Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 638 366
  • 67 750

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyllä kyllä mutta se julkinen kirjoittelu on loputtava. Ei lappuja ilmoitustauluille tai facebookiin tai mihinkään. Jos on pakko avata tuntoja tai pakko selittää jotain niin soita auttavaan puhelimeen.

Tein ehkä vähän harkitsemarromasti mutta mielestäni naapurit alkoivat käyttäytymään pidemmän aikaa provosoivasti eli yrittivät tarkoituksella hermostuttaa. Mutta voin olla väärässä, tämä on minun päätelmäni ja sen perusteella koitin jotain tehdä. Että se metelöinti loppuisi. Ei se minua niin haitannut kun olen oppinut olemaan provosoitumatta. Minua on entisessä elämässä koitettu provosoida tarkoituksella niin monia kertoja, hyökkäävillä kommenteilla ja sellaisella arvaamattomalla ja tarkoituksella hermostuttavalla käyttäytymisellä. Olen oppinut pitämään pääni kylmänä, niin kuin miehen kuuluu.

Spire

Jäsen
Tein ehkä vähän harkitsemarromasti mutta mielestäni naapurit alkoivat käyttäytymään pidemmän aikaa provosoivasti eli yrittivät tarkoituksella hermostuttaa. Mutta voin olla väärässä, tämä on minun päätelmäni ja sen perusteella koitin jotain tehdä. Että se metelöinti loppuisi. Ei se minua niin haitannut kun olen oppinut olemaan provosoitumatta. Minua on entisessä elämässä koitettu provosoida tarkoituksella niin monia kertoja, hyökkäävillä kommenteilla ja sellaisella arvaamattomalla ja tarkoituksella hermostuttavalla käyttäytymisellä. Olen oppinut pitämään pääni kylmänä, niin kuin miehen kuuluu.
Kuinka se naapureiden provosoiva käytös ilmeni? Sanallisesti? Möykkäsivätkö he kotona?

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tästä ei nyt valitettavasti taida olla pitkä matka siihen, että hampaasta löytyy salakuuntelulaite.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jotenkin tulee mieleen @vilperi :stä surullisenkuuluisa nimimerkki HIFK, jolla oli loppupeleissä samanlainen tarina kerrottavana ennen kuin hän häipyi palstalta. Ja mitä näinä kuluneina vuosina tätä palstaa seurasin, niin nuori herra Punamustakin taisi kokea samanlaisen burnoutin. Ei mitään käsitystä, mitä ensinmainitulle tapahtui ja oliko kyseessä oikea henkilö vaiko jonkun luoma trolli, mutta ainakin jälkimmäinen on ilmeisen hyvin pärjännyt elämässään pahimman pölyn laskeuduttua.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jotenkin tulee mieleen @vilperi :stä surullisenkuuluisa nimimerkki HIFK, jolla oli loppupeleissä samanlainen tarina kerrottavana ennen kuin hän häipyi palstalta. Ja mitä näinä kuluneina vuosina tätä palstaa seurasin, niin nuori herra Punamustakin taisi kokea samanlaisen burnoutin. Ei mitään käsitystä, mitä ensinmainitulle tapahtui ja oliko kyseessä oikea henkilö vaiko jonkun luoma trolli, mutta ainakin jälkimmäinen on ilmeisen hyvin pärjännyt elämässään pahimman pölyn laskeuduttua.

Yhtä asiaa ihmiset ei oikein koskaan ole ymmärtänyt tässä tapauksessa. Toimii se pääkoppa minullakin ja osaan itse ajatella ja tehdä omia valintoja elämässäni ja päätelmiä. Elän itsenäistä elämää. Se on ollut surkuhupaisinta tässä että olen laukonut nettiin taukoamatonta tajunnanvirtaani jossa olen itse aina pysynyt perillä mitä se tarkoittaa. Olen harkitsevainen tyyppi ja harvoin lauon sammakoita suustani.

Sitten olen kiertänyt taas tätä samaa kehää kun ihmiset ovat paljon olemattomilla tiedoillaan ja näkemyksillään sekä kokemuksillaan tehnyt päätelmiä minun koko tilastani. Tätä kierrettä se on ollut tässä pitkän aikaa. Olen ollut pitkän aikaa lähes koko pitäjän pähkähullu. Vaikka itse olen elellyt koko ajan omaa elämääni omissa oloissa niin kuin olen halunnut. Ja tiedän kyllä mikä on mielisairaus, vainoharhaisuus ja sun muu. Tällaista hullun mylläkkää se on ollut pitkän aikaa. Mutta joskus se Vilperin päivä on pakko koittaa koska tiedän kyllä itse mitä olen elämässäni kokenut ja opiskellut. Kyllä minulla muistikin pelaa.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jaa, olisi pitänyt olla Teamspalaveri, vaan ei minkään valtakunnan linkkiä mihin liittyä, enkä pyynnöstä huolimatta saanut linkkiä, enkä edes vastausta viestiin. Liity nyt siinä arviointikeskusteluun.
Pitäjään tunkkinne.

Viimeksi muokattu:

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Sitten olen kiertänyt taas tätä samaa kehää kun ihmiset ovat paljon olemattomilla tiedoillaan ja näkemyksillään sekä kokemuksillaan tehnyt päätelmiä minun koko tilastani.
Ootko huomannut että olet tehnyt itse ihan tätä samaa sillä esiemiehen narsismiepäilylläsi?

Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Koska tunteet on nyt niin kuumia minulla että en tiedä riittääkö minulle vain kertapanot tämän naisen kanssa. Yllättävän isoja tunteita minulla ollut tätä naista kohtaan, koska sellaista kemiaa meidän välillä olen selkeästi ollut havaittavissa.
Siis puhutko tässä nyt siitä esihenkilöstä, jota olet epäillyt narsistiksi ja varoitellut hänestä työkavereita?

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei mitään käsitystä, mitä ensinmainitulle tapahtui ja oliko kyseessä oikea henkilö vaiko jonkun luoma trolli
Nyt kun jälkeenpäin mietin niin nimimerkki HIFK vaikutti lähinnä trollilta. Kyseessä oli sen verran järjestelmällistä saman aiheen jankkaamista vähän erilaisilla vivahteilla ja lisäksi vielä foorumin eri osioissa niin eiköhän tuossa tosiaan ollut vaan jonkun hassuttelijan omasta trolli-performanssista kyse. Nimimerkkihän taisi saada eka bannit vapaan osioon ja sen jälkeen perusti NHL-osioon ketjun jossa aiheena oli eka saada vinkkejä NHL:n seuraamiseen mutta lopulta keskustelu meni siihen että niistä samoista omista ongelmista avauduttiin sielläkin.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kyllä viime päivien viestittely on sen verran hälyttävää luettavaa, että nyt ei ihan omin avuin välttämättä jaloilleen nousta. Tsemppiä Vilperille ja nyt heti ammattilaisen kanssa juttusille niin ei tarvitse oman pään sisällä asioita paisutella enää tämän suuremmiksi.

Olen samaa mieltä.

Tsemppiä veli Vilperille!

Vilperi on palstamme tärkeitä jäseniä, oleellinen osa, ilman Vilperiä palsta olisi oikeastaan ihan paska.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Siis puhutko tässä nyt siitä esihenkilöstä, jota olet epäillyt narsistiksi ja varoitellut hänestä työkavereita?

Juu. Heti aavistin mitä tästä voisi seurata kun ensimmäisen kerran minua yritettiin sellaisella ylikorostuneella käyttäytymisellä vetää näihin koukeroihin. Se oli ensimmäinen merkki narsistisesta luonnehäiriöstä minun mielestäni ja siitä tämä asian vatvominen minun osaltani lähti. Heti tuli sellainen fiilis että olen kokenut aiemminkin tämän että on ollut sellaista ylikorostunutta käyttäytymistä ja koitettu vaikuttaa tunteisiini.

Siitä tämä asian aivan mielettömän pitkä vatvominen sosiaalisessa mediassa lähti liikkeelle. Lähdin pohdiskelemaan voisiko tämä kaikki liittyä narsistiseen luonnehäiriöön. Minun opeillani, näkemyksilläni ja kokemuksillani lähdin vain pohdiskelemaan asiaa ja vähän miettimään miten tällainen vastaavanlainen persoona voisi käyttäytyä. Mutta ei näitä olisi tarvinnut näin pitkään vatvoa ja etenkään julkisesti.

Mutta nyt tämä touhu pitäisi tulla vauhdilla paketoiduksi kun monet ihmiset on lukenut näitä kirjoituksiani ja alkaneet pitämään minua jopa hulluna. Maineeni pitää saada nopeaan tahtiin puhdistettua edes ja asiat käsiteltyä. Edes lääkärintodistuksella todistaa että kyllä täällä ihan järjissään ainakin ollaan.

Ei minulla muuten mitään väliä maineella ole mutta kuka nainen tällaisen kanssa alkaisi olemaan tosissaan josta liikkuu jopa toreilla ja kaduilla epämääräisiä huhuja.

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Toisaalta sitten jos saman jankkaaminen ja se, että jää ns. levy päälle, on syy hoitoon ohjaamiselle, niin kyllä noista Juhani Tamminen-ketjuista saisi ohjata jokaisen kirjoittajan suoraan pyöreään pehmeään huoneeseen.

Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Juu. Heti aavistin mitä tästä voisi seurata kun ensimmäisen kerran minua yritettiin sellaisella ylikorostuneella käyttäytymisellä vetää näihin koukeroihin. Se oli ensimmäinen merkki narsistisesta luonnehäiriöstä minun mielestäni ja siitä tämä asian vatvominen minun osaltani lähti. Heti tuli sellainen fiilis että olen kokenut aiemminkin tämän että on ollut sellaista ylikorostunutta käyttäytymistä ja koitettu vaikuttaa tunteisiini.

Siitä tämä asian aivan mielettömän pitkä vatvominen sosiaalisessa mediassa lähti liikkeelle. Lähdin pohdiskelemaan voisiko tämä kaikki liittyä narsistiseen luonnehäiriöön. Minun opeillani, näkemyksilläni ja kokemuksillani lähdin vain pohdiskelemaan asiaa ja vähän miettimään miten tällainen vastaavanlainen persoona voisi käyttäytyä. Mutta ei näitä olisi tarvinnut näin pitkään vatvoa ja etenkään julkisesti.

Mutta nyt tämä touhu pitäisi tulla vauhdilla paketoiduksi kun monet ihmiset on lukenut näitä kirjoituksiani ja alkaneet pitämään minua jopa hulluna. Maineeni pitää saada nopeaan tahtiin puhdistettua edes ja asiat käsiteltyä. Edes lääkärintodistuksella todistaa että kyllä täällä ihan järjissään ainakin ollaan.

Ei minulla muuten mitään väliä maineella ole mutta kuka nainen tällaisen kanssa alkaisi olemaan tosissaan josta liikkuu jopa toreilla ja kaduilla epämääräisiä huhuja.
Okei. Aloitit täällä kertomalla ensin miten esihenkilösi on narsisti ja nyt kerrot jostain seksifantasioistasi häntä kohtaan sekä teidänvälisestä kemiasta. Minä en tee minkäänlaista arviota mistään tilasta, mutta kirjoittelusi vaikuttaa siltä, että pyydän sinua olemaan yhteydessä johonkin. Kun olet yhteydessä, niin kerro sinne tuo sama kuin olet kertonut meille täällä.

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Varoituksen sanasena, että jos tuon salamasodan intensiteetillä hoidettavan maineenpuhdistusoperaation ja "väärinkäsitysten" korjaamisen laittaa täytäntöön, niin valko- tai sinitakkisilta saattaa löytyä akuuttiaika jo ennen suunniteltua vierailua.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Okei. Aloitit täällä kertomalla ensin miten esihenkilösi on narsisti ja nyt kerrot jostain seksifantasioistasi häntä kohtaan sekä teidänvälisestä kemiasta. Minä en tee minkäänlaista arviota mistään tilasta, mutta kirjoittelusi vaikuttaa siltä, että pyydän sinua olemaan yhteydessä johonkin. Kun olet yhteydessä, niin kerro sinne tuo sama kuin olet kertonut meille täällä.

Nyt menee eri henkilöt sekaisin. Tässä on niin monta eri asiaa nyt ollut pelissä mitä tässä olen joutunut pyörittämään. Tämä ainainen ja jatkuva narsismikortin pohtiminen ja sitten ihanat tunteeni erääseen toiseen vallan upeaan naiseen. Uskallan nyt kirjoittaa näin kun tunteet ovat ilmiselvästi molemminpuoliset. Tämä narsismijuttu pitäisi nyt saada lopullisesti käsiteltyä ja väärinymmärrykset oiottua että voin alkaa keskittymään oman elämäni kannalta olennaisimpaan asioihin. Vihdoin.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Melkein vitutusketjukamaa, mutta pojalle ei käynyt mitään, sen sijaan nuorelle 32 vuotiaalle autolle tuli turhan pahat vauriot, eikä ole törmäys vakuutusta.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt minulla kyllä taisi lykästää naisasioissa. Tässä on vaan vihdoin pistettävä elämä taas järjestykseen, ryhdistäydyttävä ja alettava elämään taas pitkän tauon jälkeen kypsemmän aikuisen elämää. Suunta elämässä on saatava järjestykseen että pääsen naisasioissa kunnolla eteenpäin.

Näen sen tuosta naisesta että hän kyllä nyt taitaa jopa jo vähän kaivata minua. Tai on jotenkin niin hellyttävän oloinen minua kohtaan. Niin sydämen sulattavaa. Kunpa nyt vihdoin pääsisi rutistamaan tämän naisen syliinsä. Ei tässä paljoa enää voi aikailla. Miehen on alettava toimimaan.

Mutta minun työnteosta ei oikein meinaa välillä tulla mitään. Keskittyminen on jotenkin vaikeaa. Kun murehdin vieläkin näitä pohdinnoistani aiheutuneita seurauksia ja väärinymmärryksiä ja toisaalta, alkaa olemaan jo sellaista kaipuuta jopa jo minullakin tuota erästä naista kohtaan. Kyllä tässä nyt taitaa olla vähän voimakkaammat tunteet pelissä, sellainen fiilis on. Ja se kyllä olisi ihan mahtavaa.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt minulla kyllä taisi lykästää naisasioissa. Tässä on vaan vihdoin pistettävä elämä taas järjestykseen, ryhdistäydyttävä ja alettava elämään taas pitkän tauon jälkeen kypsemmän aikuisen elämää. Suunta elämässä on saatava järjestykseen että pääsen naisasioissa kunnolla eteenpäin.

Näen sen tuosta naisesta että hän kyllä nyt taitaa jopa jo vähän kaivata minua. Tai on jotenkin niin hellyttävän oloinen minua kohtaan. Niin sydämen sulattavaa. Kunpa nyt vihdoin pääsisi rutistamaan tämän naisen syliinsä. Ei tässä paljoa enää voi aikailla. Miehen on alettava toimimaan.
Miten paljon olette jutelleet kahdestaan? Oletko tuonut sen miten selvästi esille että olet kiinnostunut hänestä? Oletko pyytänyt esim. treffeille tai jutelleet muutenkin kuin työajalla?

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miten paljon olette jutelleet kahdestaan? Oletko tuonut sen miten selvästi esille että olet kiinnostunut hänestä? Oletko pyytänyt esim. treffeille tai jutelleet muutenkin kuin työajalla?

Kyllä me vähän ollaan jutskailtukin. Mutta kyllä sen nyt tuosta naisesta näkee että hänellä on tunteita minua kohtaan. Kyllä se minäkin osaan jotain.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy