Oma kokemukseni on viime vuosituhannen loppupuolelta kun joku ruttasi vastaavalla tavalla 15-vuotiaan Corollan keulan. Paikallisen ammattikoulun autopuolen pojat sen kasaan kursivat muutamalla tuhatmarkkasella. Kiirettä eivät toki pitäneet projektin kanssa.
Samma här. Vuosimallin -88 auto kelpasi vielä vuosituhannen ekoina vuosina korjailtavaksi hyvien suhteiden ansiosta, mutta ei enää kauaa.
Edullista oli ja kuntoonkin tuli, mutta jotain ylläreitäkin oli matkassa. Jarruremontin yhteydessä ratti jäi noin 30° väärään asentoon. Vaihtoivat samalla myös kesärenkaat alle, sen verran kovilla momenteilla, että seuraavana syksynä joutui hakemaan kaupasta Stahlwillen hylsyn ja heijaamaan puolentoista metrin jatkovarren kanssa auki. Niin ja joku vittumarko repi itselleen auton perässä olleen keskisormea näyttäneen Mikki Hiiri -koristeen.