Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 598 440
  • 68 332

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sen on kansainvälinen miestenpäivä tänään. On tuo värityssovellus hyvä ettei mene tällaiset tärkeät jutut ohitse... ;-)

Liitteet

• Screenshot_20221119-173342~2.png
    Screenshot_20221119-173342~2.png
    546,9 KB · kertaa luettu: 93
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tämähän on toki CCR:n paras ralli:

Samaa mieltä, kova poppoo. Parhaana vuonna (1969?) taisi tulla kolme levyä yhden kalebterivuoden aikana. Ei mitään täytekamaa edes.

E
@hooceebruins näköjään samaa mieltä.

Mulle aina vähän vaihtelee CCR:n (kin) kohralla toi suasikkibiisi. Fiiliksen mukaan. Huippuja ne on lähes kaikki. Nyt on hyvä buugi päällä ja svengailen ja hengailen letkeästi keekoillen, niin pistin Travelin' Bandin ämyreihin.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Sen on kansainvälinen miestenpäivä tänään. On tuo värityssovellus hyvä ettei mene tällaiset tärkeät jutut ohitse... ;-)
Hyvin kansainvälinen tosiaan. Siinä perheen äänioikeutetut viättää miestenpäivää kun naiset on teltassa tekemässä katumusharjotuksia kun isännän puuro oli aamulla jäähtynyttä.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Miksei Miestenpäivänä ole Pihvi- ja suihinottopäivä?

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
No niin. Tänään olenkin ajatellut itseäni ja kävin salilla ja uimassa. Tytär sillä välin imuroi ja teki ruokaa. Nyt hieman Sandelssia kitusiin ja musiikkia eetteriin.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
No niin. Tänään olenkin ajatellut itseäni ja kävin salilla ja uimassa. Tytär sillä välin imuroi ja teki ruokaa. Nyt hieman Sandelssia kitusiin ja musiikkia eetteriin.
Niin mäkin. Kävin kaupassa, lenkillä, sillä aikaa robotti imuroi (senkin joutui itse laittaa päälle), ihan ite tein ruokaa, vaihdoin lakanat ja nyt pyykitkin koneeseen ihan itte omin pikku kätösin jouduin laittamaan. Ja laitan ne ihan itte kuivumaankin.

Hyvää miestenpäivää, tana. Kaik perustarpeet joutuu ihan itte hoitaan.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Jonnet ei tiedä sellaista biisiä kuin Kontran Sekobileet. Ehkä hyvä niin.

(1)
  • Tykkää
Reactions: ace
Suosikkijoukkue
Niin mäkin. Kävin kaupassa, lenkillä, sillä aikaa robotti imuroi (senkin joutui itse laittaa päälle), ihan ite tein ruokaa, vaihdoin lakanat ja nyt pyykitkin koneeseen ihan itte omin pikku kätösin jouduin laittamaan. Ja laitan ne ihan itte kuivumaankin.

Hyvää miestenpäivää, tana. Kaik perustarpeet joutuu ihan itte hoitaan.
Vaihdoin myös lakanat ja laitoin pyykkiä koneeseen, josta tuli mieleen, että ne pitää laittaa kuivumaan.
Myös roboimuri löytyy, vaan siinä on näyttö jostain syystä paskana, enkä näin ollen saa sitä laitettua imuroimaan kuin 2m x2m alan.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kyllähän CCR:n Fortunate Son yksi rokkihistorian tiukimmista biiseistä.
Tämähän on toki CCR:n paras ralli:

...

Mulle aina vähän vaihtelee CCR:n (kin) kohralla toi suasikkibiisi. Fiiliksen mukaan. Huippuja ne on lähes kaikki. Nyt on hyvä buugi päällä ja svengailen ja hengailen letkeästi keekoillen, niin pistin Travelin' Bandin ämyreihin.
Mullakin on tuo suosikkikappale pikkuisen vaikeammin määriteltävissä, on niin monta hyvää, ja joihinkin niistä liittyy vahvoja muistoja nuoruudesta.
Jos mietin, minkä kappaleen useinmiten kuuntelen yksittäisenä nykyään, se on Screamin' Jay Hawkinsin alunperin tekemä:

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mullakin on tuo suosikkikappale pikkuisen vaikeammin määriteltävissä, on niin monta hyvää, ja joihinkin niistä liittyy vahvoja muistoja nuoruudesta.
Isäukkonihan mut tähän mainioon rytmiryhmään tutustutti. Viälä hänessäkin henki pihisee vaikka tuntuu että pilkkaa kaikkia luannonlakeja...

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Tuossa aiemmin hakiessani kaupasta mallasjuomaoktetin, tarttui matkaan myös pari Seltzeriä. En nyt oikein tiedä, mikä idea noissa on. Kuin joisi vissyvettä, jossa on vähän prosentteja mukana. Ehkä kesähelteellä saattaisi maistua paremmalta. Kesää odotellessa.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Rautatieasemalla ilmaista Coca-Colaa! Menkää kaikki sinne!

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Vaikka nimeni ei olekaan Nostradamus niin osaan nähdä tulevaisuuteeni. Maanantaina kello 13 ja jotain lento laskeutuu Malagaan. Lähijunalla Fuengirolaan. Ensimmäisestä kaupasta ostan 2 san Miguel olutta. Mennään kämpille, jossa vaihdan shortsit päälleni. Parvekkeella nautin nuo oluet. Sitten mennään Mercadona liikkeeseen, jossa ostan 12 pakin san mikkeä, 2 pulloa punkkua, pullon aperolia, cava pullon, sitruuna såådaa, juustoja, oliiveja ja kinkkua.

Juon itseni humalaan ja illan päätteeksi Tauski baarissa laulan karaokea.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Samana päivänä muistellaan itsemurhan tehneitä ja on myös lapsen oikeuksien päivä. 2-3 ihmistä tappaa itsensä Suomessa joka päivä. Reilu viikko sitten oli keinotekoinen vuoden harmain päivä, jonka Hartwall keksi. Ja onhan tässä marraskuussa ollut myös pyhäinpäivä, isänpäivä ja sinkkujen päivä. Kohta on Black Friday. Aika paljon on kaikenlaisia "erikoispäiviä" marraskuussa.

Suosikkijoukkue
Vaikka nimeni ei olekaan Nostradamus niin osaan nähdä tulevaisuuteeni. Maanantaina kello 13 ja jotain lento laskeutuu Malagaan. Lähijunalla Fuengirolaan. Ensimmäisestä kaupasta ostan 2 san Miguel olutta. Mennään kämpille, jossa vaihdan shortsit päälleni. Parvekkeella nautin nuo oluet. Sitten mennään Mercadona liikkeeseen, jossa ostan 12 pakin san mikkeä, 2 pulloa punkkua, pullon aperolia, cava pullon, sitruuna såådaa, juustoja, oliiveja ja kinkkua.

Jos et käy Mundossa ja kerro minulta terveisiä (vähintään joku asiakas tietää minut) poistan sinut kavereistani ja lakkaan symppaamasta Saipaa.

Shakey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Toivottavasti et ole menossa Finskin lennolla maanantaina. Saattaa ennustus jäädä toteutumatta, sillä lakon takia lento Malagaan peruuntuu.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vähitellen alkaa joulu kiinnostamaan taas. Tänä vuonna olen tosin hieman myöhässä jos vertaa siihen millainen tilanteeni on aiempina vuosina ollut. Viime vuonna olin jo asuntonikin koristellut joulukoristein lokakuun lopulla. Usein olen koristellutkin asuntoni viimeistään siinä marraskuun puolivälissä. Nyt on toisin.

Toisaalta pidän ihan hyvänäkin asiana sitä että nyt ehtii melkein jo kuukausikin vaihtua joulukuuksi kun innostun asuntoni koristelemaan. Monena aiempina vuosina olen ollut ehkä jopa liiankin ajoissa. Ja viime joulu oli varsin poikkeuksellinen, koristeet asuntoon jo lokakuun lopulla ja koristeet pois sitten vasta maaliskuussa. Heh, tähän vaikutti kyllä sitten vaikeudet mitä minulla oli mielenterveyden kanssa.

Tykkään kyllä joulusta ja joulukoristeista. Koristeita minulla onkin sitten ehkä turhankin paljon kun ottaa huomioon asuntoni pieni koko. Iso tekokuusikin pitää olla vaikka asuntoni ei järin iso olekaan. Mutta kyllä se kuusikin vain tänne mahtuu. Kivojahan nuo koristeet on ja hyviä tunnelman tuojia. Ja joka vuosi pitää olla melkein ostamassa uusia koristeita.

Juu, kyllä joulu alkaa vähitellen taas jo mietityttämään. Eikä se mikään yllätys täällä palstalla ole, minä olen tainnut profiloitua täällä vuosien mittaan myös jouluihmiseksi. Vähitellen koristeita asuntoon ja jouluisten makujen nautiskelua. Tänään ostin jo kinkun viipaleitakin.

Rahatilanteenikin näyttää siltä että kyllä jonkin verran on varaa panostaa jouluunkin. Tapanani on ollut käydä jossain joulukonsertissakin mutta taidan olla sen verran pihikin nyt että tämä tapa jäänee väliin. Ja korvaantuu osallistumalla ilmaiseen Kauneimmat joululaulut tilaisuuteen.

Siitä ihan varsinaisesta joulusta minulla ei ole vielä varmaa tietoa. Tai siis tietoa siitä missä sen vietän. Olisi hienoa viettää se taas kahden vuoden koronatauon jälkeen lapsuuden kodissa isän kanssa. Tässä olisi hienoa jo sekin että saisi yöpyä taas vaihteeksi lapsuuden kodissa ja maisemissa ja saisi saunoa puulämmitteisessä saunassa ja hyvässä seurassa.

Isä ei ole vain yhtä innokas jouluihminen kuin minä ja hänenkään taloudellinen tilanne ei välttämättä ole kovin hyvä, mutta saa nyt nähdä missä sitä joulua vietän. Ehkä pitää painottaa noita asioita että olisi jo pelkästään hienoa viettää joulu tärkeiden ihmisten seurassa, lapsuuden maisemissa ja saunoa hyvässä seurassa vaikka lahjat tai pöydän antimetkaan eivät olisi niin koreat. Ehkä isä sitten suostuu tänä vuonna taas minut luokseen ottamaan joulun viettoon.

No, huomenna hommaan joulukuusen alusmaton että saan joulukuusen sitten tuotua taas varastosta asuntoon sisälle ja siitä se lähtee. Olen myös pohtinut sitä pitäisikö tänä vuonna käydä Tampereella joulutorilla. Se voisi olla oma kokemuksensa ja tunnelman nostattaja myös.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ärsyttävä piirre päätynyt elämään. Tullut tavaksi herätä mitä ihmeellisimmistä syistä joskus kolmen neljän aikaan yöllä ja sitten ei saa unta pariin tuntiin. Ja jos sitten saakin unta niin sitähän jatketaan yhtä soittoa monta senkin jälkeen. Hyvin ärsyttävää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy