Kauko Viisas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Mitä tulee puutarhan hoitoon, niin olen hoitanut niin omani kuin vaimonikin puutarhan oivaan kuntoon.Vastakysymys: oliko rouva kenties tyytymätön sinun aiemmin suorittamaasi ruohonleikkuuseen? Mikäli vastaus on kyllä: olisit hoitanut hommasi paremmin, niin mitään robottiruohonleikkuria ja sen aiheuttamia lieveilmiöitä ei tarvitsisi edes miettiä.
Vinkkinä: meidän vanhahko naapurimme hankki myös vastaavan laitteen muutama kesä sitten. Hänen poikansa näyttää hoitavan mahdolliset käyttöön liittyvät ongelmat. Toimi sinäkin samoin!
Mitä tulee ruohonleikkuuseen, niin arvoitus on tämä hankinta ja sen motiivi. Saattaa liittyä sellaiseen, että enemmänkin voisi tehdä jotain muuta kun nyt ei tarvitse ruohoa leikata. Mene ja tiedä.
Rakastan ja arvostan poikaani suunnattoman paljon, mutta hänen peukalonsa on vielä keskemmällä kämmentä kuin omani.
Vastakysymyksiä ja vinkkejä, mutta ei yhtään vastausta minulle tärkeisiin kysymyksiin. Olen pettynyt: mihinkään ei voi enää luottaa. Ennen saattoi aina valittaa Jurvan kuntaan, mutta sekin lakkautettiin v. 2009. Enää ei voi edes valittaa mistään tai mihinkään.
Ennen oli paremmin.