Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 598 468
  • 68 332

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Eieieieiei. Minä en saa seksiä, minä en tarvitse seksiä, enkä minä halua seksiä. Pari viikkoa sitten oli seksiä, on vaimo taas vähän aikaa hiljaa sen asian suhteen. Saan rauhassa runkata. Minä en ole panomies, minä olen runkkari.
Höpö höpö. Runkkaushan on mukavaa. Oon tavannu pari heterojäbää jotka on halunnu runkkaa kun kundi kattoo. Outoo mutta mikäs siinä, itse en kiksejä saanu.

Naiset taitaa olla vaikeampia tuossa asiassa?

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Eivätköhän kaikki miehet - parisuhteessa tai eivät - ole enemmän tai vähemmän runkkareita.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Jomppa koolta kovasti terveisiä tämän ketjun lukijoille. Soiteltiin juuri. Varjomodet ovat kuulemma antaneet sen verran positiivista palautetta hänestä, että vapaan osion kielto päättyy tänä vuonna. Itsekin häntä varoittelin ettei lähtisi sitten taas lapasesta täällä, mutta on mies tajunnut itsekin tilanteen ja lupaa käyttäytyä.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jomppa koolta kovasti terveisiä tämän ketjun lukijoille. Soiteltiin juuri. Varjomodet ovat kuulemma antaneet sen verran positiivista palautetta hänestä, että vapaan osion kielto päättyy tänä vuonna. Itsekin häntä varoittelin ettei lähtisi sitten taas lapasesta täällä, mutta on mies tajunnut itsekin tilanteen ja lupaa käyttäytyä.
Anteeksi, mutta millä auktoriteetilla varjomodet voivat luvata mitään, elleivät halua vittuilla?

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
On tää kans. Joutuu vetään kännit kun on vielä ennen joulua saatua juomia jäljellä kun alkuviikosta vasta tili ja tässä kolme päivää vapaata ja tili näyttää nollaa. No saapa ainakin koomat ja nukkuu sit koko huomisen.
Ei ne alkoholijuomat noin nopeasti pilaannu, ei niitä ole pakko pois juoda. Säästä vaikka vappuun tai juhannukseen. (Taisi tosin mennä jo, joten myöhässä taitaa tämä vinkki olla.)

Suosikkijoukkue
Raipen SaiPa
Kusipää poliisi, meni ohi motarilla ja sitten ihan meikän eteen heittäen kaikki loskapaskat ikkunaan ja jäi jurnuttamaan alle satasta eteen. Polkasin ohi ja sinne jäi kuin tikku paskaan. En ymmärrä miksi pitää palata ihan nokan eteen ja sitten vielä pudottaa vauhtia

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Perjantaina taisi tulla kirjoitettua tänne aika kärkkäästi työpaikkani muutoksista. Ja kyllä siellä onkin jostain syystä tässä viime kuukausien aikana, ehkä just sairauslomani aikana tunnelma kiristynyt. Ja paljon on tehnyt se että emäntä itse on muuttunut aika paljon tiukemmaksi.

Luulin että työhön palaamisesta minulle vaikeampaa tekisi jalkojeni kunto kuin ilmapiiri töissä. Kun aloitin sairauslomakierteen niin tunnelma oli paljon inhimillisempi, en minä oikein vielä tiedä mitä kaikkea siellä on sattunut mutta onhan tämä yllätyksenä tullut.

Ja kun olen mielestäni kuitenkin omat työni hoitanut kyllä sairauslomanikin jälkeen hyvin. Emäntäkin sanoi kuitenkin myös samaa, että hyvin on töihin paluu sujunut. Ja kai tässä taas vetää mielen nöyräksi ja jatkaa tunnollisesti työn tekoa tuolla.

