Et ollut kiltisti?Olin tänään pentukoulussa. En saanut mitään herkkua. Tyhmää.
Et ollut kiltisti?Olin tänään pentukoulussa. En saanut mitään herkkua. Tyhmää.
Tein kyllä kaiken mitä ope vaati - tunnollisesti, mutta häiritsi tuo karvainen kaveri keskittymistäni. Kiltisti siis olin ja olisin voinut olla vaikka kiltissä - jos vain herkkuja heruisi. Mutta ei. Ei tänäänkään. Pettynyt olo.Et ollut kiltisti?
Jonkun verran vaatinut työntekoa tämä huomiointi kuitenkin. Ei sillä, että epäilisin siun panostasi työpaikkasi hyväksi.
Tiedän mm. kaks- ja viiskymppisen. Epäilen, että sinua on huijattu.KOLMEKYMPPINEN
KOLMEKYMPPINEN
Omat empiiriset tutkimukseni osoittivat Zetorissa käyneen moni 20-25-vuotias, ei niinkään paljon kolmekymppisiä. Mummotunneli on taas enemmän nimensä mukainen, mutta itse tykkään käydä siellä kerran pari kesässä kaljalla ihan muuten vain. Hienon näköinen sisäpiha.Tuli ihan nostalginen olotila. Jos oliskin taas jotenkin kolmikymppinen, voisi mennä zetoriin ja sinne mummotunneliin hakee ikäistänsä seuraa. Haussa aina tietysti stepdaughter and mamma -paketti.
Onnittelut!KOLMEKYMPPINEN
Ja vajaana viiskymppisenä tietää jo, että elämä on ihmisen parasta aikaa.Onnittelut!
Minulla itselläni on hyvin hatarat muistikuvat niistä ajoista, kun kolmekymppiä meni rikki. Teini-ikäisenä 30-vuotiaita pidettiin vanhuksina, parikymppisenä fiksuina aikuisina ja nyt lähes 40-vuotiaana sitä herää huomaamaan, että ysärilapset eivät olekaan enää niitä pikkuteinejä. Aika rientää.
Onnittelut!
Minulla itselläni on hyvin hatarat muistikuvat niistä ajoista, kun kolmekymppiä meni rikki. Teini-ikäisenä 30-vuotiaita pidettiin vanhuksina, parikymppisenä fiksuina aikuisina ja nyt lähes 40-vuotiaana sitä herää huomaamaan, että ysärilapset eivät olekaan enää niitä pikkuteinejä. Aika rientää.
Ei se ainakaan Danny ollut. Eikä myöskään Topi Sukari.Eikös 50 ole uusi 30. En nyt muista kuka näin totesi.
Mummotunnelissa on useamman terassit, sisäpiha.Nyt kun aloin muistelee niin en enää muistakaan kunnolla miten nämä oikein meni. Mikä mesta se siis oli missä oli mummoja? Ja onko mummotunneli siis se koko alue vai jonkun ravintolan lempinimi? Parikyt vuotta aikaa noista ajoista.
Rafaellon terassi/Wanha kauppakuja on Aleksanterinkadun ja Pohjoisespalandin välissä oleva sisäpiha, jossa sijaitsee monta eri ravintolaa/baaria. En ole varma ovatko samaa yritystä. Paikkaa on jo pitkään kutsuttu Mummotunneliksi ja se lienee epävirallinen nimi koko paikalle, esimerkiksi karttasovellukset löytävät paikan nimellä Mummotunneli. Toinen kutsumanimi on ollut myös Puumalaari tai Puma Outlet. Nimet ovat tulleet asiakaskunnasta, joka on pitkälti työssäkäyvää, noin keski-ikäistä joko eronnutta tai naimisissa olevaa naisasiakasta sekä 20-30 vuotiaita miehiä. Tietenkin myös vanhempaa porukkaa näkyy.Nyt kun aloin muistelee niin en enää muistakaan kunnolla miten nämä oikein meni. Mikä mesta se siis oli missä oli mummoja? Ja onko mummotunneli siis se koko alue vai jonkun ravintolan lempinimi? Parikyt vuotta aikaa noista ajoista.
Kai sä teit lastensuojeluilmoituksen? Tuommoinen äitihän pitää ottaa huostaan.Nyt tuntuu, että tutuistani on osastolla ihan väärä tyyppi. Palstaveljen sijaan siellä pitäisi olla lasteni äiti. Tulee niin sakeaa paskaa whatsuppiin, että Maria Nordinkin olisi kateellinen. Oli vienyt eilen lapsetkin convoyhin. Ei helvetti.
Idiotismi ei valitettavasti ole laitonta. Tiedän, että hän jakaa samaa hourailua faceen, joten toivon että edes joku hänen sukulaisistaan tekisi. Tiedän myös että sukulaisetkin pitävät häntä täysin hourahtaneena.Kai sä teit lastensuojeluilmoituksen? Tuommoinen äitihän pitää ottaa huostaan.
Idiotismi ei valitettavasti ole laitonta. Tiedän, että hän jakaa samaa hourailua faceen, joten toivon että edes joku hänen sukulaisistaan tekisi. Tiedän myös että sukulaisetkin pitävät häntä täysin hourahtaneena.