Näissä nyt vaan sellanen juttu että kun tarpeeksi kovasti ja - anteeksi vaan - vainoharhaisesti kuvittelee jonkun asian olevan jotakin niin siitä tulee omassa päässään sitten totta, vaikka totuus olisi sitten ihan jotain muuta.
Mitä nämä väärinymmärrykset olivat? Kai sä tiedät että ei sun työkaverit todellakaan saa mistään tietoon mitä sä olet huutanut yksin kotona.No kyllä minä aika hyvin osaan lukea ihmisten käyttäytymisiä ja fiiliksiä. Jouduin lopulta tilanteeseen jossa karseiden väärinymmärrysten vuoksi yksi naispuolinen työkaveri ei edes puhunut minulle mitään vaan oli suuttunut.
Tämä. Ihmiset ovat välillä outoja. Se moikkaamatta jättäminen tuskin edes johtui sinusta Vilperi. Nuo asiat mitä tulkitsit eivät välttämättä mikään liittynyt sinuun millään tavalla. Ei kannata ylitulkita sosiaalisia tilanteita, olen tehnyt sitä liikaa itsekin ja toisinaan pahoittanut mieleni - turhaan.Mitä nämä väärinymmärrykset olivat? Kai sä tiedät että ei sun työkaverit todellakaan saa mistään tietoon mitä sä olet huutanut yksin kotona.
Mitä nämä väärinymmärrykset olivat? Kai sä tiedät että ei sun työkaverit todellakaan saa mistään tietoon mitä sä olet huutanut yksin kotona.
Jos olet jotain someen kirjoitellut, ne asiat ovat varmasti työkavereiden tiedossa. Mutta voin lohduttaa että sitä kotona karjaisemaasi kiimaista panohuutoa työkaverisi eivät tiedä. Se ei kertakaikkiaan ole mahdollista, elleivät työkaverisi ole naapureitasi. Naapurisi eivät käy kertomassa kuulemiaansa huutoja työpaikallesi. Se on läpeensä absurdi ajatus.Mutta kun ihmiset, osa työkavereistakin luki noita päivityksiäni sosiaalisesta mediasta ja juorut levisi ja asiat painoivat pitkään omaa mieltäni kun olin itse sitä mieltä omien tulkintojen pohjalta että emännästä kuoriutui narsistinen henkilö yhtä äkkiä. Muut ei oikein varmaan ymmärtäneet oikein lopulta missä tässä kaikessa oli kyse ja kun minä kirjoittelin sitten sosiaaliseen mediaan sellaisiakin viestejä että on varmaan sairas persoona, tunteilla manipulointi, provosoiva käyttäytyminen, kylmä ihminen ja sun muuta painavaa asiaa niin ei ne kai ihan avautuneetkaan kaikille ja olettivat että olen jopa sekaisin. Ja räyhään. Mutta nämä ovat lopulta asioita mitä olen elämässäni joutunut kohtaamaan. Mutta ei näitä nyt tässä määrin olisi pitänyt laukoa nettiin. Ja kun ihmiset ajattelivat että haukun esimiestänikin sairaaksi ihmiseksi vaikka tarkoitin sanaa vähän syvällisemmässä muodossa, sairautena. Jota epäilin pitkään.
Mutta nyt näiden asioiden jauhaminen loppui totaalisesti minun osaltani.
Siis et kai sinä mitään tällaista mihinkään facebookiin kirjoita, ethän?kun minä kirjoittelin sitten sosiaaliseen mediaan sellaisiakin viestejä että on varmaan sairas persoona, tunteilla manipulointi, provosoiva käyttäytyminen, kylmä ihminen ja sun muuta painavaa
Tämä. Ihmiset ovat välillä outoja. Se moikkaamatta jättäminen tuskin edes johtui sinusta Vilperi. Nuo asiat mitä tulkitsit eivät välttämättä mikään liittynyt sinuun millään tavalla. Ei kannata ylitulkita sosiaalisia tilanteita, olen tehnyt sitä liikaa itsekin ja toisinaan pahoittanut mieleni - turhaan.
Siis et kai sinä mitään tällaista mihinkään facebookiin kirjoita, ethän?
Ai hitto että rakastan tätä yhteisöä.
Joo, missään tapauksessa ei kannata työkavereista tai esihenkilöstä kirjoitella mitään pahaa facebookissa tai missään muuallakaan. Näistä tapauksista on irtisanottukin työsuhteita.Toivon nyt oikeasti muuten että tämä elämäni alkaa vihdoin taas rauhoittumaan ja alan keskittymään täysin muihin asioihin. Kyllähän minä tiedän mitä nuo sanat ja termit oikeasti tarkoittavat ja olen niitä joutunut kohtaamaan, jopa valitettavasti nyt työpaikallani noin joulukuun puolivälistä lähtien. Aikoinaan noita termejä itseopiskelin ja niistä vähän kokemustakin kartutin mutta ei noita nyt tässä määrin olisi pitänyt jauhaa netissä.
Mutta nyt toden totta aukeaa vihdoin uusi sivu omassa elämässäni ja elämäni palaa takaisin siihen lähtöpisteeseen kuin missä oltiin ennen tätä kaikkea paskaa. En minä niin sekaisin ole ollut mutta levy jäänyt nyt turhan pitkäksi aikaa päälle.
Jos nyt tosiaan olisi vihdoin mahdollista saada taas oma elämä siihen pisteeseen mitä se oli ennen kun alkoi tämä ihmeellinen aika elämässäni.
Kyllä tässä ihan auttaa yritetään ja tuoda toista näkökulmaa asiaan.Ja kehtaavat väittää ettei elämänkoulu ole opettavainen. Yksi reteä ja samalla hukassa oleva possu avaa ääntään ja sudet ovat välittömästi aistimassa paistin tuoksun. Kuten kuuluukin. Ennen uuniin laittamista muutama viisas sana. Kuten kuuluukin.
Ja ei tässä itsekään leijua voi. Olen tämän näytelmän yleisössä mekkoon pukeutuneena hyeenana. Jopa pahinta ainesta.
Kyllä tässä ihan auttaa yritetään ja tuoda toista näkökulmaa asiaan.
Joo, missään tapauksessa ei kannata työkavereista tai esihenkilöstä kirjoitella mitään pahaa facebookissa tai missään muuallakaan. Näistä tapauksista on irtisanottukin työsuhteita.
Ymmärräthän sen, että sinun itsediagnosoimasi narsistinen persoonallisuushäiriö ei tee sitä asiaa todeksi? Ja varsinkin tuon asian esiintuominen työpaikalla ja myös sosiaalisessa mediassa on aika vakavaa. Ajattelepa jos joku kirjoittelisi sinusta vastaavalla tavalla faktana. Menee jo (työpaikka)kiusaamisen ja kunnianloukkauksen puolelle.Mutta tässä on nyt vaan edelleen se fakta taustalla että olen oikeasti kohdannut vähän tuollaisia asioita elämässäni aiemmin ja opiskellut ennen mitä ne termit tarkoittaa. Olen niistä ollut kyllä tietoinen ja pistänyt esimiehen käyttäytymisessä oikeasti merkille näitä juttuja. Ja tiedän jonkin verran mitä tarkoittaa narsistinen persoonallisuushäiriö kun sitäkin ennen itseopiskelin. Tiedän mitä tarkoittaa teennäisyys ja olen sen oppinut tunnistamaan aikoinaan. Ei tässä nyt ole oikeastaan lopulta ollut muuta virhettä kuin olen kirjoitellut näitä vitun liian pitkään sosiaalisessa mediassa, paasannut näistä jopa asunnossani ääneen ja kun ihmiset eivät ole oikein tajunneet itse missä lopulta mennään niin soppa on ollut valmis. Ja väärinymmärryksiä on tullut varmaan iso kasa. En minä lopulta niin törkyturpa ole kuin voisi luulla ja valopää. Lopulta kai aika sivistynytkin kun tällaisia termejä oikeasti osaan ja niitä osaan myös huomioida. Mutta ei näitä nyt tosiaan näin paljoa olisi saanut jauhaa julkisesti.
Ymmärräthän sen, että sinun itsediagnosoimasi narsistinen persoonallisuushäiriö ei tee sitä asiaa todeksi? Ja varsinkin tuon asian esiintuominen työpaikalla ja myös sosiaalisessa mediassa on aika vakavaa. Ajattelepa jos joku kirjoittelisi sinusta vastaavalla tavalla faktana. Menee jo (työpaikka)kiusaamisen puolelle.
Nyt pitää oikeasti pysähtyä miettimään näitä asioita ennen kuin niitä laukoo ääneen faktana. Seuraukset voivat olla todella ikävät ja kauaskantoiset.
Muista sitten vain nukkua kiltisti siinä naisen vierellä, eikä mitään perversioita.Jumalauta. Eilen nainen halusi joksikin aikaa minun luokse ja sain jopa pussata pari kertaa. Tänä vuonna ehkä pääsen tätä tahtia jopa jonkun kanssa pettinkiin.
Pettinki on jo hieman pervoa. Ehkä sitten vasta kun täytän 50. Voisi tosiaan kokeilla vain maata vieressä.Muista sitten vain nukkua kiltisti siinä naisen vierellä, eikä mitään perversioita.
Ehkä ensi vuonna sitten jopa pettiinkin asti.Jumalauta. Eilen nainen halusi joksikin aikaa minun luokse ja sain jopa pussata pari kertaa. Tänä vuonna ehkä pääsen tätä tahtia jopa jonkun kanssa pettinkiin.
Et sinä pysty vain makaamaan vieressä, olet sen verran suoran toiminnan mies.Pettinki on jo hieman pervoa. Ehkä sitten vasta kun täytän 50. Voisi tosiaan kokeilla vain maata vieressä.