Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 405 001
  • 67 089

redpecka

Jäsen
Tuli ihan nostalginen olotila. Jos oliskin taas jotenkin kolmikymppinen, voisi mennä zetoriin ja sinne mummotunneliin hakee ikäistänsä seuraa. Haussa aina tietysti stepdaughter and mamma -paketti.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Talven törröttäjä auringon valossa...
Komea päivä tulossa, pientä pakkasta ja auringonpaistetta.
Ja toivottavasti hyviä suorituksia olympiakisoista.
 

Liitteet

  • IMG_20220209_100431_HDR.jpg
    IMG_20220209_100431_HDR.jpg
    153,2 KB · kertaa luettu: 52

MegaForce

Jäsen
Tuli ihan nostalginen olotila. Jos oliskin taas jotenkin kolmikymppinen, voisi mennä zetoriin ja sinne mummotunneliin hakee ikäistänsä seuraa. Haussa aina tietysti stepdaughter and mamma -paketti.
Omat empiiriset tutkimukseni osoittivat Zetorissa käyneen moni 20-25-vuotias, ei niinkään paljon kolmekymppisiä. Mummotunneli on taas enemmän nimensä mukainen, mutta itse tykkään käydä siellä kerran pari kesässä kaljalla ihan muuten vain. Hienon näköinen sisäpiha.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
KOLMEKYMPPINEN
Onnittelut!

Minulla itselläni on hyvin hatarat muistikuvat niistä ajoista, kun kolmekymppiä meni rikki. Teini-ikäisenä 30-vuotiaita pidettiin vanhuksina, parikymppisenä fiksuina aikuisina ja nyt lähes 40-vuotiaana sitä herää huomaamaan, että ysärilapset eivät olekaan enää niitä pikkuteinejä. Aika rientää.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Onnittelut!

Minulla itselläni on hyvin hatarat muistikuvat niistä ajoista, kun kolmekymppiä meni rikki. Teini-ikäisenä 30-vuotiaita pidettiin vanhuksina, parikymppisenä fiksuina aikuisina ja nyt lähes 40-vuotiaana sitä herää huomaamaan, että ysärilapset eivät olekaan enää niitä pikkuteinejä. Aika rientää.
Ja vajaana viiskymppisenä tietää jo, että elämä on ihmisen parasta aikaa.

Mummotunnelikin on ihan nasta mesta. Siellä vaan naiset (ne mummotkin) yrittää päästä pöksyihin.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Onnittelut!

Minulla itselläni on hyvin hatarat muistikuvat niistä ajoista, kun kolmekymppiä meni rikki. Teini-ikäisenä 30-vuotiaita pidettiin vanhuksina, parikymppisenä fiksuina aikuisina ja nyt lähes 40-vuotiaana sitä herää huomaamaan, että ysärilapset eivät olekaan enää niitä pikkuteinejä. Aika rientää.

Sillon kun intissä vietin KaksNolla synttäreitä, mietin että kolmekymppisiä sitten pääsee kunnolla juhlimaan vapaudessa.

Noh nyt korona-aikana osasin laittaa odotukset suht matalalle. Suunnitelmana oli käydä lähipubissa parilla ja ottaa huominen vapaaksi ja krapulassa katsoa Leijonien matsi.

Sitten lauantaina testi näytti kahta viivaa ja vielä tää päivä menee karanteenissa... Ja huomenna takas töihin...

Nelikymppisiä kohtaan laitan odotukset niin saatanan matalalle, että olen onnellinen jos en ole koomassa tai linnassa.
 

redpecka

Jäsen
Omat empiiriset tutkimukseni osoittivat Zetorissa käyneen moni 20-25-vuotias, ei niinkään paljon kolmekymppisiä. Mummotunneli on taas enemmän nimensä mukainen, mutta itse tykkään käydä siellä kerran pari kesässä kaljalla ihan muuten vain. Hienon näköinen sisäpiha.
Nyt kun aloin muistelee niin en enää muistakaan kunnolla miten nämä oikein meni. Mikä mesta se siis oli missä oli mummoja? Ja onko mummotunneli siis se koko alue vai jonkun ravintolan lempinimi? Parikyt vuotta aikaa noista ajoista.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Nyt kun aloin muistelee niin en enää muistakaan kunnolla miten nämä oikein meni. Mikä mesta se siis oli missä oli mummoja? Ja onko mummotunneli siis se koko alue vai jonkun ravintolan lempinimi? Parikyt vuotta aikaa noista ajoista.
Mummotunnelissa on useamman terassit, sisäpiha.
 

MegaForce

Jäsen
Nyt kun aloin muistelee niin en enää muistakaan kunnolla miten nämä oikein meni. Mikä mesta se siis oli missä oli mummoja? Ja onko mummotunneli siis se koko alue vai jonkun ravintolan lempinimi? Parikyt vuotta aikaa noista ajoista.
Rafaellon terassi/Wanha kauppakuja on Aleksanterinkadun ja Pohjoisespalandin välissä oleva sisäpiha, jossa sijaitsee monta eri ravintolaa/baaria. En ole varma ovatko samaa yritystä. Paikkaa on jo pitkään kutsuttu Mummotunneliksi ja se lienee epävirallinen nimi koko paikalle, esimerkiksi karttasovellukset löytävät paikan nimellä Mummotunneli. Toinen kutsumanimi on ollut myös Puumalaari tai Puma Outlet. Nimet ovat tulleet asiakaskunnasta, joka on pitkälti työssäkäyvää, noin keski-ikäistä joko eronnutta tai naimisissa olevaa naisasiakasta sekä 20-30 vuotiaita miehiä. Tietenkin myös vanhempaa porukkaa näkyy.

Mutta yleisesti, suuntaan ja toiseen noin 30-vuotiaiden bilepaikka. Hieno terassi, mutta melko kalliit hinnat, kuten Helsingin keskustassa on usein tapana.
 
Viimeksi muokattu:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jossain päin Aasiaa paikalliset bussikuskit intoutuivat kisailemaan keskellä hyvin vilkasta maantietä. Tulee mieleen Onnibusin kuskit, sillä en muista koskaan nähneeni Onnibusia, joka ei olisi ajanut päätöntä vauhtia keskellä kaupunkia sekä ajanut muutenkin holtittomasti.

 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Nyt tuntuu, että tutuistani on osastolla ihan väärä tyyppi. Palstaveljen sijaan siellä pitäisi olla lasteni äiti. Tulee niin sakeaa paskaa whatsuppiin, että Maria Nordinkin olisi kateellinen. Oli vienyt eilen lapsetkin convoyhin. Ei helvetti.
 

Glove

Jäsen
Nyt tuntuu, että tutuistani on osastolla ihan väärä tyyppi. Palstaveljen sijaan siellä pitäisi olla lasteni äiti. Tulee niin sakeaa paskaa whatsuppiin, että Maria Nordinkin olisi kateellinen. Oli vienyt eilen lapsetkin convoyhin. Ei helvetti.
Kai sä teit lastensuojeluilmoituksen? Tuommoinen äitihän pitää ottaa huostaan.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kai sä teit lastensuojeluilmoituksen? Tuommoinen äitihän pitää ottaa huostaan.
Idiotismi ei valitettavasti ole laitonta. Tiedän, että hän jakaa samaa hourailua faceen, joten toivon että edes joku hänen sukulaisistaan tekisi. Tiedän myös että sukulaisetkin pitävät häntä täysin hourahtaneena.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Idiotismi ei valitettavasti ole laitonta. Tiedän, että hän jakaa samaa hourailua faceen, joten toivon että edes joku hänen sukulaisistaan tekisi. Tiedän myös että sukulaisetkin pitävät häntä täysin hourahtaneena.

Koettelee muuten tuokin kaverisuhteita, meinaan nääs kun kaveripariskunta siellä hilluu ja itse ajattelen hiukan toisin. Idiotismi on rikkaus, debiilsyys murha.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Onneksi minulla on fiksuja lapsia. Äitinsä yritti saada heitä tuonne Convoyhin huomisillaksi. Minä olin jo kieltäytynyt siitä, mutta toisaalta en voi lapsilta kieltää mitä haluavat. No vanhempi tytär oli äidillensä sanonut että EI. Me katsotaan lauantai-iltana isin kanssa Putousta. Emme lähde silloin minnekään.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Telkkarista Britt Awardsit. Siellä on justiinsa parhaillaan Gallagherin poika laulelemassa sellainen hattu päässään, että säästyisi sen ansiosta varmasti selkäsaunalta jopa joensuulaisen grillin jonossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös