Itse makasin yhden naisen kanssa samassa sängyssä. Sitten kysyin haluaako se panna. Ei halunnut jostain syystä. Sitten en painostanut asiaa vaan koomasin loppuyön.
Tästä juolahti mieleen tarina kaukaiselta 90-luvulta. Oltiin exän kanssa erottu sopuisasti ja viihdyttiin hyvin yhdessä vielä seukkailun jälkeenkin. Exä oli tuolloin töissä laivoilla ja jokusen kerran lähdin risteilylle mukaan, kun mistään ei oikein mitään tarvinnu tuolloin maksaa. Nykyään taitaa olla toinen meno. Noh, olin taas yhdellä tällaisella risteilyllä ja exän tuuri päättyi siihen.
Lähdettiin sen kunniaksi pienelle kapakkakierrokselle kaupungille ja kuinkas kävikään, exän jossain kauempana asuvan työkaverin viimeinen juna kerkes lähteä ja tämä nainen oli vähän hukassa, kun ei olis halunnu hotelliyöstä maksaa. Mukava nainen, ei ruma eikä kaunotar, vähän Reverentin kovasti arvostamaa naisellista pyöreyttä, varsinkin arviolta DD-kupin hinkeissä. Herrasmiehenä tarjosin tälle leidille yösijaa omasta keskustayksiöstäni. Nainen otti pienen empimisen jälkeen tarjouksen vastaan ja siirryimme Reverentin residenssiin. Muistaakseni parit paukut siinä vielä otettiin ennen nukkumaanmenoa ja siirryttiin samaan sänkyyn nukkumaan.
Olen monta kertaa jälkeenpäin miettinyt, miksi siinä sitten kävi miten kävi, eli mitään ei tapahtunut. En alkanut vonkaamaan, vaikka tiiviisti toistemme kainaloissa nukuttiin koko yö. En ollut liikaa kännissä ja olin vähän päälle parikymppisenä isoja tissejä palvova testosteronitulivuori, eli pillu kiinnosti hyvinkin paljon (kiinnostaa toki vieläkin, mutta ei siinä määrin mitä tuolloin). Aamulla sitten leidi kiitti yösijasta ja lähti kotiinsa ja oli myöhemmin maininnut exälle Reverentin olleen todellinen herrasmies.
Tarinan loppunäytös tapahtui ehkä runsas vuosi myöhemmin. Oltiin uuden tyttöystävän kanssa risteilyllä ja menossa buffaan joko aamiaiselle tai lounaalle. Kassalla seisoi tämä sama nainen, joka vähän hymyili ja vinkkasi päällään salin suuntaan sanoen että menkää vaan, talo tarjoaa. Uusi tyttöystävä vähän ihmetteli jutua, mutta en alkanut tarinaa sen enempää avaamaan, kuittasin vaan vanhana kaverina.