Ihastuminen saa ihmisessä aikaan pöljiä reaktioita jota ei osaa kukaan selittää että mistä sellainen tulee. Kaikki näyttävät sen eri lailla.
Kyllä se kun alkuinnostusesta on päästy eteenpäin niin palailee se oma maalaisjärki takaisin ja homma menee itsellään eteenpäin jos menee.
Olis meilläkin töissä pari oikein hottista mulle sopivaa tyyppiä mutta ne riittää mulle vaan silmäniloks.
No joo, näinhän se on. Ja minäkään en välttämättä tarkoittanut siis tuolla välien lähentymisellä mitään sinänsä romantiikkaan liittyvää vaan sitä että olemme vain enemmän nyt kesällä olleet tekemisissä ja puhuneet toisillemme. Tästä ei siis minunkaan mielikuvissani seuraa välttämättä mitään muuta kuin uusi tuttavuus mutta ei niitäkään koskaan ole liikaa.
Olen muutenkin mielissäni ollut jo pitkään siitä että minusta on tullut tuollakin paikassa sosiaalisempi ja puheliaampi muutenkin alkukankeuksien jälkeen. Olen niin ujo aina uusien tuttavuuksien keskellä, uudessa työpaikassa mutta näemmä sieltä kuoriutuu sitten kuitenkin melko sosiaalinen persoona kun tutuiksi tulee ihmisten kanssa. Uskaltaa avata omaakin suutaan ja se kierrekin on arvokas kun huomaa ettei sitä suun aukaisemista pahalla katsottukaan vaan päinvastoin. Sitten uskaltaa lisääkin keskustella monien persoonien kanssa.
Toisaalta, ainakin tuolla työpaikan keittiön henkilökunnassa on ollut yllättävän paljon vaihtuvuutta tänä aikana kun olen töissä siellä ollut. Alku oli muutenkin hankala kun työkavereina oli paljon vaativia, tiukkapipoista poppoota. Ajattelin jo että lähtisiköhän meneen täältä? Onneksi en lähtenyt kuitenkaan vaan jatkoin.
Nyt on enemmän sellaista porukkaa töissä joiden kanssa minäkin tulen enemmän juttuun. Sosiaalisempaa, positiivisempaa ja rennompaa. Ei välttämättä saisi mutta minulla kyllä se toisen persoonallisuus vaikuttaa siihen uskallukseen puhua. Jos toinen on vaikka tiukkapipo niin ei siinä välttämättä uskalla sanoa kuin moi.
Mutta mielissäni olen seurannut tuota omaakin kehittymistä tosiaan muutenkin sosiaalisuudessa tuolla työpaikalla. Se on asia mikä minua usein vaivaakin alkuun mutta kyllä se siitä näemmä sitten lopulta lähtee. Ja yksi iso juttu on kyllä ollut emännän vaihtuminen persoonaan joka on hyvin ihmisläheinen, mukava ja helposti lähestyttävä.