Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 314 067
  • 66 796

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sinä olet jo nettiterapiassa täällä jatkiksessa. En usko että maksettu versio on parempaa.
No ehkä ammattimaisempaa, paremmasta en tiedä. ;-)
Edit. Enkä minä maksa siitä terapiasta mitään. "Suomi Oy/Ab" vissiin maksaa jotain. Kiitos siitä.
 
Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ärsyttää jo valmiiksi kun tätä vuorokausirytmiä mihin olen jo tottunut ei ole tehty etenkään liiga-arkipelien katselua varten. Pelit kestävät arkisin aina sinne ainakin iltaysiin asti ja minua usein alkaa väsyttämään jo mahdottomasti siinä iltaseitsemän aikaan. Ärsyttävää sitten yrittää katsella liigapelejä kun osa peleistä menee minulla "pilkkimiseen". Eli siihen että pysyykö vai eikö silmät pysy auki.

Samaa ongelmaa harvoin onneksi on silloin kun olen matsia katselemassa jäähallilla. Silloin jaksan kyllä hyvin olla hereillä. Mutta peliä televisiosta katsellessa tuo ongelma on todellinen.

Tiedän että tämä oma vuorokausirytmi on hieman viallinen. Olen melkoinen iltatorkku ja aamuvirkku. Mutta ehkä tuota vuorokausirytmiä saisi hieman korjatuksi ennen kuin liiga alkaa. Totuttelisi jo valmiiksi venyttämään iltoja parilla tunnilla eteenpäin. Se olisi tarpeen kyllä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ja katso! Tiedätte että lopun ajat ovat ovella, kun jo kerran ylöstemmattu Humalan poika laskeutuu takaisin alas palstahelvettiin, karitsainsa keskuuteen, Isä Ylimoderaattorin vapauttavan pasuunan pauhatessa. Ja maan kansa on iloitseva ja riemuitseva kautta kierrätyskeskuksen sekä muun palstainpiirin. Ja voi Sinua joka ignooraat Humalan pojan toisen tulemisen! Vapise; sillä Sinua on kohtaava tulen ja salamoiden iskut sekä mahdolliset ikibännit!

Mää aattelin tehä tämmösen maallisemman ja vaatimattomamman "I'm back" ilmotuksen, koska olen sen verran kansanmies etten rohjennu sentään perustaa omaa ketjua.

Heippa vaan mussukat taas!
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ja katso! Tiedätte että lopun ajat ovat ovella, kun jo kerran ylöstemmattu Humalan poika laskeutuu takaisin alas palstahelvettiin, karitsainsa keskuuteen, Isä Ylimoderaattorin vapauttavan pasuunan pauhatessa. Ja maan kansa on iloitseva ja riemuitseva kautta kierrätyskeskuksen sekä muun palstainpiirin. Ja voi Sinua joka ignooraat Humalan pojan toisen tulemisen! Vapise; sillä Sinua on kohtaava tulen ja salamoiden iskut sekä mahdolliset ikibännit!

Mää aattelin tehä tämmösen maallisemman ja vaatimattomamman "I'm back" ilmotuksen, koska olen sen verran kansanmies etten rohjennu sentään perustaa omaa ketjua.

Heippa vaan mussukat taas!
Ketä piti nussia, että pääsi takaisin palstalle?
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Ja katso! Tiedätte että lopun ajat ovat ovella, kun jo kerran ylöstemmattu Humalan poika laskeutuu takaisin alas palstahelvettiin, karitsainsa keskuuteen, Isä Ylimoderaattorin vapauttavan pasuunan pauhatessa. Ja maan kansa on iloitseva ja riemuitseva kautta kierrätyskeskuksen sekä muun palstainpiirin. Ja voi Sinua joka ignooraat Humalan pojan toisen tulemisen! Vapise; sillä Sinua on kohtaava tulen ja salamoiden iskut sekä mahdolliset ikibännit!

Mää aattelin tehä tämmösen maallisemman ja vaatimattomamman "I'm back" ilmotuksen, koska olen sen verran kansanmies etten rohjennu sentään perustaa omaa ketjua.

Heippa vaan mussukat taas!
Sami Hedbergin näköinen mies osaa sitten käyttäytyä jatkossa.
 
K

Kiekkokatsoja

Ja katso! Tiedätte että lopun ajat ovat ovella, kun jo kerran ylöstemmattu Humalan poika laskeutuu takaisin alas palstahelvettiin, karitsainsa keskuuteen, Isä Ylimoderaattorin vapauttavan pasuunan pauhatessa. Ja maan kansa on iloitseva ja riemuitseva kautta kierrätyskeskuksen sekä muun palstainpiirin. Ja voi Sinua joka ignooraat Humalan pojan toisen tulemisen! Vapise; sillä Sinua on kohtaava tulen ja salamoiden iskut sekä mahdolliset ikibännit!

Mää aattelin tehä tämmösen maallisemman ja vaatimattomamman "I'm back" ilmotuksen, koska olen sen verran kansanmies etten rohjennu sentään perustaa omaa ketjua.

Heippa vaan mussukat taas!
Heippa vaan. Miten voi palstalta ulostettu, niin pompahtaa yhtäkkiä takaisin? Miten ylipuhuit, vai lähetitkö lavallisen viinaa päättäjille.

Toinen asia. Kerrankin liiga teki hemmetin hyvän päätöksen, ja katkaisi tuon jokerit liigaan sekoilun poikki.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...
Mää aattelin tehä tämmösen maallisemman ja vaatimattomamman "I'm back" ilmotuksen, koska olen sen verran kansanmies etten rohjennu sentään perustaa omaa ketjua.

Heippa vaan mussukat taas!
Ollos tervetullut sinä vastaansanomattoman mauttomien ja ala-arvoisten juttujen isä ja äiti! Nyt on taas luvassa, mitä palstalta on puuttunut!
Sydämeni nauraa ja yökkii jo etukäteen...

PS. <Peukku> mode-setämiehille!
 
K

Kiekkokatsoja

Ollos tervetullut sinä vastaansanomattoman mauttomien ja ala-arvoisten juttujen isä ja äiti! Nyt on taas luvassa, mitä palstalta on puuttunut!
Sydämeni nauraa ja yökkii jo etukäteen...

PS. <Peukku> mode-setämiehille!
Pitäisköhän perustaa ketju aiheena, milloin johnny saa eka viikon penaltin?
Tai milloin uudelleen pudotetaan ikkunasta, kuten venäläinen yritysjohtaja (siis palstalta poisto).
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Heippa vaan. Miten voi palstalta ulostettu, niin pompahtaa yhtäkkiä takaisin? Miten ylipuhuit, vai lähetitkö lavallisen viinaa päättäjille.
Kyllähän tämä vaati paljon. Ja lupasin jättää "etniset läpät" sekä hippien kiusaamisen vähemmälle. Kallis oli hinta, mutta mitäpä sitä ei tekisi että pääsee temmeltään taas rakkaitten höpsöjen kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Pitäisköhän perustaa ketju aiheena, milloin johnny saa eka viikon penaltin?
Tätä ei kuulemma tuu tapahtuun. Seuraavaks kuulemma lukitaan lopullisesti ja avain heitetään Näsijärveen.
 
K

Kiekkokatsoja

Tätä ei kuulemma tuu tapahtuun. Seuraavaks kuulemma lukitaan lopullisesti ja avain heitetään Näsijärveen.
Joo, oot sitten loppuelämän häkissä. Tulevaisuudessahan naiset valtaa koko maailman, ja miehiä tarvitaan vain lisääntymiseen. Miehet poistetaan pääosin maapallolta, paitsi ne valioyksilöt jotka ovat häkissä. Hoidat sitten vain tuota valioyksilön roolia, lisääntymisen roolia. KOVA on kohtalo.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Mites se yksi suomalainen sanonta menikään. Jotain että, kyllä routa ____ kotiin ajaa. Joka tapauksessa hyvä, että vanhoja partoja alkaa palailemaan takaisin palstalle. Tere tulemast, @Johnny B. Goode .
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Mitä helvettiä täällä tapahtuu? Mä oon niin aina Prismassa ja pitkäripasessa asioidessa koittanut kyyläillä näkyiskö Hedbergin näköistä, muttei oo näkyny, mutta hän on täällä tänään taas ja ihan vaan ollakseen pysyvästi, nice to sii juu @Johnny B. Goode
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Mitä HELEVETTIÄ? Koko päivän olen keskittynyt lueskelemaan Liigaan kelpaamattomista Jokereista, sitten tulen vihdoin tänne kierrätyskeskukseen ja motherfucking @Johnny B. Goode himself on tehny paluun?!? Nipistäkää minua, tämä on varmaanki unta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nii mullaki sua!

ps. Semmonen neliskanttinen vaiko Toblerone-mallinen pulikka?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös