Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 331 620
  • 66 849

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
No ei sitä nyt ilman rohkeaa sieniannosta viitsi edes mennä Flow'hon kun on uhkana törmätä pääministeriin. Olisihan se noloa ottaa selfie pääministerin kanssa selvinpäin.
Niiin, ja luultavasti se pääministerikin syö niitä sieniä.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Myyrmäessä näköjään räjähtänyt. Johan tuo oli kai aikakin kun Myyrmannin pommista tulee parin kuukauden päästä kuluneeksi jo 20v. En tiedä onko tällä kertaa tarkoituksella pommia oltu tekemässä, mutta kaiketi joku yksinäinen susi joka tapauksessa asialla jos kerran vain yksi räjähdykselle altistunut.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Hei!
Olen ensimmäistä kertaa poikani kanssa mökillä. Ajattelin lämmittää saunan. Uskaltaakohan häntä päästää valvomatta saunaan sisälle? Se kiuas kuin kuitenkin tosi kuuma.

Meillä on onnneksi ihan juokseva lämmin vesi, joten padasta saatavaa kiehuvaa vettä ei tarvitse huolehtia, katsoo ettei ihan polta itseään. Ei sieltä tosin ihan kuumaa edes tule.

Sitten se haluaa uimaan. Tuo on kuitenkin äkkijyrkkä. Laiturin päässä on kivikin. Sen päällä kun seison, niin juuri ja melkein pääni on pinnalla. Olen vain 189, hän on pari senttiä pidempi. En ole koskaan nähnyt hänen uivan enkä tiedä osaako.

Sanoo osaavansa, mutta uskoako?
Pojanpojan reilu 2v otan ainakin ihan justiinsa huostaan. Hänet meinasi viedä tuohon rantaan. Onhan siinä 20cm vettä. Kellukkeetkin laittamatta. Isomummo ja vesselin äitikin yli metrin päässä.

Mitä teen?

nimim. Huolestunut faari
 
Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Myyrmäessä näköjään räjähtänyt. Johan tuo oli kai aikakin kun Myyrmannin pommista tulee parin kuukauden päästä kuluneeksi jo 20v. En tiedä onko tällä kertaa tarkoituksella pommia oltu tekemässä, mutta kaiketi joku yksinäinen susi joka tapauksessa asialla jos kerran vain yksi räjähdykselle altistunut.
Varo matkallasi Toppariin.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Janne Holmen oli 24-vuotias voittaessaan maratonin EM-kultaa. Enpä tullut silloin asiaa miettineeksi, nyt sanoisin että 61-vuotiaana.
 

Liitteet

  • 0ff2a8987d9efcf2c6c1e60d850f5b2b3435d39c2f47eb4d173800d2a4c7351b.jpg
    0ff2a8987d9efcf2c6c1e60d850f5b2b3435d39c2f47eb4d173800d2a4c7351b.jpg
    84,5 KB · kertaa luettu: 104

Saipamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joku hyppäsi kuulemma meidän kerrostalon kuudennesta kerroksesta eilen. Ei auttanut poliisien estelyt. Onneksi en nähnyt tilannetta. Olisi ollut aika surullista katsottavaa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Joku hyppäsi kuulemma meidän kerrostalon kuudennesta kerroksesta eilen. Ei auttanut poliisien estelyt. Onneksi en nähnyt tilannetta. Olisi ollut aika surullista katsottavaa.
Ei tuollaisia ole kovin miellyttävä vierestä seurata vaikka itse hyppyä ei näkisikään. Tässä oma viestini neljän vuoden takaa

Tuossa pihalla yrittävät elvyttää ilmeisesti partsilta hypännyttä nuorehkoa naista.

Kuulin kovan äänen ja sen jälkeen itkuista huutoa joten menin ikkunasta katsomaan. Maassa eloton nainen ja itkuinen mies puhelimessa ilmeisesti hätäkeskukseen. Sen mitä onnistuin salakuuntelemaan miehen poliisille kertomasta niin ilmeisesti mies oli menossa kauppaan kun nainen oli hypännyt kaiketi ylimmän kerroksen partsilta.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Myyrmäessä näköjään räjähtänyt. Johan tuo oli kai aikakin kun Myyrmannin pommista tulee parin kuukauden päästä kuluneeksi jo 20v. En tiedä onko tällä kertaa tarkoituksella pommia oltu tekemässä, mutta kaiketi joku yksinäinen susi joka tapauksessa asialla jos kerran vain yksi räjähdykselle altistunut.

