K
Kiekkokatsoja
Telkussa pian sählyä, netissä kiekkoa. Jääkaapissa juomaa, ja lisukkeena herkkuja mm suklaata. Ei huono.
Minäkin törmäsin kotonani kerran seinässä olevaan reikään, tarkemmin sanoen reiän reunaan. Tärähdys irrotti seinän toiselta puolelta kiinnikkeen, jonka irtoaminen puolestaan pudotti kiinnikkeestä roikkuneen kehystetyn Hitlerin kuvan lattialle. Raameissa ollut lasi särkyi, ja lasinsirpaleet tuli tietenkin siivota. Tämä tapahtui harmillisesti juuri silloin, kun olin kiireellä lähdössä hakemaan kauppiaaltani heroiinia. No sitä se kiire teettää, pitäisi malttaa olla huolellisempi. Ärsyttää muuten ihan helkkaristi sellainen, että ihmiset kiinnittävät joskus huomiota ihan toissijaisiin yksityiskohtiin, kun kerron jostakin sattumuksesta. Tapahtuuko muille usein tällaista?Tässähän on se, että kyseessä ei niinkään ole reikä vaan järvi ratkaisevana tekijänä. Reiän suurentaminen on oikeastaan turhaa työtä, sillä siitähän se vain pienenee, kuten me varttuneemmat ihmiset tiedämme.
Tulin eilen jenkkireissulta Tukholman kautta Helsinki-Vantaalle. Otin vapaaehtoisesti koronatestin matkalaukkuaulassa vaikka olenkin rokotettu.
Noh sen jälkeen lähdin 2 matkalaukun kanssa kävelemään kohti takseja, kun tullin kyttääjä pysäytti. Olen joskus nuorena ja hölmönä ajanut tuohon miinaan ja päätynyt maksamaan digikamerasta 48% veroa, niin ei tullut yllätyksenä. Tällä kertaa herra kyseli mistä olen tulossa (vastasin Yhdysvalloista) ja olenko tehnyt paljon ostoksia. Sanoin, että jonkin verran ja olen tietoinen 430€ rajasta minkä saa verottomana tuoda. Sen jälkeen kyseli mitä ostin, vastasin leluja ja en ehtinyt jatkaa lausetta, kun alkoi tivaamista elektroniikasta. Noh totesin ettei niitä kannata enää Jenkeistä ostaa, kun hinnat ovat samat tällä puolen merta ja sain jatkaa matkaa.
Onneksi keskeytti aikaisemman lauseeni eikä kysellyt vaatteista, koska niitä tuli hankittua yli tuon 430 euron, kun jouduin ostamaan toisen matkalaukunkin :D
Ärsyttää muuten ihan helkkaristi sellainen, että ihmiset kiinnittävät joskus huomiota ihan toissijaisiin yksityiskohtiin, kun kerron jostakin sattumuksesta. Tapahtuuko muille usein tällaista?
Rehellisenä miehenä olisit tietysti kysyttäessä heti tunnustanut, että on siellä kolmen tonnin tuliaispuku laukussa.
Palstaltahan löytyy näköjään ihan aito Perussuomalaisten kannattajakin, koska yhtä junttimaista tekstiä ei voi keneltäkään muulta odottaa. Täytyy kuitenkin aina arvostaa ihmistä, joka ei peittele omaa ideologiaansa.Onhan tuo homokyykkä aka. sähly aivan turha laji. Ja joku menee katsomaan tuollaista paikan päälle ja vielä maksaa lipuista.
1994 jouduin armeijassa pelaamaan sählyä. Yritin lyödä pelaamaan itsensä väkisin ängennyttä mulkkua kapiaista mailalla päähän täysiä takaapäin, mutta harmikseni en osunut.
Ja jo vuonna 1994 on armeijassa ollut tuollaista hapatusta. Mitähän se on nykyään? Itse en onneksi muutamaa vuotta myöhemmin joutunut pelaamaan sählyä. Vekara taisi olla vähän takapajuinen paikka.Onhan tuo homokyykkä aka. sähly aivan turha laji. Ja joku menee katsomaan tuollaista paikan päälle ja vielä maksaa lipuista.
1994 jouduin armeijassa pelaamaan sählyä. Yritin lyödä pelaamaan itsensä väkisin ängennyttä mulkkua kapiaista mailalla päähän täysiä takaapäin, mutta harmikseni en osunut.
En tiedä miten tämä liittyy politiikkaan, mutta joka tapauksessa kiitos! :)Täytyy kuitenkin aina arvostaa ihmistä, joka ei peittele omaa ideologiaansa.
Meidän armeijassa pelattiin ping-pongia, elikkäs pöytätennistä. Erittäin miehekäs laji.
Ei me mitään pelattu, mutta kaivettiin kantoja ylös maasta senkin edestä.Meidän armeijassa pelattiin ping-pongia, elikkäs pöytätennistä. Erittäin miehekäs laji.
Armeijassa oppii tärkeitä taitoja. Kantojen kaivaminen on yksi, kuopan kaivaminen on toinen. Itsekin muistan, että kuoppaa kaivettiin aika helvetin pitkään. Sitten lopetettiin, kun ei enää meinannut päästä sieltä pois. Jokunen liian innokas varusmies jouduttiin nostamaan kuopasta pois.Ei me mitään pelattu, mutta kaivettiin kantoja ylös maasta senkin edestä.
Ai siellä tehtiin tuollaistakin? Mä otin laivan kannella aurinkoa.Armeijassa oppii tärkeitä taitoja. Kantojen kaivaminen on yksi, kuopan kaivaminen on toinen. Itsekin muistan, että kuoppaa kaivettiin aika helvetin pitkään. Sitten lopetettiin, kun ei enää meinannut päästä sieltä pois.
Tuu nyt tänne brassaa vitun laivastosnobi. Tosihommiin et oo joutunu ikinä. Oot vain keränny katseita siinä puvussa.Ai siellä tehtiin tuollaistakin? Mä otin laivan kannella aurinkoa.
No näin mä kerran sukset. Kaukaa.
No näin meillä edistyksellisessä Helsingissä, laitettiin pelaamaan sählyä.Ja jo vuonna 1994 on armeijassa ollut tuollaista hapatusta. Mitähän se on nykyään? Itse en onneksi muutamaa vuotta myöhemmin joutunut pelaamaan sählyä. Vekara taisi olla vähän takapajuinen paikka.
Nurmiporan katetutta tuollainen höpötys. Ja tähän myös se sellainen.Tuu nyt tänne brassaa vitun laivastosnobi. Tosihommiin et oo joutunu ikinä. Oot vain keränny katseita siinä puvussa.
Ja tähän sellainen ilkikurinen hymiö.
Hyvä kuitti, mutta en ole oikeasti nurmipora. Olin morttikauden jälkeen toimistohommissa. Oli ne Vekarankin maisemat ihan kauniita.Nurmiporan katetutta tuollainen höpötys. Ja tähän myös se sellainen.
Meidän armeijassa pelattiin ping-pongia, elikkäs pöytätennistä. Erittäin miehekäs laji.