Ei väsytä ei. Pitänee kohta pyytää ton Imovanen tilalle jotain rajumpaa tavaraa. Tiedä sitten olenko napsinut noit jo liian kauan j kehittynyt toleranssi niihin. Tuoteselosteessakin taitaa lukea "ei pitkäaikaiseen käyttöön." Eipä lääkärit ole mitään sanoneet, aina ovat uusineet reseptin kun olen sitä pyytänyt.Heh. "Ei väsytä yhtään, energiaa ois vaikka kuinka paljon". Pistin lapset nukkumaan normaalia aiemmin. Yleensä kuuluu höpötys ainakin puol tuntia. Nyt ei yhtään. Reissu teki tehtävänsä.
Ota vähe viiniä, mjötööh.Heh. "Ei väsytä yhtään, energiaa ois vaikka kuinka paljon". Pistin lapset nukkumaan normaalia aiemmin. Yleensä kuuluu höpötys ainakin puol tuntia. Nyt ei yhtään. Reissu teki tehtävänsä.
Huomenna iltavuoro mummolassa, ei onnaa.Piti muuten @banaaninviljelijä soitella sulle, valitettavasti unohdin. Soitellaan huomenna ja lähdetään kupille. Ja lähdetään Vaskipeltoon maistelemaan tuliaisia.
Soitellaan päivävuorossa, kova meno silloinkin.Huomenna iltavuoro mummolassa, ei onnaa.
Kysyin toki. Arvioitu valmistuminen on 8.11., eli tuossa pitäisi maksaa 5 päivän vuokra. Tulee melko kalliiksi, kun autossa on vain köyhän miehen kasko.Kysyitkö autohuollosta sijaisautoa? Ainakin joillakin pajoilla noi on aika edullisia, toki Veho ja edullinen ei sovi helposti samaan kauseseen...
Hienoa, että asia hivenen helpottuu. Mietin tuota pienen mukaan ottamista jo aiemmin yhdeksi syyksi haluttomuudelle ajella Helsinkiin. Meinasin jo silloin ehdottaa, mutta jäi näköjään tekemättä. Jos vielä haluat kyytiä pidemmältä matkalta, niin ehdota ottavasi karjuja sinun autoosi, niin puoliso voisi ajella perässä tyhjällä autolla. Ja takaisin päin mennessä sinä voisit ajaa.Kysyin toki. Arvioitu valmistuminen on 8.11., eli tuossa pitäisi maksaa 5 päivän vuokra. Tulee melko kalliiksi, kun autossa on vain köyhän miehen kasko.
Mutta saagalle on luvassa onnellinen loppu, kun kauniimpi puolisko ihan itse ehdotti, että josko tulisi Virkkalasta nappaamaan kyytiin. Sinällään ymmärrän nyt tuon ”ehdottomuuden” paremmin, kun tajusin, että hänenhän pitää ottaa tuo sisukas pikkutyttömme mukaan. Kun on omasta ajotaidostaan muutenkin epävarma ja mukaan heitetään tuollainen muuttuja, niin onhan se varmasti stressaavaa. Etenkin kun tuo tenava on alkanut osoittaa mieltään automatkailua vastaan, varmaan osin talvitamineiden ja turvakaukalon yhteensopivuusongelmien vuoksi; ei tahdo mahtua kunnolla paikalleen pienimmillä asetuksilla ja isommilla humpsahtaa turhankin syvälle istuimen syövereihin. Siinä jos tunnin joutuisi kuuntelemaan ajaessaan sitä mordorista kumpuavaa karjumista, niin kokemattoman kuskin pasmat sekoaisivat varmaan pahemminkin.
Tästä tekstistä nousi valtavat traumat pintaan. Peltorit korvissa oli pakko aikanaan lapsen ensimmäisen elinvuoden aikana ajaa, jos lapsi oli autossa mukana, koska se huusi niin vitusti aina siellä turvaistuimessaan. Kaverilla oli asia nimeltä päiväkoliikki, ja jotain häikkää mahassa, mutta ei keuhkoissa, joten sitä huutoa riitti alkuaikoinaan kyllä muissakin tilanteissa, mutta autossa se oli pahinta. Joskus mitattiin että sitä karjuntaa tuli sieltä yli 100 desibelin voimakkuudella, sitä kun tunnin kuuntelisi ilman mitään kuulosuojausta niin tekisi varmemmankin kuskin mieli ajaa kallioleikkaukseen.Sinällään ymmärrän nyt tuon ”ehdottomuuden” paremmin, kun tajusin, että hänenhän pitää ottaa tuo sisukas pikkutyttömme mukaan. Kun on omasta ajotaidostaan muutenkin epävarma ja mukaan heitetään tuollainen muuttuja, niin onhan se varmasti stressaavaa. Etenkin kun tuo tenava on alkanut osoittaa mieltään automatkailua vastaan, varmaan osin talvitamineiden ja turvakaukalon yhteensopivuusongelmien vuoksi; ei tahdo mahtua kunnolla paikalleen pienimmillä asetuksilla ja isommilla humpsahtaa turhankin syvälle istuimen syövereihin. Siinä jos tunnin joutuisi kuuntelemaan ajaessaan sitä mordorista kumpuavaa karjumista, niin kokemattoman kuskin pasmat sekoaisivat varmaan pahemminkin.
Yritä pysyä pystyssä SaiPan matsiin asti. Sun voittoputki jatkuu vielä.Nyt on kova! Czesckulassa kuunnellaan WASPia ja sitä soitetaan myös nuorilla. Hyvin kuuntelevat.
Näin velvoitettiin. Käyn kotona ja tulen takaisin. Kunhan soi WASP.Yritä pysyä pystyssä SaiPan matsiin asti. Sun voittoputki jatkuu vielä.
Onhan tuo tavallaan parhautta ainakin itselle kun ei omia ja sitten tollasten kaa saa pellailla. Viimeks olin 4v. kummipojalle sen kummitäti vaikka kuinka koitin selittää että olen kummieno, ja jos joku väittää mun ennen täti olleen ni puhuu potaskaa. No tätinä läksin kotia, huokasemaan.Veljentytöt 3v ja 6v käymässä ja olen kuulemma tyyppi nimeltä Tähti, joka muuttuu hirviöksi taikasanoilla "Voi rähmä". Tulee pitkä päivä vielä.
Joo mukavaahan tämä on, vaikka sana tauko voikin olla hankala.Onhan tuo tavallaan parhautta ainakin itselle kun ei omia ja sitten tollasten kaa saa pellailla. Viimeks olin 4v. kummipojalle sen kummitäti vaikka kuinka koitin selittää että olen kummieno, ja jos joku väittää mun ennen täti olleen ni puhuu potaskaa. No tätinä läksin kotia, huokasemaan.