Rautapohkeet
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Ja Nato. Taitaa tällä hetkellä olla yksi halutuimmista liitoista Suomessa.Varsovan liitto, poikivan liitto… Monenlaisia on liittoja maailmassa.
Ja Nato. Taitaa tällä hetkellä olla yksi halutuimmista liitoista Suomessa.Varsovan liitto, poikivan liitto… Monenlaisia on liittoja maailmassa.
Kai nyt omaa henkilöllisyyttää saa arvuutella?Töissä työkaveri, jonka kanssa olen jonkin verran tekemisissä siviilissäkin kertoili, että hänen tyttäriensä mielestä näytän aivan joltakin sykkeen maxilta? Piti äsken oikein googlettaa, kun en ole sarjaa katsonut. Jonkun verranhan tuo näyttää siltä, mitä peilissä näkyy. Olenko siis Luusuanniemi?? Eissaamari, lopetetaan henkilöllisyyden arvuuttelu ennen pelikieltoa.
Yläasteen loppupuolella kaverini sanoi, että näytän Mr. Beaniltä. Ollaan silti edelleen kavereita.Töissä työkaveri, jonka kanssa olen jonkin verran tekemisissä siviilissäkin kertoili, että hänen tyttäriensä mielestä näytän aivan joltakin sykkeen maxilta? Piti äsken oikein googlettaa, kun en ole sarjaa katsonut. Jonkun verranhan tuo näyttää siltä, mitä peilissä näkyy. Olenko siis Luusuanniemi?? Eissaamari, lopetetaan henkilöllisyyden arvuuttelu ennen pelikieltoa.
Olen pahoillani puolestasi! Kai aika on korjannut tilannetta? Parempaan suuntaan, i assume!!Yläasteen loppupuolella kaverini sanoi, että näytän Mr. Beaniltä. Ollaan silti edelleen kavereita.
Olenko siis Luusuanniemi??
Oppikoulun (Jonnet ei muista tai edes tiedä) ekaluokilla minua verrattiin Timo T.A. Mikkoseen.Yläasteen loppupuolella kaverini sanoi, että näytän Mr. Beaniltä.
Aika kaposet posket sulla, jos näin on...Oppikoulun (Jonnet ei muista tai edes tiedä) ekaluokilla minua verrattiin Timo T.A. Mikkoseen.
Väitän, että nykyään muistutan häntä enemmän kuin silloin
RIP Timo T.A.
Jos posket ei näy takaapäin, niin missä vika on?Aika kaposet posket sulla, jos näin on...
Niinpä. Ehkä Timolla on nykyään hieman kaposemmat.Aika kaposet posket sulla, jos näin on...
Selkeä pelikiellon paikka.Töissä työkaveri, jonka kanssa olen jonkin verran tekemisissä siviilissäkin kertoili, että hänen tyttäriensä mielestä näytän aivan joltakin sykkeen maxilta? Piti äsken oikein googlettaa, kun en ole sarjaa katsonut. Jonkun verranhan tuo näyttää siltä, mitä peilissä näkyy. Olenko siis Luusuanniemi?? Eissaamari, lopetetaan henkilöllisyyden arvuuttelu ennen pelikieltoa.
Älä huijaa itseäsi. Et sä niin komea ole.Töissä työkaveri, jonka kanssa olen jonkin verran tekemisissä siviilissäkin kertoili, että hänen tyttäriensä mielestä näytän aivan joltakin sykkeen maxilta? Piti äsken oikein googlettaa, kun en ole sarjaa katsonut. Jonkun verranhan tuo näyttää siltä, mitä peilissä näkyy. Olenko siis Luusuanniemi?? Eissaamari, lopetetaan henkilöllisyyden arvuuttelu ennen pelikieltoa.
Osuuko MS Romaticin Kaide vielä paremmin?Töissä työkaveri, jonka kanssa olen jonkin verran tekemisissä siviilissäkin kertoili, että hänen tyttäriensä mielestä näytän aivan joltakin sykkeen maxilta? Piti äsken oikein googlettaa, kun en ole sarjaa katsonut. Jonkun verranhan tuo näyttää siltä, mitä peilissä näkyy. Olenko siis Luusuanniemi?? Eissaamari, lopetetaan henkilöllisyyden arvuuttelu ennen pelikieltoa.
On tuossa vähän samaa näköä. Yhtä paljon kuin minussa ja Kape AIhisessa (jonka näköiseksi Johnny minua väitti kun ekan kerran kuvan tai videon näki).Töissä työkaveri, jonka kanssa olen jonkin verran tekemisissä siviilissäkin kertoili, että hänen tyttäriensä mielestä näytän aivan joltakin sykkeen maxilta? Piti äsken oikein googlettaa, kun en ole sarjaa katsonut. Jonkun verranhan tuo näyttää siltä, mitä peilissä näkyy. Olenko siis Luusuanniemi?? Eissaamari, lopetetaan henkilöllisyyden arvuuttelu ennen pelikieltoa.
No sosiaalihuoltohan on ollut vastuuton.Jos posket ei näy takaapäin, niin missä vika on?
Minun on sanottu olevan Kaj Kunnaksen näköinen. Olisin voinut elää ilman tätä tietoa.Yläasteen loppupuolella kaverini sanoi, että näytän Mr. Beaniltä. Ollaan silti edelleen kavereita.
Edeltävässä töissä kun olin ja sadesäällä oli sadaviitta ja huppu päällä, niin sanoivat, että näytän sarjamurhaajalta. Olisin pärjännyt ilman tätä tietoa...Minun on sanottu olevan Kaj Kunnaksen näköinen. Olisin voinut elää ilman tätä tietoa.
Mutta kuulet paremmin. Miksi valitat?Minun on sanottu olevan Kaj Kunnaksen näköinen. Olisin voinut elää ilman tätä tietoa.
Olenpa kuullut olevani myös kouluampuja, koska käytin nahkatakkia ja iskin rasvaletin. Erittäin imartelevasti sanottu, toki lähinnä naurattaa.Edeltävässä töissä kun olin ja sadesäällä oli sadaviitta ja huppu päällä, niin sanoivat, että näytän sarjamurhaajalta. Olisin pärjännyt ilman tätä tietoa...
Onneksi tuosta on päästy eroon kun pääsin sisätöihin ja nykyään sanovat, että oot mukavan tehokas.Olenpa kuullut olevani myös kouluampuja, koska käytin nahkatakkia ja iskin rasvaletin. Erittäin imartelevasti sanottu, toki lähinnä naurattaa.