Tällä kertaa taisi vaan Myrtsin piripäiden kokkaukset keittää yli ja räjähtää. Ja niitähän siellä riittää…
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tein tänään annoksen kurkkurouhetta (kuvassa oikealla) sekä annoksen kesäkurpitsahilloa (vasemmalla). Hyvä että ne on nyt tehty kun ainekset noihin ostin jo torstaina. Ei (vielä) oma tuotanto riittänyt niin piti ostaa kurkut ja kesäkurpitsat kaupasta (1,49€/kg).
 

Liitteet

  • IMG_20220813_181323_HDR.jpg
    IMG_20220813_181323_HDR.jpg
    984,8 KB · kertaa luettu: 59

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tänä viikonvaihteena pelattiin Tampereella Tampere Cup. Cupiin osallistui myös oma suosikkijoukkueeni HPK pelaten samalla kauden ensimmäiset harjoituspelinsä. Toisesta voitto ja toisesta tappio sekä turnauksen kakkossija oli saldona turnauksesta.

No joka tapauksessa tästä se jääkiekkokausi taas kunnolla vähitellen alkaa. Ensin muutamat harjoituspelit ja sitten syyskuun puolivälin paikkeilla alkaa runkosarja. Mutta kyllä tätä viikonvaihdetta jo odottikin kun harjoituspelit Kerhonkin osalta alkoivat. Jääkiekko on kuitenkin mukava laji seurata, minun mielestäni jopa kiinnostavampiakin lajeja voi silti olla mutta kyllähän jääkiekkoakin seuraa mielellään.

Käy peleissä, katselee telkasta matseja ja lukee täältä palstalta keskusteluja. Jääkiekolla on ollut lapsuudesta asti iso merkitys elämässäni. Minunkin elämässäni, kyllä tietenkin tältä palstalta meitä löytyy jotka toteavat samoin. Ja jääkiekkoa tulee seurattua paljon ja laajasti.

Tuossa oli pari kesäkuukautta kun urheilua seurasin vähän. Minua ei oikein naisten jalkapallokisat kiinnostanut ja yleisurheilu on aina ollut minulle myös sellainen lajirypäs jota en ole jaksanut seurata niin tuli katseltua enemmän tv-sarjoja ja urheilun seuraaminen oli lähes tauolla minun kohdallani. Mutta nyt olen ollut taas innoissani kun urheilukaudet alkavat vähitellen käynnistyä.

Kotoisessa jääkiekkoliigassa pelataan kovaa vauhtia jo treenimatseja, jalkapallon huippusarjoja on alkanut jo, lentopallossa on maaotteluita, yleisurheilussa kisataan ensi viikolla EM-kisat ja nuorten lätkän MM-kisatkin ovat vauhdissa. Kyllä tässä taas innostuu kun urheilukaudet tosiaan käynnistyy. On tunne että jotain isoa on ollut elämässäni tauolla ja nyt saan isossa roolissa omassakin elämässäni olleen penkkiurheilun takaisin. Ensi viikolla pääsee myös ensimmäisen kerran katseleen matsia Rinkelinmäellekin.

Mutta kyllä minä koitan tarkkaan seurata sitä mitä ja kuinka paljon katselen urheilua. Etenkin näistä maksullisilta kanavilta. Viaplaykin on kuitenkin sellainen että sen tilauksen saa nopeastikin poikki pistettyä jos en kuitenkaan seuraa sieltä tarpeeksi paljon urheilua. Sen voi vaihtaa tarvittaessa pakettiin jolla näkee vain tv-sarjoja. Tuollaiset paketit on kuitenkin edullisempia.

Mutta minä olen ihminen jolle alkusyksykään ei ole ikävä juttu vaan se lähinnä innostuttaa. Tämä johtuu etenkin näistä urheilusarjoista jotka tässä elokuun ja syyskuun aikana alkaa. Mutta kyllä alkusyksyssä on muutenkin sellaista tunnetta että moni asia alkaa silloin tai palaa tauolta, Salatut elämät, koulut, harrastukset...

