Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 347 832
  • 66 869

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Niin ne vaan perkeleen tupakaverit lähtivät taas viikonloppulomille eilen ja tänään ja minä jäin normioloissa kolmihenkisen tuvan ainoaksi asuttajaksi. Voi hitsi, voi harmi.

Ei vaan. Viihdyn täällä osastolla kyllä varsinkin minun ainakin alkuun ujommalla persoonalla paljon paremmin kun saan yksin olella omissa oloissani. Ja nyt on koko tupa vain minun käytössäni. Samat sanat siis kuin viime viikonloppuna, minulle kyllä tämäkin jo sopii että saan yksin enemmän aikaa viettää.

Vaikka kyllähän se kirpaisee kun muut pääsevät viikonloppulomille ja minä se vaan joudun tappamaan aikaa täällä osastolla. Mutta kyllä ne minunkin yli yön vapaat pitäisi sieltä vielä tulla. Nyt niitä vielä aristellaan antaa minulle, kun minulla aloitettiin taas se antabuksen käyttö ja halutaan varmistaa ettei se huononna maksa-arvoja ja aiheuta vaaratilanteita.

Huomenna pitäisi minun päästä päivävapaalle. Tämäkin sillä varauksella että oloni on hyvä eikä tuo ruusu silmän seudulla ota liian koville. Tilanne on kyllä parantunut ja kivutkin alkaneet hellttämään.

Tämä on nyt aikalailla samanlainen viesti kuin viime viikon perjantaina. Mutta halusin tuoda julki että tilanne on täällä taas samanlainen kuin viime viikonloppuna. Ehkä ensi viikonloppuna pääsen minäkin sitten yön yli vapaille? Se olisi hienoa se.

Tänään käyn kohta vielä iltalenkillä ja sitten alan katselemaan kännykältäni Kerhon ja Lukon välistä säälipudotuspelitaistoa. Siinähän sitä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tänään on se päivä vuodesta, jolloin Jaajo palkitaan Radio-gaalassa, joten sitäkin suuremmalla syyllä skippaan tapahtuman. Se täytyy kuitenkin todeta, että sekä Suvi Hartlin että Shirly Karvinen ovat illan kuningattaria sen perusteella, miltä heidän asunsa näyttävät illan tapahtumassa. Kummatkin heistä kelpaisi minulle vallan mainiosti.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Niinhän siinä sitten taas kävi, että Jaajo voitti "yllättäen" vuoden radiojuontajan palkinnon. Herää kysymys, että miksi tuota kisaa ylipäänsä käydään, kun voittaja on kaikkien tiedossa? Ei se kavereiden ja kollegoiden tapaaminen sekä parin artistin näkeminen lavalla livenä voi olla niin tärkeää.

Boikotoin jatkossa vielä rankemmin Radio Suomipoppia ja varsinkin Aamulypsyä.
 

redpecka

Jäsen
Jäin seuraamaan elokuvaa televisiosta ensimmäistä kertaa vuosiin ja en kyllä täysin muistanut millaista paskaa on katsella mainoksia 20min välein. Kai sitä on vaan liian hyvälle tottunut, mutta syö aivan helvetisti katseluelämyksestä.
Kuulostaa kyllä pahalta. Toisaalta nostalgista. Ai niitä aikoja kun ovikello soi yllättäen ja sitä hyppäsi kattoon pelästyksestä että nyt on teeveeluvantarkastaja saatana varmasti ovella - valot pois, huopatossut jalkaan, verhot kiinni, puhelin pois seinästä. Puolen tunnin kuluttua uskaltautuu ovelle kattomaan ovisilmästä joko se on lähtenyt.
 

Luke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niinhän siinä sitten taas kävi, että Jaajo voitti "yllättäen" vuoden radiojuontajan palkinnon. Herää kysymys, että miksi tuota kisaa ylipäänsä käydään, kun voittaja on kaikkien tiedossa?
Eikö palkinto silloin kuulu Jaajolle, jos kansa pitää häntä parhaana radiojuontajana? Ei myöskään Bundesliigaa ole lopetettu, vaikka Bayern München on voittanut sen jo yhdeksän kertaa peräkkäin.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eikö palkinto silloin kuulu Jaajolle, jos kansa pitää häntä parhaana radiojuontajana? Ei myöskään Bundesliigaa ole lopetettu, vaikka Bayern München on voittanut sen jo yhdeksän kertaa peräkkäin.
Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä, paskan on pakko olla hyvää.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ai saatana. Eilen olin hyvissä aka pahassa. Ja joo. Aikoinaan Pertti Salovaara voitti aina kaikki palkinnot, ihan varmuudeksi korostan, kaikki. King Diamond tosin on parempaa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä, paskan on pakko olla hyvää.
Paska parantaakin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tuli tuossa pari viikkoa sitten otettua käyttöön Samsungin Galaxy S22 ja samalla päivitin liittymän 5G:hen. Äsken mittailin latausnopeutta niin antoi sellaiset 490 megaa puhelimella. Ihan kiva, mutta samalla tuli ajatus että mitähän helvettiä puhelimessa oikeasti tekee tuollaisella nopeudella? Joku normaali nettiselaaminen tai edes hyvälaatuisten videoiden katselu ei vaadi lähimainkaan tuollaisia nopeuksia. Ainoa missä sitä hyötyä voisi olla on se jos jakaa puhelimesta nettiä muihin laitteisiin, mutta kun tuollekaan ei käytännössä ikinä ole tarvetta niin kyllähän tämä teknologinen kehitys alkoi taas mietityttämään...

Noh, käytössä se nyt kuitenkin on koska miksi ei.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Lauri Tähkän ja Antti Tuiskun keikat tänään Tampereella. Eli runsaasti bilettäjiä liikkeellä.
Tuon porukan musiikkimaun kanssa onkin sitten vähän niin ja näin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minulla oli tänään se päivävapaa osastolta. Tällainen päivävapaa piti olla jo keskiviikkona mutta silloin se peruuntui silmän alueella olleen ruusun vuoksi. Tämä lauantaille etukäteen sovittu toinen päivä vapaa ei peruuntunut koska silmätkään eivät ole enää kovin huonossa kunnossa.

Onhan nämä päivät mitkä nyt saa viettää kotioloissa niin arvokkaita. Sen näkee ihan jo vuorokauteen asennoitumisessa. Siinä missä näinä osastovuorokausina toivoo vain että aika kuluisi nopeaan ja pian vuorokausi vaihtuisi toiseen ja oleminen on sellaista ajan tappamista.

Niin näinä kotipäivinä se asennoituminenkin siihen vuorokauteen on ihan erilaista. Kotipäivinä toivoo päinvastoin, että aika kuluisi hitaasti ja saisi rauhaksiltaan nauttia vuorokaudesta. Siitä huolimatta kukaan ei taaskaan niitä kelloja pysäyttänyt silloin kun maailma antoi kaikkein parastaan. Niin kuin Suurlähettiläät laulelivat.

Nopeastihan se tämäkin päivävapaa ohi meni. Mutta on tämä mukavaa kun näiden osastopäivien välissä on näitä kotoilupäiviä. Auttaa jaksamaan. Ja ehkä pian niitä yön yli vapaitakin alkaa jo olemaan kun nämä päivävapaat sujuneetkin myös hyvin.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kävin kattoo The Batmanin tänään.

Ihan hyvä pätkä, mutta vähän liikaa ratsastivat Jokerin meriiteillä. Soundtrack tulee olemaan lyhyt, kun leffassa soi vain Nirvanan biisi ja se Battiksen uusi theme.

Battison veti roolinsa hyvin.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Halusin eilen hieman suolaista ja käynnistin vohveliraudan valmistaakseni nk. toastin. Hyvä tuli.

En kuitenkaan huomannut heti seuraamuksia. Alkoi kova tuuli ja aprikoituani hetken ymmärsin, että tuulivoimalat olivat käynnistyneet aiheuttaen tuon tuulen.

En ymmärtänyt heti sammuttaa vohvelirautaa - olen pahoillani niiden puolesta, jotka kokivat tuulituhoja.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Mitä enemmän noiden hyvinvointivalmentajien ja vastaavien sivustoja lueskelee, sitä enemmän ihmetyttää, mitä iloa siitä heidän tarjoamastaan palvelusta oikein on. Mainospuheet tuovat mieleen personal trainerin, käytettyjen autojen kauppiaan sekä Jethron, joten aikamoinen fakiiri täytyy olla, että tuollaisesta jotain oppii. Vai ovatko he vähän samantyyppisiä tyyppejä kuten esimerkiksi mentalistit, jotka pystyvät lukemaan pieniä vihjeitä ihmisestä ja sillä tavalla sitten onnistuvat kusettamaan rahaa asiakkaalta?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Halusin eilen hieman suolaista ja käynnistin vohveliraudan valmistaakseni nk. toastin. Hyvä tuli.

En kuitenkaan huomannut heti seuraamuksia. Alkoi kova tuuli ja aprikoituani hetken ymmärsin, että tuulivoimalat olivat käynnistyneet aiheuttaen tuon tuulen.

En ymmärtänyt heti sammuttaa vohvelirautaa - olen pahoillani niiden puolesta, jotka kokivat tuulituhoja.
Tuulivoimalat ovat varsin uusi keksintö, ja tuulta ja jopa myrskyjä on ollut dokumentoidusti olemassa ennen tuulivoimaloita, jopa ennen tuulimyllyjä. Mutta katsopa puita, niiden latvoja ja oksia. Mitä tapahtuu tuulisella säällä? No niinpä. Tuuli johtuu siitä, että puut heiluvat. Mitä enemmän ne heiluvat, sitä kovempi tuuli.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pelkikieltoja on taas tullut aika mojovista kommenteista, lähinnä Venäjään liittyen toki. Oli parikin kertaa kahvit roiskahtaa näppäimistölle. Suosittelen tutustumaan!

Joo asiatonta oli jne. Mutta silti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös