisi unihiekkoineen vierailulle.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Lappeenrannan keikka tarjonnan ollessa surkuhupaisan heikkoa piti tarkastella muiden kaupunkien tarjontaa. Helsingin Tavastialla esiintyy maaliskuussa peräkkäisinä päivinä Turmion Kätilöt ja The 69 eyes. Rouvan kanssa päätettiin, että lähdetäänpä sitten Stadiin pariksi päiväksi.
 

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Juu - miten vaan...

Näin vanhana motoristina tuommoiset sun lapselliset öyhötykset vain pistävät pahasti silmään... Ja usko poju huvikses, olen nähnyt paikan päältä muutamankin tuommoisen lähtevän maata kiertävälle, kun se "rytkönen" ei sitten oikein pysynytkään näpeissä - sitä luonnon valintaa aidoimmillaan, sano...

Mulla ei muuta tähän hätään, mutta voisit mennä vaikka vit... no, jonnekin muualle täältä öyhötyksinesi ja palata sitten, kun on taas jotain asiaakin...
Älä ota kaikkea tosissasi, motoristejä on sellaiset 1/4 miljoona tässäkin maassa? Se ei ole kovin kummoista kuitenkaan lopulta. Tuolla mopoilee kaikenlaista teineistä seniorikansalaisiin ja jokainen mittaa maailmaa omilla standardeillaan.
Poistuma on jokseenkin vakio ja kännissä tieltä suistunut pyörävaras on myös motoristi.
Lähinnä viesti oli, jos täällä älämölö osastolla sellaisesta kannattaa yrittää, perkuleellinen himo päästä paanalle ja että perusteet liikenteen vaarantamiselle ovat juurikin nuo itsensä ja toiselle vaarallisena olemiset, joita asianomainen ei välttämättä tiedä, koe tai tunne ja sitten ajokortti on kanissa noilla perusteilla. Se että ajaa tehopainosuhteeltaan haastavalla kapistuksella yleisillä teillä, muodostaa toisinaan tai joillekin hyvin usein tuollaisen em. tilanteen missä arvioidaan tuon vaaran aiheuttamista, etenkin jos kohtaa virkavaltaa.
Niissä piireissä missä minä ajelen, on näitä tapauksia hyvin monella tavallisella perheenisillä, muutamilla naispuolisilla kuskeilla, eli välillä napsahtaa halusi tai ei. Eli sääntöjä on toisinaan haastava noudattaa, ja tuuriakin tarvitaan.
Radalla näin ei käy, mutta se on eri juttu. Taajamat, koulut yms. alueet, kuten kilpa-ajot ovat myöskin eri asia
Mikähän se sinun viestisi oli? Moraalinen ylivertaisuus yhdistettyinä näkemääsi? Mahtavaa, jos omaat ylivertaiset ajotaidot tai muita ominaisuuksia ja näin peitellysti halusit minua dissata. Tosikko olet ainakin ja seuraavalla kerralla pidä omatietonasi oma erinomaisuutesi, vaikka se voi olla tottakin, niin muille se ei kovinkaan paljoa välttämättä ole. Kommentoi seuraavaksi jotain sellaista mihin sinulla on annettavaa tai jos jokin tuntuu kovin ällistyttävältä niin vaikka kysymällä mitä tarkoittaa moinen esitetty asia.
Minä en ole kiinnostunut sinun tulkinnoistasi, mutta kun kerran halusit vittuilla, niin tartuimpa haasteeseen. Morjestetaan kun kohdataan. Minä olen se jolla ei huomioliivejä ja pitkät ei ole päivällä päällä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
No nyt on hämmentävää tajunnanvirtaa...
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Vähän saunomista ja allasosasto Kalev Spassa ja huomenna jatkuu. Torstaina takas Suomeen mut ei tiedä mihin jatko.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tanssiton päivä (ihan @Johnny B. Goode :lle hinttimäisyyttäni korostaen kerron tanssitreenieni olevan su,ma ja ke :) joten katseltiin lasten kanssa Selviytyjät finaali. Mieluisa voittaja kaikkien mielestä.

Huomenna sitten vienkin vanhemman tytön työpaikalleni taksvärkin kunniaksi. Jännää. Pääsee googlettelemaan asioita, jotka on pakko tehdä jossain välissä, mutta mitä kukaan oikea työntekijä ei jaksa tehdä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tyttäreni poikakaveri on täällä toista kertaa. Vaikuttaa todella fiksulta jätkältä, vaikka nostaako penkistä yli 130kg ja pelaa lätkää ja eliprospecrin mukaan, jopa kohtalaisen hyvin, mutta enää ei kiekko kiinnosta kuin kuin harrastemielessä.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Tyttäreni poikakaveri on täällä toista kertaa. Vaikuttaa todella fiksulta jätkältä, vaikka nostaako penkistä yli 130kg ja pelaa lätkää ja eliprospecrin mukaan, jopa kohtalaisen hyvin, mutta enää ei kiekko kiinnosta kuin kuin harrastemielessä.
Puhu pojalle vähän pesäpallosta, niin luulot karisee.
 

ace

Jäsen
Lunta tulee täällä tänään taivaan täydeltä. Liikenneympyrän keskellä kyhjötti kettu yltä päältä lumessa ja eläinrakkaana pysäytin auton ja yritin lähestyä häntä. Kettu ei arvostanut yhtään minun hyvää ajatusta vaan lumi turkista pöllyen juoksi pois.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös