Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 310 373
  • 66 766
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Al Caponellakin oli aina alibin alibit niin tarkkaan mietitty, että lopulta piti panna nilkki tyrmään veronkierrosta.

Mitähän muuten jos Sipilä olisi kuvattu yökerholla kumoamassa sarjahukuttajan kanssa valkovenäläisiä saatuaan ensin tietää, että hänellä on ehkä ebola, mutta että erityisavustaja Pena Hietanen olisi sanonut, että saa mennä radalle, kunhan välttää kontakteja. Olisikohan munat pystyssä vai mitenkä?
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eikö täällä missään ole linnanjuhlien liveseurantaa?

Kolmosella (eli ns. maikkarilla) näyttäisi olevan menossa. Pressaparin makuuhuoneesta tuli juuri kuvaa. Sitä ennen Sale sai neuvoja Manulta, luulin sen kyllä jo kuolleen. Yllättävän kesäistä on Mäntyniemessä, Salekin pärjää risaisella verkkopaidalla.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eikö täällä missään ole linnanjuhlien liveseurantaa?

Mä seuraan Sanna Marinia Tiktokissa, just nyt Sanna aivan kännissä kiipeää vesikourua pitkin linnaan ja laulaa Kaija Koota. Nyt se huutaa räkä nenästä valuen että tää ei oo koronaa sit hei Saleee päästä ineen!! Sauli just avas ikkunan ja pyys olee hiljaa ku lapset nukkuu, poika on vielä hereillä mutta Jenni just ummisti silmänsä. Sanna soittaa nyt jollekin murhaajalle. Tää on hyvää viihdettä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt on käyty reippailemassa ulkona (kireässä) pakkasessa (-15°C) katsomassa kun ajokone (ks. liite) hakee puita metsästä. Veljen lasten kanssa oltiin liikenteessä. Onhan noita (ajokoneita) nähty mutta aina ne vaan nappuloita kiinnostaa. Nyt alkaa jo täällä hämärtää. On kiva olla ulkoilun jälkeen sisällä lämpimässä ja hörppiä kaakaota takkatulen loimussa.
 

Liitteet

  • IMG_20211207_151036_HDR.jpg
    IMG_20211207_151036_HDR.jpg
    942,7 KB · kertaa luettu: 70

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tuolla bilehile Sanden ketjussa on kyllä hauskaa! Oon julkaissut jo monta kommenttia. Suosittelen! Vähän niin kuin se ratsismikohu viime viikolla siellä rasistiketjussa. Silloin en tainnut vielä osallistua enkä enää muista mistä ole kysymys, mutta paheksuntaa harjoitettiin sielläkin ja puolustelua.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tuolla bilehile Sanden ketjussa on kyllä hauskaa! Oon julkaissut jo monta kommenttia. Suosittelen! Vähän niin kuin se ratsismikohu viime viikolla siellä rasistiketjussa. Silloin en tainnut vielä osallistua enkä enää muista mistä ole kysymys, mutta paheksuntaa harjoitettiin sielläkin ja puolustelua.

Sanzulle on paljon kliffempaa naureskella kuin Eskolle. Olenko kuitenkin hieman nahkapää vaikka toista itselleni väitän?
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Onko Suomessa liian hyvät elinolosuhteet kun niin lukemattoman monella riittää energiaa jatkuvaan valittamiseen asiasta kun asiasta?
Ei meillä liian hyvät elinolot ole, vaikka onhan ne varsin hyvät. Lukemattoman monilla vaan ei ole ymmärrystä siitä, kuinka hyvin ne asiat tosiasiassa ovat.
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Menin metsurien taivaaseen (sahakauppa) ostaa Huskun raivaussahaan uutta vähän parempaa terää, 29e.

Tulin kaupasta ja rouva kysyi:" eikö ollut terää ja vielä aika kauan siellä maleksit".
"En ostannut terää, ostin uuden 545 autotune FXS raivurin (tuon mallin lippulaiva) ja hilppeet päälle. Vähän yli tontun maksoi."

Vasta jälkeenpäin funtsin että nyt apinaa skoijattiin huolella. Äy

Hyvää joulua itselle . Muut jää ilman lahjoja... shatana mikä pässi
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Menin metsurien taivaaseen (sahakauppa) ostaa Huskun raivaussahaan uutta vähän parempaa terää, 29e.

Tulin kaupasta ja rouva kysyi:" eikö ollut terää ja vielä aika kauan siellä maleksit".
"En ostannut terää, ostin uuden 545 autotune FXS raivurin (tuon mallin lippulaiva) ja hilppeet päälle. Vähän yli tontun maksoi."

Vasta jälkeenpäin funtsin että nyt apinaa skoijattiin huolella. Äy

Hyvää joulua itselle . Muut jää ilman lahjoja... shatana mikä pässi

Työkalujen hankintaa ei kannata järkisyillä perustella. Joskus on vaan välttämätön tarve hankkia uusi raivuri.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tänään sitten edessä jännittävä kolmikantaneuvottelu. Onnekseni se on jo heti aamulla niin ei tarvitse kovin kauaa odotella. Niin paljon on ilmassa jossittelua ja riskejä eikä jalat ole vieläkään täysin kunnossa niin uskon nyt sitten ratkaisun olevan se että työni tuolla nykyisessä työpaikassani tulee päättymään. Ei helppo ratkaisu minulle mutta kai minä sen silti kestän.

Eilen tapasimme jo lääkärin kanssa ja lääkärikin piti tilannettani myös vaikeana. Tai uskoo kyllä että jalkakivut paranevat, mutta ei osaa sanoa varmaksi missä ajassa. Mutta se nyt on varsinkin vaikeaa päättää mitä tässä kannattaisi tehdä. Eilen oli kuitenkin puoltamassa vähän sitä ratkaisua että olisi paras vaihtoehto minun kannaltani että saisin määräaikaisen pestin taas tuonne ja jalat vähitellen parantuisivat.

Itsekin mielelläni jatkaisin nykyisessä työpaikassani. Ja olen kyllä valmis kokeilemaan jo nyt työn tekoa vaikka lääkäri voisi kai vieläkin kirjoittaa myös minulle sairauslomaa lisääkin. Lääkäri sanoi että hänen näkemyksensä mukaan pitäisi olla kotioloissa ollut yksi viikko vähintään täysin oireetonta aikaa ennen töihin paluuta ja ei sellaista ole minulla kyllä vieläkään ollut.

Riskejä töihin paluuseen voi liittyä. Eli ei tiedetä ja osata sanoa kukaan että miten työt vaikuttavat jalkakipuihin ja kuntoutumiseen. Pahimmillaan jalat eivät tule kuntoon sitten taas.

Että jännät paikat edessä. Mutta niin paljon jo ilman työnantajan näkökulmaa asioissa jossittelua ja riskejä että luulen ettei työni kyllä tuolla nykyisessä paikassa jatku. Työnantaja kun lisää omat vaatimukset ja toiveet tuohon niin vaaka kellahtaa valitettavan herkästi kyllä varmaan siihen suuntaan että tuo pelkäämänikin vaihtoehto on fiksuin kaikkien kannalta.

Jännittää ja ensimmäiset itkutkin päästin tuossa heti aamusta. Toivottavasti pystyn pitämään itseni kasassa tuolla neuvottelutilanteessa. Kävi miten kävi.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ja näin! Kolmikantaneuvottelu on ohi ja ei tuo neuvottelu ollut lainkaan niin paha rasti kuin pelkäsin. Ja löysimme ratkaisun joka on ainakin etukäteen mietittynä kaikkien kannalta paras vaihtoehto.

Eli minä palaan jo heti huomenna töihin ja teen loppuvuoden töitä työvuorolistojen mukaisesti. Jos jalat kestävät niin ensi vuoden ensimmäiset kaksi kuukautta teen töitä osapäivärahalla ja teen kuuden tunnin työvuoroja. Ja jos jalat yhä kestävät niin jatko on taas mahdollinen ja varmakin ainakin elokuuhun asti. Mutta riippuu nyt ihan jalkojeni kunnosta, etenkin jos hoidan muuten työni yhtä hyvin kuin tähänkin asti.

Tämä kelpaa. Ei ainakaan jää nyt jossiteltavaa että olisiko ne jalat kestäneet vaan sen pääsee kunnolla testaamaan.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Soitin arvauskeskuksen ajanvaraukseen tasan kello 8.00. Vieläkään ei ole tullut takaisinsoittoa. On tämä hyvä järjestelmä. Herrrrrmot menöö!
 
K

Kiekkokatsoja

Mulla puolestaan on mennyt arvauskeskuksen paluusoittoon 4 vuorokautta, pari edellistä kertaa. Samalla on mennyt hoitotarve arvauskeskukseen ohi, ja siirtynyt toiseen paikkaan. Sote järjestelmä on tehokas.
Tai jos kävelee sisään arvauskeskukseen kysyäkseen jotain, on vastaanotossa vain automaatti.
Kaukana on ajat, jolloin pääsi puhelimella läpi samana päivänä. Tai laitoksen sisällä oli asiakaspalvelu luukku, jossa palvelua.
Hyvä sote!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mulla puolestaan on mennyt arvauskeskuksen paluusoittoon 4 vuorokautta, pari edellistä kertaa. Samalla on mennyt hoitotarve arvauskeskukseen ohi, ja siirtynyt toiseen paikkaan. Sote järjestelmä on tehokas.
Tai jos kävelee sisään arvauskeskukseen kysyäkseen jotain, on vastaanotossa vain automaatti.
Kaukana on ajat, jolloin pääsi puhelimella läpi samana päivänä. Tai laitoksen sisällä oli asiakaspalvelu luukku, jossa palvelua.
Hyvä sote!
Se on se, kun olet opiskelijana pois ilman saikkulappua, niin eivät noi kuitenkaan usko. Syy nyt on se, että pää ollut kohta alun kolmatta vuorokautta kipeänä enemmän ja vähemmän. Todennäköisesti johtuu jostain lihasjumeista, mutta silti on kipeänä, enkä palkatta kipeänä töissä ole.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ohhoh, miten saunajuomat jäpsähti jäähän vain parissa tunnissa parvekkeen metallipöydällä. En tiedä, voisiko tähän ilmiöön olla jokin luonnollinen selitys.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös