Mistä haluat olla eri mieltä? Haastatko riitaa, HÄ?Saanko olla erimieltä tai eri mieltä kanssasi? Aihe vapaa. Olen sellaisella tuulella, että olisi kiva olla eri mieltä tai erimieltä.
Kyllä vain, koska vaan, missä vaan. Nulikka.Mistä haluat olla eri mieltä? Haastatko riitaa, HÄ?
Olut on parempaa kuin siideri. Väitätkö vastaan? Häh?Saanko olla erimieltä tai eri mieltä kanssasi? Aihe vapaa. Olen sellaisella tuulella, että olisi kiva olla eri mieltä tai erimieltä.
Pysy nyt fossiili vain lestissäsi! Tai tulee viitasta.Kyllä vain, koska vaan, missä vaan. Nulikka.
Väitän aivan helvetin vahvasti, koska asetit kysymyksen tuolla tavoin.Olut on parempaa kuin siideri. Väitätkö vastaan? Häh?
Onko mielestäsi ydinvoima:Saanko olla erimieltä tai eri mieltä kanssasi? Aihe vapaa. Olen sellaisella tuulella, että olisi kiva olla eri mieltä tai erimieltä.
Vitut!Pysy nyt fossiili vain lestissäsi! Tai tulee viitasta.
Ai mikä tippu?Vitut!
Tiiäkkö sää mikä tai mitkä ne o?
Tiesin, ettet tiiä ja nyt koitetaa "huumorilla" korjata. Piä viittas!Ai mikä tippu?
Onko @Kauko Viisas suutari?Pysy nyt fossiili vain lestissäsi! Tai tulee viitasta.
Monitaituri olen. Taisi kuitenkin viitata muunlaiseen lestiin - juu nou.Onko @Kauko Viisas suutari?
Kiitos viisastelusta - please stay out of my pages!! Erään sananlaskun mukaan: Viitoista puhuminen ja niihin lankeaminen ovat kaksi täysin eri asiaa!!Tiesin, ettet tiiä ja nyt koitetaa "huumorilla" korjata. Piä viittas!
Ole hyvä. Yritän kunnioittaa itseäni ja nimeäni hyvinkin etäisillä, jopa kaukaisilla tai tulevaisuuteen viittaavilla vastauksilla ja kommenteilla.Kiitos viisastelusta - please stay out of my pages!! Erään sananlaskun mukaan: Viitoista puhuminen ja niihin lankeaminen ovat kaksi täysin eri asiaa!!
Nyt ei ihan auennut? Kaukoviisaus vai mitä häh?Yritän kunnioittaa itseäni ja nimeäni hyvinkin etäisillä, jopa kaukaisilla tai tulevaisuuteen viittaavilla vastauksilla ja kommenteilla.
Niinpä - siinäpä nyt mietit ja pohdit ja menetät yöunesi. Paapan viitoittama kosto nykynuorisolle, joka tosin valvoo muutoinkin pelaten pleikkaa tms. härpäkettä, mutta nyt joutuukin pohtimaan, käyttämään aivojaan - ihan yllättäen. Haastetta kerrakseen.Nyt ei ihan auennut? Kaukoviisaus vai mitä häh?
Äh, ei tässä mitään pleikkaa kerkeä pelata. Tenttiin luen, aika vaikeaan sellaiseen.Niinpä - siinäpä nyt mietit ja pohdit ja menetät yöunesi. Paapan viitoittama kosto nykynuorisolle, joka tosin valvoo muutoinkin pelaten pleikkaa tms. härpäkettä, mutta nyt joutuukin pohtimaan, käyttämään aivojaan - ihan yllättäen. Haastetta kerrakseen.
Muista nyt että sinähän tähän "väittelyyn" haastoit. Nytkö suoritat taktisen vetäytymisen?Hyv´ yötä! Pappa mennee nukkumaa - jaksa tuota älämölöä ja paskajauhantaa kuunnella tämä enempää.
Hehe, tällaiset seminuoretkin (~40 v.) pelaavat Pleikkaa. Kuten minä nyt.Niinpä - siinäpä nyt mietit ja pohdit ja menetät yöunesi. Paapan viitoittama kosto nykynuorisolle, joka tosin valvoo muutoinkin pelaten pleikkaa tms. härpäkettä, mutta nyt joutuukin pohtimaan, käyttämään aivojaan - ihan yllättäen. Haastetta kerrakseen.
Öitä papalle! Ja hakeudu ihmeessä hoitoon jos kuulet nämä tekstit päässäsi ja päissäsi.
Ehdottomasti 5-10 uutta ydinvoimalaa Suomeen. Mitä enempi sitä parempi, sillä jossain vaiheessa oma sähköntarve on täytetty ja voimme viedä ylimääräiset sähköt vaikka Venäjälle.Onko mielestäsi ydinvoima:
A) Hyvä asia joka on välttämätöntä kun siirrymme fossiilisista polttoaineista
vai
B) Paha homma koska Tsernobyl ja Fukushima.