Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Paavo Väyrynen on taas ejakuloinut, kertoo Löylyhuoneen kohonnein ketju. Mukavaahan se on, että Keminmaankin suuri poika pääsee vähän lasauttamaan.
Löylyhuoneen kohonnein ketju
Pysyisit sinäkin vaan pois sieltä. Mitä sieltä luulet löytäväsi? Pannaan moiset veden kivilleheittämistilat.
Jatkoajan hallituksen puhelinvastaajaan että minua kiusataan. Faksin lähetin perään.
Porrastetaankohan taas jouluruokailu kodeissa, kuten viime jouluna neuvottiin?
No on täällä jutut, vähän turhan makaaberi ajatus minusta mutta...Varmaan oli aika homma putsata lapsen jäännökset mäestä. Helpommalla olisi tosiaan päässyt, jos olisi ollut ratti.
Ennen tämän teki Bansku.Nyt on syömisketjussa mainitsemani sapuskat uunissa. Sen jälkeen kun esivalmisteluksi irrotin koipireisistä lihat ei tarvinnutkaan tehdä mitään noita tylsiä hommia kun tytär hoiti. Maustamisessa toki neuvoin, mutta muutenhan ruuat valmistuu kuin itsestään. Vielä kun tuo nuorempi vähän kasvaisi, että ylettäisi kunnolla joka puolelle keittiössä niin voisi ottaa tavaksi, että tytöt tekee ruuan ja iskä hankkii viikonlopun herkut (toki olen hankkinut tähänkin asti).
En klikkaa Löylyhuonetta kuin korkeintaan vahingossa, niin en mene nytkään tarkistamaan, mutta pitääkö tosiaan paikkansa, että kukaan ei ole kirjoittanut sinne pian kuuteen tuntiin? Päässyt varmaan häkää saunaan. Voi. mikä. harmi.
Lauvantailöylyt heitetty jo.
Miten sinne THL:lään pääsee töihin. Mä oon alan ammattilainen. Äsken katsoin uutiset. Tosin vasta säätiedotuksen kohdalla tajusin. Viime kesänäkin pari kertaa Aamu-TV:n kun en ylettynyt kaukosäätimeen ja yön oli ollut päällä. Tai saattoi olla talvikin. En katsonut almanakkaa.
Humble brag -ketjuun nämä, jos hotellin ja oman junan ostamisen saa kuulostamaan noin arkipäiväiseltä.Nykyajan hyvä puoli on siinä että kun haluaa lähteä jonnekin lyhyellä varoitusajalla, niin se onnistuu kätevästi. Vielä eilen illalla ei ollut lippua, hotellia tai junaa. Mutta nyt on ja pääsen fiilistelemään Tampereen uuden areenan tunnelmaa paikan päälle lauantaina.