Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 331 122
  • 66 849

Glove

Jäsen
Heh. "Ei väsytä yhtään, energiaa ois vaikka kuinka paljon". Pistin lapset nukkumaan normaalia aiemmin. Yleensä kuuluu höpötys ainakin puol tuntia. Nyt ei yhtään. Reissu teki tehtävänsä.
Ei väsytä ei. Pitänee kohta pyytää ton Imovanen tilalle jotain rajumpaa tavaraa. Tiedä sitten olenko napsinut noit jo liian kauan j kehittynyt toleranssi niihin. Tuoteselosteessakin taitaa lukea "ei pitkäaikaiseen käyttöön." Eipä lääkärit ole mitään sanoneet, aina ovat uusineet reseptin kun olen sitä pyytänyt.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Heh. "Ei väsytä yhtään, energiaa ois vaikka kuinka paljon". Pistin lapset nukkumaan normaalia aiemmin. Yleensä kuuluu höpötys ainakin puol tuntia. Nyt ei yhtään. Reissu teki tehtävänsä.
Ota vähe viiniä, mjötööh.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Roma hoitaa Ludogoretsin. Olen iloinen. Jännä peli.

Romaromaroma.

Roma.
 

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
Mainostus ja muu on nykyään aivan sairasta. Somea luen harvoin, mutta asian takia tuli joku Linnanahteen mainos että 60 päivää ilmaseksi jossai podcast palvelussa kun kuuntelee tämän ja heti siinä korttitietoja kysellään.

En valita siitä että mainostetaan mutta surullista että tyhjänpäiväsestä jorinasta pitäs nykyään vissii maksaa. Youtubea oon koittanu ilmasena ja ei voi käyttää kun vähä väliä tulee mainos.

Pakkohan se on tehdä jotain suunnittelua mihin maksaa koska ei ole aikaa olla koko päivää koneen ääressä.

-------------
En tiedä miten uskollisia kuuntelijoita on eri lähetyksillä mutta ainakin harmikseni paljon on joutunu lopettaa kun ei kiinnosta mainokset/maksaa jostain kavereiden juttelusta.

Eräs podcast on hyvä esimerkki. Niillä on niitä tukipaketteja ja ostin sellasen ihan tukemismielessä, mutta kun lähetyksessä aletaan parkua kun ei tarpeeksi osteta lopetin saman tien.

No, ehkä olen jämähtäny sinne 90 luvulle jota muistelen kaiholla.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kiitos Roma, Grazie Roma. Paskajoukkue hoidettiin.

Roma Roma Roma!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Piti muuten @banaaninviljelijä soitella sulle, valitettavasti unohdin. Soitellaan huomenna ja lähdetään kupille. Ja lähdetään Vaskipeltoon maistelemaan tuliaisia.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo




Maailman paras musiikkivideo. Ja tähän voisi laittaa monen muunkin Duranin musiikkivideon. Millään bändillä ei musiikki ja videot toimineet näin loistavasti kuin Duranilla.

Näin kesäkuussa. 40 vuoden odotus päättyi. Jumankauta itkin onnesta.
 

444

Jäsen
Kysyitkö autohuollosta sijaisautoa? Ainakin joillakin pajoilla noi on aika edullisia, toki Veho ja edullinen ei sovi helposti samaan kauseseen...
Kysyin toki. Arvioitu valmistuminen on 8.11., eli tuossa pitäisi maksaa 5 päivän vuokra. Tulee melko kalliiksi, kun autossa on vain köyhän miehen kasko.

Mutta saagalle on luvassa onnellinen loppu, kun kauniimpi puolisko ihan itse ehdotti, että josko tulisi Virkkalasta nappaamaan kyytiin. Sinällään ymmärrän nyt tuon ”ehdottomuuden” paremmin, kun tajusin, että hänenhän pitää ottaa tuo sisukas pikkutyttömme mukaan. Kun on omasta ajotaidostaan muutenkin epävarma ja mukaan heitetään tuollainen muuttuja, niin onhan se varmasti stressaavaa. Etenkin kun tuo tenava on alkanut osoittaa mieltään automatkailua vastaan, varmaan osin talvitamineiden ja turvakaukalon yhteensopivuusongelmien vuoksi; ei tahdo mahtua kunnolla paikalleen pienimmillä asetuksilla ja isommilla humpsahtaa turhankin syvälle istuimen syövereihin. Siinä jos tunnin joutuisi kuuntelemaan ajaessaan sitä mordorista kumpuavaa karjumista, niin kokemattoman kuskin pasmat sekoaisivat varmaan pahemminkin.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Kysyin toki. Arvioitu valmistuminen on 8.11., eli tuossa pitäisi maksaa 5 päivän vuokra. Tulee melko kalliiksi, kun autossa on vain köyhän miehen kasko.

Mutta saagalle on luvassa onnellinen loppu, kun kauniimpi puolisko ihan itse ehdotti, että josko tulisi Virkkalasta nappaamaan kyytiin. Sinällään ymmärrän nyt tuon ”ehdottomuuden” paremmin, kun tajusin, että hänenhän pitää ottaa tuo sisukas pikkutyttömme mukaan. Kun on omasta ajotaidostaan muutenkin epävarma ja mukaan heitetään tuollainen muuttuja, niin onhan se varmasti stressaavaa. Etenkin kun tuo tenava on alkanut osoittaa mieltään automatkailua vastaan, varmaan osin talvitamineiden ja turvakaukalon yhteensopivuusongelmien vuoksi; ei tahdo mahtua kunnolla paikalleen pienimmillä asetuksilla ja isommilla humpsahtaa turhankin syvälle istuimen syövereihin. Siinä jos tunnin joutuisi kuuntelemaan ajaessaan sitä mordorista kumpuavaa karjumista, niin kokemattoman kuskin pasmat sekoaisivat varmaan pahemminkin.
Hienoa, että asia hivenen helpottuu. Mietin tuota pienen mukaan ottamista jo aiemmin yhdeksi syyksi haluttomuudelle ajella Helsinkiin. Meinasin jo silloin ehdottaa, mutta jäi näköjään tekemättä. Jos vielä haluat kyytiä pidemmältä matkalta, niin ehdota ottavasi karjuja sinun autoosi, niin puoliso voisi ajella perässä tyhjällä autolla. Ja takaisin päin mennessä sinä voisit ajaa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sinällään ymmärrän nyt tuon ”ehdottomuuden” paremmin, kun tajusin, että hänenhän pitää ottaa tuo sisukas pikkutyttömme mukaan. Kun on omasta ajotaidostaan muutenkin epävarma ja mukaan heitetään tuollainen muuttuja, niin onhan se varmasti stressaavaa. Etenkin kun tuo tenava on alkanut osoittaa mieltään automatkailua vastaan, varmaan osin talvitamineiden ja turvakaukalon yhteensopivuusongelmien vuoksi; ei tahdo mahtua kunnolla paikalleen pienimmillä asetuksilla ja isommilla humpsahtaa turhankin syvälle istuimen syövereihin. Siinä jos tunnin joutuisi kuuntelemaan ajaessaan sitä mordorista kumpuavaa karjumista, niin kokemattoman kuskin pasmat sekoaisivat varmaan pahemminkin.
Tästä tekstistä nousi valtavat traumat pintaan. Peltorit korvissa oli pakko aikanaan lapsen ensimmäisen elinvuoden aikana ajaa, jos lapsi oli autossa mukana, koska se huusi niin vitusti aina siellä turvaistuimessaan. Kaverilla oli asia nimeltä päiväkoliikki, ja jotain häikkää mahassa, mutta ei keuhkoissa, joten sitä huutoa riitti alkuaikoinaan kyllä muissakin tilanteissa, mutta autossa se oli pahinta. Joskus mitattiin että sitä karjuntaa tuli sieltä yli 100 desibelin voimakkuudella, sitä kun tunnin kuuntelisi ilman mitään kuulosuojausta niin tekisi varmemmankin kuskin mieli ajaa kallioleikkaukseen.
 

Glove

Jäsen
Vietin puolisen tuntia autossani ajellen pitkin kylää. Piti viedä teini paikasta A paikkaan B. Saavun paikkaan A, mökki melkein pimeänä eikä teinistä tietoakaan. Ei siellä ollut ketään muutakaan. Ei vastaa puheluihin eikä viesteihin. Lopputuloksena tulin paikkaan C, eli kotiini. Tuhlattu puoli tuntia sen takia, ettei teini hoksannu ilmoittaa minulle, ettei tarvikaan kyytiä. No, tätä sattuu varmaan muillekin teinien vanhemmille.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
@444 meillä nuoremman tytön pahin autohuutaminen helpotti, kun siirrettiin hänet kaukalosta turvaistuimeen. 6 kuukauden iässä tehtiin tuo muutos about kuukausi sitten.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt on kova! Czesckulassa kuunnellaan WASPia ja sitä soitetaan myös nuorilla. Hyvin kuuntelevat.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Oikein hyvää Pyhäinpäivää. Me kävimme jo aamusella (9->) haudoille viemässä kynttilöitä. Yllättävän paljon oli jo silloin väkeä liikkeellä eikä autoa meinannut saada mahtumaan pikkuparkkikselle (paikkoja n. 8 kpl) josta on lyhyempi matka meidän suvun haudoille (kuin isolta pääparkkialueelta).
 

Liitteet

  • Screenshot_20221105-133742~4.jpg
    Screenshot_20221105-133742~4.jpg
    293,4 KB · kertaa luettu: 28

ace

Jäsen
En nyt jaksa googletella, mutta täällä Euroopassahan pyhäinpäivää vietettiin jo tiistaina. Onko Suomi ainoa maa joka on halunnut arkipyhät minimiin? Eikös se joku AY liikkeen juttu ollut? Olisivat varmaan joulunkin siirtäneet viikonlopulle, mutta taisi olla liian vaikeaa.

Oikein hyvää pyhäinpäivää kaikille sinne Suomeen. Itse ajattelen edesmennyttä äitiäni ja taidanpa kynttilänkin sytyttää.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Veljentytöt 3v ja 6v käymässä ja olen kuulemma tyyppi nimeltä Tähti, joka muuttuu hirviöksi taikasanoilla "Voi rähmä". Tulee pitkä päivä vielä.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Veljentytöt 3v ja 6v käymässä ja olen kuulemma tyyppi nimeltä Tähti, joka muuttuu hirviöksi taikasanoilla "Voi rähmä". Tulee pitkä päivä vielä.
Onhan tuo tavallaan parhautta ainakin itselle kun ei omia ja sitten tollasten kaa saa pellailla. Viimeks olin 4v. kummipojalle sen kummitäti vaikka kuinka koitin selittää että olen kummieno, ja jos joku väittää mun ennen täti olleen ni puhuu potaskaa. No tätinä läksin kotia, huokasemaan.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Onhan tuo tavallaan parhautta ainakin itselle kun ei omia ja sitten tollasten kaa saa pellailla. Viimeks olin 4v. kummipojalle sen kummitäti vaikka kuinka koitin selittää että olen kummieno, ja jos joku väittää mun ennen täti olleen ni puhuu potaskaa. No tätinä läksin kotia, huokasemaan.
Joo mukavaahan tämä on, vaikka sana tauko voikin olla hankala.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Veljentytöt 3v ja 6v käymässä---- Tulee pitkä päivä vielä.
Meillä on ollut veljen kaksi nuorinta lasta hoidossa tänään. Nyt on kolmas kierros nuotiohommia menossa. Lisäksi on rakennettu legoilla, leikitty metsäkoneilla, katsottu autot elokuvaa, väritetty värityskirjaa, piirretty tietokoneella (Paint), paistettu lettuja ja tehty ihan oikeasti ruokaa. Menoa ja meininkiä ei puutu... Ja juttua. Toinen näistä kun puhuu kuin papupata koko ajan. Kyllähän tämä sinänsä aika raskastakin on. Onneksi ruuan jälkeen voi palauttaa kotiin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös