Olette hieno mies.Tossa Prisman pullonpalautuksessa pystyi pesemään kasvot. Tai ainakin enimmät veret. Burger kingissäkin lapset tuntui tuijottavan. Ei hitto on muuten lauantai. Amatööritkin radalla. Mulle almanakka ei ole Raamattu.
Jos nainen halusi sinua, mutta sinä itse et halunnut itseäsi, eikö olisi kannattanut antaa naisen hoitaa homma maaliin? Lähipäivinä kuitenkin ajaudut kädelle, vaikka ällötätkin itseäsi.Kerrankin pääsin puhumalla tilanteesta pois. Nainen halusi mua, minä en. Kävi flaxi.
Taitaa itse Turha Kaukalo kirjoitella siellä. I.C.epäselvää, anna kakkua ,syö brekkari luo buumi kuumassa keittiössä rapid fire, saatana.in case epäselvää Veli @BOL kusi brändiini varjomodeketjussa ja raportoin viestin. Tahdoin kertoa tämän. Sanon vain että - Kaikella ystävyydellä, stay out of my pages; TK Normaalihommissa nämä keskustelut hoidettiin " Coaching Officen lämmössä ja ison kahvin kera!! Ajat muuttuvat - i assume!! Br Turhis, Lion # 69 ; neljää eri palstaa varjomodennut lion # 69
Joo ihan varmaan on, mutta kivempaa tää polttelu alempana on rohkenisin väittää.Piilarit silmiin chilin pilkkomisen jälkeen on myös mukavaa.
Eli jos bensa olisi halvempaa, niin olisit itse lähtenyt kaljapäissäsi autolla kiinalaiseen?On se hieno palvelu tuo Wolt. Ite vaan kiskoo kaljaa kotona ja kännykällä näpyttelee läheisestä kiinalaisesta ravintolasta vähän kiinteetä ravintoa ja joku toimittaa näillä bensahinnoilla. En edes tippiä antanu, hahhaa!
Kunhan ihailen kun tää Wolt saapui tänne Imatralle öö kuukausi sitten. Ei pikkukaupungissa ole tämmöistä palvelua ennen ollut.Eli jos bensa olisi halvempaa, niin olisit itse lähtenyt kaljapäissäsi autolla kiinalaiseen?
Laskeskelin tuossa vähän tuloja ja menoja, mitä menee rahaa kuukaudessa. En nyt tässä mitään lukuja kehtaa laittaa, mutta sen verran voin todeta, että saattoi olla virhe kirjautua Onlyfans-sivustolle. Hyvin rintavat keski-ikäiset neidot kiinnostavat ja kun Suomen Yleisradiokin uutisoi aiheesta aiemmin tänä vuonna, niin ajattelin, että tutkimusmielessä vähän vilkaisen. No, se jäi sitten vähän pidemmäksi vilkaisuksi! Ja vaikka paaluakin piisaa, niin nelinumeroinen summa kuukaudessa on vähän liikaa.
Lämmittäisikö saunan vai kävisikö vaan suihkussa? Olen siis ihmiselon tärkeiden päätösten äärellä.
On toikin tietysti varmaan hyvä. Kuinka kateellinen olisit jos sanoisin, että mulle tuodaan votkatkin himaan? Amazonista, suoratoistopalveluna, yli viidenkympin ostokset ilmainen kuljetus.On se hieno palvelu tuo Wolt. Ite vaan kiskoo kaljaa kotona ja kännykällä näpyttelee läheisestä kiinalaisesta ravintolasta vähän kiinteetä ravintoa ja joku toimittaa näillä bensahinnoilla. En edes tippiä antanu, hahhaa!
Beatlesin ja jalkapallon suhteesta voi lukea vaikkapa täältä:Ei nuo tuolla futisseurannassa vastaa. Osaatko @nummenkallio , brittipopin vaatomaton itsensä likoonlaittava äänitorvi, sanoa mitä jengiä Macca diggaa? Kai se on kaiketi Liverpool? Vai kiinnostiko noita poikia koko jalkapallo? Älä nyt sano, että kävivät kattomassa Hamburgon pelejä nahkahousuissaan aikoinaan.
No, Ringo on Arsu Editkorjaus: isäpuolensa (stepfather) kautta, Lennonin elämässä on vain yksi aukko, jonka japanilainen handjob-taiteilija tulee aikanaan täyttämään, Harrison on syvissä vesissä eikä siellä pelata edes uppopalloa ja Macca on Everton.Beatlesin ja jalkapallon suhteesta voi lukea vaikkapa täältä:
The Beatles: The football teams Paul McCartney, John Lennon, Ringo Starr & George Harrison supported | Goal.com US
The Beatles all hail from the football-mad crazy city of Liverpool, but which teams did they support – and did they align with the Reds or Blues?www.goal.com
Ei ole ihan yksiselitteistä.
Komea kuutamo, juu...Taitaa olla täysikuu. Tuosta ikkunasta katselin vaan... kun ei nukutakkaan. Huomenta kaikille ja mukavaa viikkoa!