Pitäisiköhän mun kirjoittaa siihen naisketjuun viesti. Se vaan vaikuttaisi vähän sellaiselta mitä siellä on nähty, no, kyllä te tiedätte jos jollain on ollut aikaa kirjoittaa tänne yli 13 000 viestiä perskarvoista, Michael Jacksonista ja 20 pisteen metsästyksestä. Tai siis, kun siellä on ollut niitä työkaveriviestejä joskus ja minä kun en ole ollut sinänsä ihastunut kohta kymmeneen vuoteen, etten minä ole sellainen, no, tiedätte kyllä. Enkä sitä paitsi aloittanut, mutta oliko se virhe, en tiedä? Että jatkanko kun ei pitäisi, kun en minä näistä ymmärrä, mutta ehkä sigma grindset ei kuitenkaan sovellu niin hyvin todellisuuteen.
Itse asiassa selvinpäin päihteistä.
P.s. Korostan, että olen puhunut usein ja seuraani on rajallisissa lähitilanteissa aktiivisesti hakeuduttu, eli en ole siis sellainen.
P.p.s. Mutta minä en ole hakeutunut. Nähkääs, viestien ja tykkäysten suhde Jatkoajan keskustelupalstalla, pidetään se kuitenkin päällimmäisenä.
P.p.p.s. Sitä paitsi tyylikkäästi himmailin tilannetta kuultuani lisätietoja. Olin tyylikäs, todellinen bro. Virhekö?
P.p.p.p.s. Ennen kuin kysytte, niin: Melkein.
P.p.p.p.p.s. No silloin en ollut ihan selvinpäin, vaan nyt. Mutta myös, siis ei pelkästään kännissä.
P.p.p.p.p.p.s. Ajattelin kyllä kysyä jollain verukkeella. Mutta ettei olisi ihan creepyä.