Tänäänkin kuitenkin vielä koitan nauttia varmaan kesästäkin. En tiedä miksi olen ilmoittanut oikeastaan mukaan mutta lähden myös minä tänään lavatansseihin eräälle pienemmälle tanssilavalle. Meitä lähtee pienempi ryhmä tuolta klubitalolta. Tämä jos mikä on perinteistä menoa, hienoa että lavatanssikulttuuriakin vielä on. En tiedä tanssinko itsekin mutta ainakin menen nauttimaan sosiaalisesta tunnelmasta ja ehkä jopa myös musiikista. Joku laulaja siellä oikein myös on, joku tuntemattomampi suuruus.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tein tänään annoksen kurkkurouhetta (kuvassa oikealla) sekä annoksen kesäkurpitsahilloa (vasemmalla). Hyvä että ne on nyt tehty kun ainekset noihin ostin jo torstaina. Ei (vielä) oma tuotanto riittänyt niin piti ostaa kurkut ja kesäkurpitsat kaupasta (1,49€/kg).
Se aika vuodesta taas...
Mun pitää tehdä vielä annos paholaisen hilloa pakastetuista (viimevuotisista) chileistä ja sitten tietysti kurkku-/kesäkurpitsasäilykettä omista ja kaupan tuotteista.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Twitterin mukaan olen näköjään ruusumies (hyvä jätkä). Pakko olla totta kun ihan twitterissä niin lukee.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Neljä viikkoa tipatonta takana nyt päivälleen. On sitten niin raikkaita nämä sunnuntaiaamut esim. kun ei naama tärise jne..
Painoakin tippunut viitisen kiloa.

Tämä sunnuntain olotila muistuttaa kyllä hyvin miksi sitä selvänä haluaa olla.

Oma tipaton oli reilu vuoden ja tuossa reilu viikko sitten tuli nautittua ns. muutama olut ja hyvän seuran tuomat edut.

Eilen tuli yöelämää pelailtua ja nesteytettyä. Oli aivan tajuttoman hauskaa ja näköjään vuodessa tuo fyysisen kunnon parantuminen näkyy ihan yleisessä olemuksessa. Oli jopa ilman nettisomessa pohjustamista kysyntää myös mukavasti, mutta yksinläpiajona päätin mennä. Osui myös tuttuja kohdille ja piti jatkoille sanoa ei kiitos. Kasvanut velvoitteet sen verran ettei voi 7-8h settiä enempää irtaantua.

Nyt on hyvä pitää sitten vuoden tipaton taas. Kyllä tuo selvänä oleminen kiehtoo enemmän. Niin oudolta kun jopa itsestä tuntuu.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Pari 10 tuntista työpäivää takana. Hetki rouvan kanssa höpöteltiin, ennenkuin alkoi tekemään lähtöä yövuoroon. En kyllä olisi kenenkään muun kanssa jaksanut jutella, kun nuo vuorot söivät kaikki voimat sosiaaliseen kanssakäymiseen. Nyt jo vähän helpottaa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Pari 10 tuntista työpäivää takana. Hetki rouvan kanssa höpöteltiin, ennenkuin alkoi tekemään lähtöä yövuoroon. En kyllä olisi kenenkään muun kanssa jaksanut jutella, kun nuo vuorot söivät kaikki voimat sosiaaliseen kanssakäymiseen. Nyt jo vähän helpottaa.
Saatana. Soitan sulle ja juttelet. :D
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen varmasti juuri sellainen vieras, mitä festarit kaipaavat. Neljällä varsinaisella festarilla tuli käytyä tänä kesänä ja alla niissä pääsylipun lisäksi kuluttamani euromäärät.

Kesärauha: 0
Sideways: 0
Downtown Calling: 18 (!!!)
Flow: 0

Lisämainintoina ilmainen Louhela Jam, josta ostin kangaskassin 5 euroa + Kaskas-yhtyeen CD:n 10 euroa ja Tammerfestin Tullikamari-ilta, josta ostin huiman yhden oluen.

Flowssa oli kyllä lauantaina aikomuksena ostaa jotain välipalaa, mutta kun koitin etsiä muonakojua, jossa a) ei ole tolkutonta jonoa ja b) myydään muuta kuin jotain soijamoskaa, jonka pelkkä nimi saa oksennuksen kurkkuun. Toivoton tehtävä. Enkä etsinyt makkaraperunoita - esim. ne lihattomat pizzaslicet olisi kiinnostaneet, mutta olisi varmaan saanut jonottaa puolituntia.

Mutta nälkä on korvien välissä - hyvä että illalla edes huomasi, ettei ollut syönyt mitään sitten n. 14:00.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös