Onhan se kiva, kun omat lapset on teinejä, toinen mukamas aikuinen jo. Mutta yksi ehkä eniten vituttavia asioita noissa on, että ne ei syö kunnolla. Isipappa kantaa ruokaa kotiin, tekee gourmet safkaa, niin saa olla tämän tästä olla heittämässä sapuskaa roskiin, kun ei ole nälkä, kun ovat syöneet muualla. No, sitten kun en tee ruokaa, niin sitten kitistään, kun ei oo ruokaa tehtynä.
Toinen eniten vituttava asia on uusi ajokortti ja mun auto. Olen antanut auton käyttöön, kun en sitä itse tarvitse, sillä ehdolla, että se pysyy kunnossa. No, auton takapenkki oli lähes koskematon ja auto ollut aina tiptop, niin eilen pummasin kyydin pojalta kauppaan ja ai saatana missä kunnossa se penkki onkaan ja muutenkin auto on ollut kuin kaatopaikka sen pari kuukautta. Yöllä laitoin sitten ukaasin, että auto pestävä sisältä siihen kuntoon, kuin se oli ennen pojan korttia tai auto menee pois vakuutuksista.
Nyt meidän pitäisi yhdessä siivota, mutta ei noita hereille saa. Ehkä haen kaljaa ja jätän ruokatarvikkeita jääkaappiin pilaantumaan.
Edit. Olen myös sanonut, että mun 32 vuotiasta autoa ei sitten tuunata millään tavalla, ainoastaan stereot voi laittaa, niin tuo saatana oli laittanut siihen puolen perseen kokoisen suomenlipputarran takasivulasiin. Nyt en kehtaa sillä ajella, kun luullaan pian persuksi. Ai perse.