Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
MY GOD missä on moderaattoreiden kunnioitus, respect ?! Veljet @Moderaattorit tekee itsestään pieniä. MÄ HÄPEÄN!Oho, Tammisen ketju suljettiin.
MY GOD missä on moderaattoreiden kunnioitus, respect ?! Veljet @Moderaattorit tekee itsestään pieniä. MÄ HÄPEÄN!Oho, Tammisen ketju suljettiin.
Niinpä näkyy. Nostan itse käden pystyyn siltä osalta, että tuli ajoittain ehkä vähän turhan kovaa läppää heitettyä tuohon ketjuun. Ei ollut tarkoitus oikeasti miestä pilkata tai kiusata (tuskin on monilla muillakaan), onhan hän tehnyt oman osansa Suomen jääkiekon eteen ja ainakin tuonut viihdettä lätkäskeneen. Sitähän ei koskaan voi olla liikaa. Tuo uusi asiallisempi ketju vapaan puolelle olisi siltä osin hyvä idea, että ainakin Tamin päivitykset voisi joku linkata sinne luettavaksi, jos haluaa. Ilman mitään imitointeja tms. henkilön matkimisia siis. Koska ne facebook-postauksethan ovat Tamin aidosti itsensä kirjoittamia ja muokkaamattomia.
Kiitos ketju"veljet" monista hyvistä nauruista!
No ei moderaattorit yhtään paremmin vetäneet. Kutsuivat Tammista ” vanhaksi mieheksi”.Oho, Tammisen ketju suljettiin.
MY GOD missä on moderaattoreiden kunnioitus, respect ?! Veljet @Moderaattorit tekee itsestään pieniä. MÄ HÄPEÄN!
No ei moderaattorit yhtään paremmin vetäneet. Kutsuivat Tammista ” vanhaksi mieheksi”.
No lähinnä olisin tuon termin ”vanha” jättänyt pois. Suomessa kun sulla on vähän enemmän kokemusta elämästä, niin heti alkaa läskit haukkumaan vanhaksi.Pitääkö häntä tätä nykyä kutsua nuoreksi naiseksi vai? Onko siis niin että Madame Tammisia asuu tällä hetkellä Kuusamakujalla kaksi kappaletta?
Yksityisestä numerosta yritetty soittaa tuossa puoli tuntia sitten. Olikohan tärkeetäkin asiaa? No ei ole ainakaan tekstaria tullut perään, jospa tuo soittaa myöhemmin jos asiaa on.
Tjooh, täytyy voidella itsensä valmiiksi.Muotoillaan näin että sain huohotukseni ennenaikaisesti valmiiksi. Palaan kyllä asiaan uudestaan.
Itselle ainakin koronajäljittäjä soitti tänään tuntemattomasta numerosta.Ilmeisesti myös koronajäljittäjillä on tämä että soitetaan tuntemattomasta ja jos ei vastata niin tekstari perään.
Joo tuossa googletin niin koronajäljittäjät on tosiaan näitä käyttäneet. Toisaalta en kyllä keksi miksi sieltä soitettaisiin, lähipiirissäni ei ole ketään kellä olisi korona nyt todettu ja toisaalta en ole kyllä kauppaa lukuunottamatta viime aikoina oikein missään käynytkään :D joten tuskin oli siitäkään kyse.Itselle ainakin koronajäljittäjä soitti tänään tuntemattomasta numerosta.
Ja se puhelu meni suunnilleen näin:Joo tuossa googletin niin koronajäljittäjät on tosiaan näitä käyttäneet. Toisaalta en kyllä keksi miksi sieltä soitettaisiin, lähipiirissäni ei ole ketään kellä olisi korona nyt todettu ja toisaalta en ole kyllä kauppaa lukuunottamatta viime aikoina oikein missään käynytkään :D joten tuskin oli siitäkään kyse.
Yksityisestä numerosta yritetty soittaa tuossa puoli tuntia sitten. Olikohan tärkeetäkin asiaa? No ei ole ainakaan tekstaria tullut perään, jospa tuo soittaa myöhemmin jos asiaa on.
Mulle on soitettu tänään kaksi kertaa tuntemattomasta numerosta noin 4 sekuntia hälyttänyt puhelu kello 13:00 ja 14:35. Mitenkä tuollaisen sitten estät, jos nämä soittavat jatkossa 95 minuutin välein? Ei voi laittaa estolistalle, kun ei ole numeroa.