Mitä olen kuullut tarinoita entisestä ajasta niin on siellä ennenkin kai vastaavia ongelmia ollut. Keittäjä-emännillä on siellä paljon töitä ja varmaan myös stressiä. En ihmettelisi jos tässä taas paljastuisi taustalta kaikelle selittäväksi asiaksi tuo stressi. Kunhan nyt ei ihan sippiin kukaan vetäisi. Kun menin sinne silloin joskus syksyllä 2019 niin jotain kärhämää siellä silloinkin oli, silloinen emäntä oli aloittanut lomat ovet paukkuen ja tilalle oli tullut paikkaamaan joku toinen.

No, yritän nyt siellä tehdä omat työni mahdollisimman hyvin että mahdollisimman vähän kukaan pääsisi nipottamaan. Eihän sitä kukaan virheetön ole kuitenkaan ja sekin ei ole hyvä asia edes jos liikaakaan virheitä alkaa pelkäämään. No, eikä tietenkään työpaikan pitäisi mikään päiväkerho ollakaan. Mutta kun intinkin olen jo käynyt enkä samanlaiseen kurilaitokseen taas haluaisi.

Ensi viikosta minulla alkaa tuolla kuuden tunnin työvuorot. Tämä joulukuun loppu kyllä osoitti sen että lopulta olisin voinut jalkojeni kunnon vuoksi jatkaa myös näiden normipituisten työvuorojen tekemistä. Noista lyhennetyistä työvuoroista oltiin kuitenkin jo päätetty. Ja ei minulla tule seuraavan kahden kuukauden aikana olemaan edes viikonloppuvuoroja koska niitä tekee vain työntekijät jotka pystyvät sen täysimittaisen työvuoron tekemään. Eikä ole myöskään kuin aniharvoin iltavuoroja.

Ensi viikko tuleekin olemaan taas lyhennetty. Ensin kolme työvuoroja, sitten loppiainen ja vapaa, sen jälkeen perjantaina työvuoro.

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Ei ne alkoholijuomat noin nopeasti pilaannu, ei niitä ole pakko pois juoda. Säästä vaikka vappuun tai juhannukseen. (Taisi tosin mennä jo, joten myöhässä taitaa tämä vinkki olla.)
Kyl ne juotiin pois niin sai rentoutusta ha energiaa. Töitä kun vasta keskiviikkona niin saa lepäillä

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Home sweet home... Kotona vihdoin reissusta Keski-Suomen kautta Etelä-Savoon ja takaisin. Mies jäi suosiolla kotiin. Äidin ja isän kanssa käytiin tapaamassa äidin ystävää. Isä kun ei enää päivyseltään jaksa ajella tuollaisia matkoja (tai jos jaksaisi niin äiti ei antaisi) eikä mielellään aja pimeällä. No tulipahan ajeltua... Ruoka oli hyvää, työt (lumen luontia, puiden kantamista, linnunruokien lisäämistä) tuli tehtyä ja äiti sai seurustella sielunsa kyllyydestä.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Selvisin vuoden 2021 ilman pelikieltoja jatkoajassa. Pari käytöskymppiä taisi tulla rikepisteen muodossa mutta muuten ollaan selvillä vesillä.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Selvisin vuoden 2021 ilman pelikieltoja jatkoajassa. Pari käytöskymppiä taisi tulla rikepisteen muodossa mutta muuten ollaan selvillä vesillä.
Mä oon ollu pian kymmenen vuotta jatkoajassa ja selvinnyt kahdeksan niistä ilman pelikieltoa. Helppoa kuin kävely.

Tajusin vasta tätä kirjoittaessa että kohta tulee vuosikymmen palstalla täyteen. Härregud ku aika kuluu nopeasti.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hetkinen mulle tulee loppukuusta 18 vuotta. En yleensä nimimerkkejä stalkkaile niin ei silleen ole tullut mitään kismaakaan kenenkään kanssa.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Pakko sanoa että nautin jonkin verran siitä kun nuukat suomalaiset itkee somessa siitä ettei Tour de Skin ratkaisut näy Ylen kautta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy