Oletko siis kertonut työpaikallasi huudelleesi moista kotona, vai onko huutosi kotona kuulunut työpaikalle asti vai miten työkaverit asiasta tietävät?
No tässä oli vähän sekaannuksia ja väärinymmärryksiä matkassa paljon. Jauhoin kai sellaisiakin asioita sosiaalisessa mediassa että muilla ei lopulta ollut niistä oikein oikeaa tietoa ja luulivat pitkään että olen jopa sekaisin. Kaikki tarinat ja näkemykset on kuitenkin totta mutta ei niitä ihan noin paljoa olisi tarvinnut jauhaa sosiaalisessa mediassa. Jäi vähän levy päälle.
Sitten kun ihmiset olivat itse pitkään sitä mieltä että minä olen se nynny joka ei uskalla alakynteen jäädessä sanoa vastaan tälle aika vahvastikin narsistisille esimiehelle hänen provodoisessaan. Mutta minä olen lopulta se vahva ihminen joka ei lähde noihin provosointeihin mukaan etten lähde tämän narsistin kiemuroihin. Parempi nöyryyttääkin itseään muiden edessä kuin provosoitua, kun sillä provosoitumisella ja sille tielle lähtiessä on paljon vakavammat seuraukset.
Tässä oli niin paljon ristiriitoja ja väärinymmärryksiä matkassa että ihmiset luulivat pitkään että olen jopa hulluksi tullut, viljelin kai sellaisia sanoja jotka kuullostavat törkyisiltä jos ei tiedä niiden oikeaa merkitystä.
Sitten ihmiset kai olettivat olemattomilla tiedoillaan että kun jään alakynteen työpaikalla ja haukun esimiestäni selän takana sairaaksi ihmiseksi ja narsistiksi. Vaikka tarkoitin nimenomaan vähän sellaista oikeasti narsistista persoonaa, kyllähän minä olen tiennyt mitä se tarkoittaa. Ihmiset sitten olettivat että haukun ja arvostelen muitakin naisia täällä asunnossani ja siitä lähti vähän väärinymmärrykset kiertämään.
Minun oli pakko vähän oikoa noita väärinymmärryksiä blogissani tänään että ei niistä ole tulevaisuudelleni liikaa hallaa. Tässä on ollut niin paljon väärinkäsityksiä matkassa ja olen sortunut veivaamaan aivan liikaa noita juttuja nyt sitten kuitenkin sosiaalisessa mediassa, jäi liikaa levy päälle. Ihmiset ei oikein pysyneet kärryillä ja minua luultiin hulluksi, rääväsuuksi ja vaikka miksi naisten solvaajaksi ja kiimaiseksi pikkupennuksi.
Kai nämä asiat tästä lähtevät vihdoin selviämään. Jouduin tosiaan vähän oikomaan rohkeasti noita väärinymmärryksiä blogissani että sain tietyssä mielessä vähän mainettani putsattua. Ja pysyy edes jonkinlaiset mahikset niihin oikeasti minun elämäni kannalta tärkeimpiin juttuihin. Onhan tuollainen blogiteksti minkä tänään jouduin kirjoittamaan niin helvetin noloa joutua kirjoittamaan. Mutta näin sen vain rohkeaksi ja hyväksi ratkaisuksi tässä vaiheessa elämääni.
Mutta nyt lopetan noiden narsismijuttujen kirjoittamisen sosiaalisessa mediassa. Ja menen elämässäni eteenpäin. Kai tämä oma elämäni vihdoin tästä taas alkaa sujumaan, en minä todellisuudessa niin sekaisin ja törkyturpa sekä pätijä ole kuin ihmiset olettivat. Nyt oli niin monta väärinymmärrystä matkassa että sekoittivat pakkaa perkeleesti. Mutta kai tämä elämä tästä taas minulla jatkuu.