Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 336 903
  • 66 854

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Onnittelut saavutuksestasi, @vilperi . Jokainen päivä on plussaa. Innostavaa seurata, miten olet palannut takaisin yhteiskuntaan ja löytänyt oman paikkasi sieltä. Jatka vain samaa rataa.

Mukava kuulla ja koitetaan jatkaa samaa rataa. Elämä on sairaalajakson jälkeen aika kivuttomasti kuitenkin asettunut takaisin raiteilleen. Tosin pienin askelin tässä mennään yhä ja koitetaan kuntoutua. Ei buukata edelleenkään esimerkiksi kalenteria täyteen vaan elämä on rajoitettua. Mutta onneksi elämään on kuitenkin silti sisältöä löytynyt.

Mutta elämä on opettanut kuinka haavoittuvaista se voi olla ja kuinka pienestä kiinni se onnellisuus voi olla. Pelaamaankin voi jonain mustana hetkenä sortua taas ja siitä voi lähteä kovakin pelikierre aluilleen taas. Ja tulla jälleen elämässä pohja vastaan.

Nämä minunkin peliongelmani kuitenkin todellisia ja aika isoja. Joskus ihmismieli suurentelee ongelmiaan mutta minä ajattelen olevani tämän peliongelmani kanssa lähinnä realisti. Tiedän mistä puhun ja olen joutunut kokemaan peliongelmieni kanssa kuitenkin paljonkin paskaa. Viimeksi kun pelasin silloin marraskuussa niin silloin upposi peleihin jo sen kuukauden aikana tuhat euroa rahaa. Se on järkyttävän iso määrä jo.

Niin helposti sortuvaa voi tämä elämä täällä olla ja siksi pitää osata arvostaa niitä hyviä hetkiä elämässä. Ja vähitellen takaisin kohti entistä parempaa huomista ja jonain päivänä sitten takaisin jopa jo työelämään.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
En ole koskaan ko. ketjua avannut ja ihan hetkeen en keksi syytä, miksi edes avasin jatkossakaan.
Suunnilleen samalla tavalla ajattelen Aleksi Valavuoren ketjusta. Pari kertaa olen siellä käynyt ns. potkimassa renkaita, mutta kun heppu ei kiinnosta tippaakaan enkä ole juuri seurannut hänen elämänsä käänteitä, olen jättänyt koko ketjun seurannan sikseen
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Suomi
Onkohan tuo SaiPan puolella oleva "SaiPaa koskevat huhut ja spekulaatiot" aktiivisin turha ketju tällä palstalla. Niin useasti olen tullut tänne palstalle ja niin useasti se on ollut Liigan puolella se tuorein ketju, johon on vastattu. Parasta on se, että tuntuu ettei siellä ole tullut mitään konkreettista huhua tästä myyttisestä The ykkössentteristä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Onkohan tuo SaiPan puolella oleva "SaiPaa koskevat huhut ja spekulaatiot" aktiivisin turha ketju tällä palstalla. Niin useasti olen tullut tänne palstalle ja niin useasti se on ollut Liigan puolella se tuorein ketju, johon on vastattu. Parasta on se, että tuntuu ettei siellä ole tullut mitään konkreettista huhua tästä myyttisestä The ykkössentteristä.
Mitäs turhaa tuossa ketjussa on?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onkohan tuo SaiPan puolella oleva "SaiPaa koskevat huhut ja spekulaatiot" aktiivisin turha ketju tällä palstalla. Niin useasti olen tullut tänne palstalle ja niin useasti se on ollut Liigan puolella se tuorein ketju, johon on vastattu. Parasta on se, että tuntuu ettei siellä ole tullut mitään konkreettista huhua tästä myyttisestä The ykkössentteristä.
Suomeen ei tuu kyllä yhtään mitalia näistä kisoista. Se onkin niin vitun paljon pyydetty, että joskus saisin juhlia yleisurheilun arvokisamitalia.
Muistatko tän muuten? Mun mielestä tää on vielä parempi!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei löytynyt vieläkään fillaria, tota kautta kun käppäilin. Päivälläkin kiertelin kilometritolkulla sitä etsien. Eilen taas filmi poikki. Puistossa istuttiin frendin kanssa kun kytät oli torin laidalta jo pari kertaa häätänyt. Mutta kun lukkoa ei ole repussa niin se ehkä on jossain lukossa. Jonkun kerrostalon pihalla mahdollisesti. En ollutkaan ihan talutuskunnossa. Paljon aiemmin tulee se ajamiskunto. Tai siis ei tule vaan menee.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Onkohan tuo SaiPan puolella oleva "SaiPaa koskevat huhut ja spekulaatiot" aktiivisin turha ketju tällä palstalla. Niin useasti olen tullut tänne palstalle ja niin useasti se on ollut Liigan puolella se tuorein ketju, johon on vastattu. Parasta on se, että tuntuu ettei siellä ole tullut mitään konkreettista huhua tästä myyttisestä The ykkössentteristä.
Miten tuo eroaa muiden joukkueiden huhuketjuista? Ehkä SaiPa-fanit ovat vain aktiivisia spekulaatioiden suhteen.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Suomi
Mitäs turhaa tuossa ketjussa on?
Miten tuo eroaa muiden joukkueiden huhuketjuista? Ehkä SaiPa-fanit ovat vain aktiivisia spekulaatioiden suhteen.
Ei siis mitään turhaa eikä eroa mitenkään, tuo oli vain hauskaa hassuttelua minulta. Tein vain huomion, että todella usein tuo ketju on tuoreimpana Liiga-osiossa.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Perhana, kun pitäisi ruveta taas kerran syynäämään ja puhdistamaan talon rännit! Eihän siinä muuten mitään, mutta tämmöisen kaksikerroksisen ok-talon rännit ovat aika pirun korkealla, kun sinne kiipeää - välillä meinaa tulla äitiä ikävä...
Mutta joo - tehtävähän tuo on ja mielellään nyt poutasäällä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Perhana, kun pitäisi ruveta taas kerran syynäämään ja puhdistamaan talon rännit! Eihän siinä muuten mitään, mutta tämmöisen kaksikerroksisen ok-talon rännit ovat aika pirun korkealla, kun sinne kiipeää - välillä meinaa tulla äitiä ikävä...
Mutta joo - tehtävähän tuo on ja mielellään nyt poutasäällä.
Osta sellanen teleskooppitikku, minkä toisessa päässä on vessaharja ja toisessa joku kakkulapio. Fiskarsilla ainakin on semmosia myynnissä, kai niitä ränninpuhdistajiksi tai joksikin vastaavaksi kutsutaan. Sitten ei tarvii enää kiipeillä, vaan maasta käsin voi harjailla rännit puhtaaksi lehdistä ja muusta paskasta. Minulla oli tuo sama ongelma nimittäin ennen, mutta enää ei ole, kiitos teleskooppivessaharjan.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Osta sellanen teleskooppitikku, minkä toisessa päässä on vessaharja ja toisessa joku kakkulapio. Fiskarsilla ainakin on semmosia myynnissä, kai niitä ränninpuhdistajiksi tai joksikin vastaavaksi kutsutaan. Sitten ei tarvii enää kiipeillä, vaan maasta käsin voi harjailla rännit puhtaaksi lehdistä ja muusta paskasta. Minulla oli tuo sama ongelma nimittäin ennen, mutta enää ei ole, kiitos teleskooppivessaharjan.
Voi myös hommata samanlaisen hatun mitä Inspector Gadgetilla on.
 

Liitteet

  • räystäänpuhdistus.jpg
    räystäänpuhdistus.jpg
    78,1 KB · kertaa luettu: 48

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Osta sellanen teleskooppitikku, minkä toisessa päässä on vessaharja ja toisessa joku kakkulapio. Fiskarsilla ainakin on semmosia myynnissä, kai niitä ränninpuhdistajiksi tai joksikin vastaavaksi kutsutaan. Sitten ei tarvii enää kiipeillä, vaan maasta käsin voi harjailla rännit puhtaaksi lehdistä ja muusta paskasta. Minulla oli tuo sama ongelma nimittäin ennen, mutta enää ei ole, kiitos teleskooppivessaharjan.
Joo - tiedän, mitä tarkoitat. Lainasin nimittäin sellaista viime kesänä ja kyllähän se toimikin, mutta räystään pituus ja korkeus maasta sekä jo pelkästään se, että asumme käytännössä metsän keskellä (=> roskaa kertyy), teki tuon vehkeen käytön jokseenkin haastavaksi. Siinä kävi niin, että jouduin kuitenkin kiipeilemään joihinkin kohtaa räystästä ja puhdistamaan sitä myös ihan käsin.
Pistin kuitenkin harkintaan moisen laitteen hankinnan, sillä se varmasti toimisi paremmin, jos sillä tulisi (toivottavasti) useammin kesässä putsattua rännit.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Toin tänne ihan omaksi ilokseni pienen auringonkukan jonka löysin lintujen ruokintapaikan läheltä. Juuri sopiva tänne...
 

Liitteet

  • IMG_20220825_212651_HDR.jpg
    IMG_20220825_212651_HDR.jpg
    628,8 KB · kertaa luettu: 33

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Terveisiä Krakovan Kazimierzistä!

Istun täällä drinkkibaarissa, onhan tää mukavaa päästä pariksi päiväksi pois kotoa pienten lasten luota.

Btw on mukava alue, sopivan rosoinen omaan makuun. Jotenkin nämä rosoisemmat kaupunginosat toimivat itselle. Kävin Krakovan vanhassa kaupungissa, mutta oli ihan liian turistimenoa. Vähän sama kuin Tallinnassa, sielläkin Telliskivi oli paljon leppoisampi kuin vanha kaupunki.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Tänään tuli sitten saatettua mummo haudan lepoon. Tilaisuus oli kaunis, ja ilmakin suosi (ei ollut liian kuuma). Raskaita paikkojahan nuo aina on, mutta siitä selvittiin kunnialla.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Osta sellanen teleskooppitikku, minkä toisessa päässä on vessaharja ja toisessa joku kakkulapio. Fiskarsilla ainakin on semmosia myynnissä, kai niitä ränninpuhdistajiksi tai joksikin vastaavaksi kutsutaan. Sitten ei tarvii enää kiipeillä, vaan maasta käsin voi harjailla rännit puhtaaksi lehdistä ja muusta paskasta. Minulla oli tuo sama ongelma nimittäin ennen, mutta enää ei ole, kiitos teleskooppivessaharjan.
Samanlainen värkki itsellänikin käytössä. Suositukseni tälle!
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Terveisiä Krakovan Kazimierzistä!

Istun täällä drinkkibaarissa, onhan tää mukavaa päästä pariksi päiväksi pois kotoa pienten lasten luota.

Btw on mukava alue, sopivan rosoinen omaan makuun. Jotenkin nämä rosoisemmat kaupunginosat toimivat itselle. Kävin Krakovan vanhassa kaupungissa, mutta oli ihan liian turistimenoa. Vähän sama kuin Tallinnassa, sielläkin Telliskivi oli paljon leppoisampi kuin vanha kaupunki.
Ensi viikon lopulla itsekin Krakovassa. Pitänee käväistä tuollakin.

Kesäloma alkoi viimein kolmisen tuntia sitten. Saattaa olla, että Kalsarikänniketjuun kirjoittelen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös