Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 638 884
  • 67 751

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Tulis perkele kesä! Edes kevät uusi Rytkönen perseen alle ja kortti narikkaa, kuten toissa vuonna. Elimistö huutaa vauhtia ja vaaratilanteita.
Olen saatana vaaraksi itselleni ja muille, orvot ja lesket itkee, hä?

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tulis perkele kesä! Edes kevät uusi Rytkönen perseen alle ja kortti narikkaa, kuten toissa vuonna. Elimistö huutaa vauhtia ja vaaratilanteita.
Olen saatana vaaraksi itselleni ja muille, orvot ja lesket itkee, hä?
Kysy ny ens hätään iskältä, jos se ottas jo apurattaat pois sun vanhasta "rytkösestä"...

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ei saakeli. Töissä otettiin jotain promokuvia. Nyt viimeistään pitää tajuta taas et sinne lenkille/salille muutoin kun satunnaisesti. Toi mahan määrä vrt muu kroppa on jo naurettava. Se 50v maha ei olekaan mikään legenda.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Minä sain ystävältä orkidean (ks liite). Kyllä se nyt näyttää ihan kivalta vaikka en paljon orkkideoista välitä. Kun ne kukinnan jälkeen on hyvin tylsiä ja harvoin kukkii uudelleen minun hoidossani.
Mutsille ostan joka vuosi äitienpäivään orkidean, hän niistä tykkää. Yhden kerran varmaan on saanut kukkimaan uudelleen.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei saakeli. Töissä otettiin jotain promokuvia. Nyt viimeistään pitää tajuta taas et sinne lenkille/salille muutoin kun satunnaisesti. Toi mahan määrä vrt muu kroppa on jo naurettava. Se 50v maha ei olekaan mikään legenda.
Hekottelin innostuneena täälä ja olin jo kysymässä että onko näitä kuvia nähtävissä missään, vaikka piäntä korvausta vastaan. Sitte mää hokasin että siinä lukikin PROMOkuvia. Hö.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

Liitteet

• Johnny.jpg
    Johnny.jpg
    40,1 KB · kertaa luettu: 79
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tuli tuossa juuri ostettua helmi-tammikuun vaihteeseen meno-paluuliput Oulaisiin. Pitää mennä katsomaan vanhenevaa @Glove a sinne.
Oulaisiin, ei prkele. Tuli heti tosi vahvat Syvä Joki -fiilikset tästä. Ole veli varovainen!

Liitteet

• hillbilly.jpg
    hillbilly.jpg
    65,9 KB · kertaa luettu: 103
  • hillbilly2.jpg
    hillbilly2.jpg
    37 KB · kertaa luettu: 103

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Tuli pelattua suht absurdi änäripeli äsken. Pohjustetaas vähän:

Stanley Cupin finaalit, pelaan Torontolla ja vastassa Nashville. Ekan finaalin häviän kotona niukasti 3-2, Nashville takoo kaikki maalit ylivoimalla ja maalintekijänä on Philip Tomasino joka tekee nöyrästi tehot 3+0. Itse teen Tavaresilla 2+0, mutta ei riitä. Noh, toisessa finaalissa otan sitten kliinisen 3-0 kotivoiton, tässäkin pelissä taisin onnistua Tavaresilla ja myös Matthewsilla tein jonkun osuman, en muista kenellä kolmannen. Tässä oli teemana pelata simppeliä peruspeliä ja siinä onnistuin, toki jäähyjä otin ihan vitusti kun seeprat on puolueellisia veljiä mutta Tomasino pysyi kurissa, lähinnä sen takia kun ekan finaalin loppusekunneilla pistin jonkun goonin ajelemaan sen kylmäksi. Noh, huilasi vaan yhden pelin.

Kolmas finaali Nääsvillessä, tästäkin nappaan aika turvallisen voiton kun karkaan eka 3-0 johtoon, sitten Nashville kaventaa jossain vaiheessa 3-1 mutta naulaan tyhjiin 4-1. Neljäs finaali, tämä oli kunnon rilleri. Ekassa erässä Granlundin Mikke tekee ylivoimalla 1-0 ja toisessa erässä 0,6 sekuntia ennen loppua Colton Sissons "tekee" 2-0, maalihan oli sellanen että mun veskari torjuu ja lähden vielä pistämään kiekon peliin, no mitäs se tekee? Pistää sen omaan maaliin. Voi vittu. Olin jo henkisesti valmistautunut siihen että tästä pelistä tulee pataan, mutta kampean vielä peliin mukaan kun kavennan Erik Haulalla kolmannen erän puolivälissä 2-1:een ja hetkeä myöhemmin Matthewsilla ohjaan tasoituksen 2-2:een. Näyttää jo siltä että tulee jatkoaika, mutta viimeinen hyökkäys ihan muutamia sekunteja ennen loppua, mulla 3 vs. 2. Marnerilla kiekkoa luukulle, siellä se sitten pomppii ties mistä ja lopulta Marnerin lapaan ja 0,4 sekuntia ennen loppua maali ja BOOOOM sarja minulle 3-1 ja kotipeli edessä.

Sitten tulee se absurdi peli. Finaalisarja katkolla, eka maali tulee minulle ekalla hyökkyäksellä eli Matthews 1-0. Tästä hetki niin aloitusvoitto, vähän pakkipakkia viivassa, kiekkoa maalille ja Saros sekoilee jotain ja lopulta itselleni treidattu Jake DeBrusk sohii viivalta 2-0, tässä vaiheessa oli pelattu n. 2:30 ja kun ottaa huomioon että mulla on vissiin neljän minuutin erät niin menikö tuossa joku 30 sekuntia. Tästä taas hetki ja Nashville koheltaa jälleen omissa, Andreas Johnssonilla pääsen käytännössä kävelemään laidasta maalille ja rystyllä maali. Teen vielä 4-0, olisiko ollut Matthewsin toinen.

Toisessa erässä Mikke Granlund kaventaa 4-1, mutta tästä taas hetki niin kohta teen Jesse Puljujärvellä 5-1. Sitten muistaakseni Tavaresilla ja Matthewsilla jokunen maali, peli on kahden erän jälkeen 9-1. Käytännössä jokainen edes puolittainen paikka johtaa maaliin, Matthewsilla on hatullinen täynnä tässä. Ja eikä tässä vielä kaikki, kolmannessa erässä painan vielä kevyet 7 maalia, mm. Matthewsilla teen yhteensä pelissä 6+1, Tavaresilla 4+1 ja Marnerilla 1+6. Puljullakin saan pari maalia kasaan yhteensä, pelin loppulukemat on siis 16-1. Tekoäly jäähyili myös aika urakalla, ylivoimista 7/7 meni maaliin ja noista useampi tuli viidellä kolmea vastaan.

En tiedä mitä helvettiä tuossa tapahtui, olisiko joku bugi iskenyt mutta ei mulla ihan noin älytöntä perseilyä ole varmaan koskaan ollut tekoälyä vastaan. Joskus on käynyt sellaista että viimeisellä minuutilla on muutaman kerran heilunut ja peli on päättynyt jotain 7-0, mutta tällainen että käytännössä jokainen edes vähän sinne päin oleva paikka johtaa maaliin niin en ihan äkkiä muista. Ehkä Näsvillen selkäranka katkesi sen 0,4 sekuntia ennen loppua tulleen voittomaalini seurauksena, mutta siis ihan oikeasti tekeminen näytti siltä että ei siellä edes yritetä voittaa vaan pääsen tekemään välillä ihan mitä haluan ja veskarikaan ei torju mitään.

Ihan hauskahan tuo oli voittaa, mutta jäi kyllä aika erikoinen maku tuosta viimeisestä pelistä. Paljon hauskempi tapa oli voittaa tuo tiukka 3-2 peli missä kahden erän jälkeen olen tappiolla ja lopulta kairaan sieltä kahden maalin takaa voittoon.

Mutjoo, Stanley Cup taskussa joten varmaan voitolla yöhön. Nukkumaan.

Suosikkijoukkue
Raipen SaiPa
Iltalehden Atte Lehtonen sai kyllä taas verenpaineet nousemaan tolla aivan uudella sanalla, Myräkkämatala. Siinä kertoi vain tuoreimmat meteorologien ennusteet. Toki tekevät ton ihan tahallaan, mutta samalla korostavat sanaa paskalehdet.

Ja kyllä, klikkasin ihan itse uutisen auki.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Teen noin 90% pelkkää iltavuoroja. Tällä viikolla tein kuitenkin ma-ke aamuvuoro, niin eiköhän mun maha sopeutunut siihen heti, vaan kun muu kroppa ei sopeutunut, niin tilanne on se, että nukun liian vähän, mutta suoli toimii. Jaksa edes aamupalaa väsätä, salille ja uimaankin pitäisi mennä tänään.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kattelen pikku rapuloissa Kaari Utrion haastattelua telsusta. En oo lukenu yhtään em. Rouvan teosta mutta silti ihan miälenkiintosta. Yleensäkin kirjailijoiden haastattelut on ihan kiinnostavaa kuunneltavaa.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Oulaisiin, ei prkele. Tuli heti tosi vahvat Syvä Joki -fiilikset tästä. Ole veli varovainen!
Fiiliksesi osuu täsmälleen oikeaan. Oulainen on siis 100 km Oulusta etelään, eteläläisille tiedoksi. Kyseisellä paikkakunnalla on hämmentävän paljon syväjoki-porukkaa. Toinen paikka on sillä suunnalla oleva Kalajoki. Ja Ylivieska se on ehkä pahin. Sieltähän on esim Kärkkäisen perustaja herr Kärkkäinen ja Iikka Kivi sekä pari täystolvanaa inttikaveriani. Tuolle seudulle suosittelen kaikille kesälomareissua, ei tarvitse erikseen käydä sirkuksessa.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Fiiliksesi osuu täsmälleen oikeaan. Oulainen on siis 100 km Oulusta etelään, eteläläisille tiedoksi. Kyseisellä paikkakunnalla on hämmentävän paljon syväjoki-porukkaa. Toinen paikka on sillä suunnalla oleva Kalajoki. Ja Ylivieska se on ehkä pahin. Sieltähän on esim Kärkkäisen perustaja herr Kärkkäinen ja Iikka Kivi sekä pari täystolvanaa inttikaveriani. Tuolle seudulle suosittelen kaikille kesälomareissua, ei tarvitse erikseen käydä sirkuksessa.
Kuulostaa jännittävän pelottavalta. Voiko sielä kuulla sisarusten tekemän pikkulapsen banjonsoittoa?

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Epäonnistui täystipallinen tammikuu kun heräsin ensimmäistä kertaa tänä vuonna lauantaina ilman krapulaa tai känniä.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Epäonnistui täystipallinen tammikuu kun heräsin ensimmäistä kertaa tänä vuonna lauantaina ilman krapulaa tai känniä.
Ettes häppee. Nyt leka auki, pitkä huikka ja laulat Erikaa samalla kun marssit munasillaan ympäri kämppää. Saa suorittaa!

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Mitä ihmettä? Kyllä mä ainakin olen aina käyttänyt spåraa Polvijärvellä ja metroa Juupajoella.

Pääkaupunkiseudulla asuvista 86 prosenttia luottaa metroihin ja raitiovaunuihin. Maaseutumaisesti asuvista ainoastaan 45 prosenttia luotti niihin. Maaseudulla ei ole metro- tai raitiovaunuliikennettä.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mitä ihmettä? Kyllä mä ainakin olen aina käyttänyt spåraa Polvijärvellä ja metroa Juupajoella.

Pääkaupunkiseudulla asuvista 86 prosenttia luottaa metroihin ja raitiovaunuihin. Maaseutumaisesti asuvista ainoastaan 45 prosenttia luotti niihin. Maaseudulla ei ole metro- tai raitiovaunuliikennettä.
Vimpeli ilman metroa muka, ei voisi kuvitellakaan. Aina kuljen porukoiden luota Saarikentälle Vimpelin metrolla, joskus saatan käyttää spåraa tai lähijunaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy