Lonkero on minun "sokea pisteeni" yli oluidenkin, siidereitä en juo juuri koskaan... no, tietysti, jos muuta ei satu löytymään ja on jano.Välillä juon. Suosin siideriä lonkeron yli, tunnustan sen tässä.
Lonkero on minun "sokea pisteeni" yli oluidenkin, siidereitä en juo juuri koskaan... no, tietysti, jos muuta ei satu löytymään ja on jano.Välillä juon. Suosin siideriä lonkeron yli, tunnustan sen tässä.
Ainoa oikea betonivesi.Hartwallin Gin 5,5%.
Mun on vaan vaikea löytää lonkeromakuja joista pitäisin. No se Hartwallin appelsiinilonkero tais olla ihan jees ja en tiiä miksikä Garage lasketaan mutta sitä tulee ostettua joskus.Lonkero on minun "sokea pisteeni" yli oluidenkin, siidereitä en juo juuri koskaan... no, tietysti, jos muuta ei satu löytymään ja on jano.
Mulla taas sama juttu siidereiden kanssa ja varmaankin paljolti siksi, ettei niitä tule juurikaan juotua.Mun on vaan vaikea löytää lonkeromakuja joista pitäisin. ...
Hartwallin lonkerot on yleensäkin hyviä, mausta riippumatta. A Le Coqin gin-greippilonkero oli myös ihan mukiinmenevää kun kerran ostin testiksi yhden. Mutta kerran erehdyin ostamaan taisi olla K-menu lonkeroa kun oli todella halpaa, ei olisi kannattanut, ihan hirveää esanssinmakuista omenakiljuun tehtyä kuraa.Mun on vaan vaikea löytää lonkeromakuja joista pitäisin. No se Hartwallin appelsiinilonkero tais olla ihan jees ja en tiiä miksikä Garage lasketaan mutta sitä tulee ostettua joskus.
Itsellenikin tämä tietyllä tapaa sama kuin jouluna. Pientä seitin ohutta pidetään päällä, jotta hyvä fiilis. Liikaa ei siedä humaltua, jotta jaksaa valvoa, saatikka katsoa loppuun asti. Syömisen suhteenkin hieman sama homma. Hyvää ruokaa riittävästi, ja montaa eri sorttia.Tää Super Bowl- päivähän on vähän kun joulu, sillä sikaa pidetty aamusta asti lämmössä, ja vielä kestää että pääsee nyhdettäväksi. Itse pelistähän en mitään tiedä, mutta aina kiva syödä yöllä hyvällä omallatunnolla.
Sikäli jos Tomppa pelaa ni oon sen puolella, kun se voittaa aina, muuten valitsen komeemmat paidat eli kelta-musta ois kova.
Hartwallin suhteellisen uus verigreippilonkero on kyllä hyvä tuote. En yleensä noista makuversioista perusta, mutta tää maistuu hyvin ja olenkin viime aikona ostanut sitä melkein mielummin kuin perussinistä. Myös se brandy & pommac-lonkku sopii mun makuun.Mun on vaan vaikea löytää lonkeromakuja joista pitäisin. No se Hartwallin appelsiinilonkero tais olla ihan jees ja en tiiä miksikä Garage lasketaan mutta sitä tulee ostettua joskus.
Oranssi mustaa olisi tarjolla kyllä. Olisikohan tarpeeksi lähellä. Itsekin suosin keltamustaa kyllä.Tää Super Bowl- päivähän on vähän kun joulu, sillä sikaa pidetty aamusta asti lämmössä, ja vielä kestää että pääsee nyhdettäväksi. Itse pelistähän en mitään tiedä, mutta aina kiva syödä yöllä hyvällä omallatunnolla.
Sikäli jos Tomppa pelaa ni oon sen puolella, kun se voittaa aina, muuten valitsen komeemmat paidat eli kelta-musta ois kova.
Kyllä Bengalilla mennään sillä jossain pätkässä oli yllään keltamustaa. Tulipa tuossa ihan hyvät unetkin otettua ni jaksaa syyä ja valvoo.Oranssi mustaa olisi tarjolla kyllä. Olisikohan tarpeeksi lähellä. Itsekin suosin keltamustaa kyllä.
Surullinen lähtö todellakin.Erikoinen tuo Bob Sagetin kuolema. Yksin hotellihuoneessa ja kuollut päähän kohdistuneeseen iskuun joka ruumiinavauksen suorittaneen lääkärin mukaan vastaa pesäpallomailalla lyöntiä. On saanut tosissaan kolauttaa pään pöydän kulmaan.
Aikansa tanssijatähti Isadora Duncan (1877-1927) kuoli siten, että hänen pitkä kaulaliinasa tarttui avoauton renkaaseen ja katkaisi hänen niskansa.Surullinen lähtö todellakin.
Toista se oli David Carradinella. Hän se vasta lähtikin tyylillä.
Erikoinen tuo Bob Sagetin kuolema. Yksin hotellihuoneessa ja kuollut päähän kohdistuneeseen iskuun joka ruumiinavauksen suorittaneen lääkärin mukaan vastaa pesäpallomailalla lyöntiä. On saanut tosissaan kolauttaa pään pöydän kulmaan.
Veit sanat suustani. Säästyy rahaa eikä tarvitse taiteilla mitään kortteja kenellekään.Onneks ei oo ystäviä.
Onneks ei oo ystäviä.
Sittenhän meitä on kolme. Ei ruveta mekään kaveeraamaan, jos kadulla kohdataan niin kohtelias nyökkäys riittää.Veit sanat suustani. Säästyy rahaa eikä tarvitse taiteilla mitään kortteja kenellekään.
Laita ostoilmoitus nettiin?Kaverin piti tulla huomenna kylään, mutta soitti että on luultavasti saanut koronan, joten ei tietenkään nyt tulekaan (ja vähän sen jälkeen oli saanut virallisen testituloksen joka oli positiivinen). Millonkohan tuon koronan onnistuisi itse saamaan.
Onneks ei oo ystäviä.
Veit sanat suustani. Säästyy rahaa eikä tarvitse taiteilla mitään kortteja kenellekään.
Sittenhän meitä on kolme. Ei ruveta mekään kaveeraamaan, jos kadulla kohdataan niin kohtelias nyökkäys riittää.