Kyllähän minun kunto tällä hetkellä jo muuten hyvä on, mitä nyt taas nuha on iskemässä päälle. Toivottavasti kuitenkin vältyn taaskin pahemmalta nuhalta, Buranaa yöksi nassuun ja kuntoon taas?
Mutta noin niin kuin isommassakin kuvassa kuntoni on aika hyvä jo omasta mielestäni. Olen mennyt eteenpäin kuitenkin aika hyvin myös mielenterveyden kannalta katsottuna. Pystyn keskittymään jälleen hyvin ihan tavalliseen elämään kuitenkin ja ajatukset on suht terveitä.
Mutta tuosta olen alkanut kyllä olemaan huolissani kun olen entistä säikympi ihmisten parissa. Olin ennen tätä episodiakin melko ujo, se on osa perusluonnettani mutta jotenkin nuo huonot ajat ja mitä silloin tapahtui ovat jättäneet minulle ylimääräistä arkuutta. Tämä näkyy sitten vaikka niinä runsaina paniikkihäiriöinä kuten säpsähtelynä ihmisiä nähdessä. Paljoa en tällä hetkellä ole ihmisten parissa mutta vaikka kun tässä asuintalon ympäristössä näkee naapureita niin saatan olla normaalia hermostuneempi.
Jotainhan tässä pitäisi tehdä että pystyisi olemaan taas luonnollisesti erilaisten ihmisten parissa. Pystyisi olemaan vapaantuneempi, reippaampi ja rohkeampi. En tiedä, pitäisikö käydä jopa puhumassa jonkun terapeutin kanssa näistä asioista.