Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 594 202
  • 68 312

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Pistetääs nyt vielä tännekin kun tätä kejtua varmaan luetaan kaikkein eniten:

Puhelimella selailin äsken Instagramia, yhtäkkiä tärähti ruutuun ilmoitus että Ukrainasta oli yritetty kirjautua sisään mutta kirjautuminen oli estetty. Tein toki kaikki klassiset eli vaihdoin salasanat ja kirjauduin ulos ja olen nyt tarkkaillut viiden minuutin välein että onko joku yrittänyt kirjautua sisälle, no ei ole. Lisäsin myös kaksivaiheisen tunnistautumisen käyttöön kun jostain syystä se oli jäänyt tekemättä ja lisäksi vaihdoin ikivanhan sähköpostiosoitteen uuteen.

Kaikki tässä nyt näyttäisi olevan ihan normaalisti ja mitään epäilyttävää en ole havainnut, tässä nyt varmaankin voi siis ihan huoletta olla ja ei tarvitse pelätä että instatilini kautta aletaan myymään huumeita ja käymään valkoista orjakauppaa? Vai pitääkö tässä piiloutua kellariin kun Etsivä keskuspoliisi varmaan kolkuttelee kohta ovelle?

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Naapurissa asuu toinen juoppo, semmoinen joka varmaan kirjataan kirjoissa juopoksi. Hän häiritsee mun elämää aika usein. Eilen meni humalaiselle banskulla kuppi nurin. Menin käymään, sanoin, että jos ei lopu tuo vitun metelöinti, lyön pesäpallomailalla päähän. No, eihän mulla moista mailaa edes ollut, tosin nyt on, koska tällä juopolla moinen oli ja ostin sen häneltä pois.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Varsinkin @banaaninviljelijä odottaa raporttia ja reissusta ja hänen pettymyksekseen joudun toteamaan ettei homoiltu. Katsotaan uudestaan tänä iltana ku treffataan myös @vetti . Olisko kahden homon paineet jo liikaa minullekin?

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt on taas se aika kuukaudesta että tekee mieli seksiä koko ajan. Tunne on jopa fyysinen. Mutta ihan turhaan keho yrittää viestittää että nyt olisi otollinen aika paritella ja hankkia lapsia. En minä (oikeastaan) raskaaksi voi tulla...

Suosikkijoukkue
Raipen SaiPa
Ostin porsaan jääskeenleikkeitä 2kpl. Onko nää nyt kassleria? Koskaan kuullutkaan tommosesta.

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei ole totta jumaliste, vuosikausiin ei punkkeja mussa ole ollut, ja tänään löysin toisen, polvitaipeesta. Mikä ihme nyt, kovin varovasti yritän mökillä kulkea, ja polkua pitkin.
Nää on mun maita, mää tapan ne.....
Laiturilla notkuessa näin, kun sellainen reilu kilon hauki tuli ihan laiturin viereen. En sitten saanut kameraa käsiini, olisi hyvän videon saanut tuosta vesiemme krokotiilista.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Nyt kyllä maistuis kalja.
Itse muutin ja naapuritalossa on ravintola. Päätin mennä testaamaan. Noh, katsellaan löytyykö kohta ringistä pettterin kanssa kun Malmilla on.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Jahas, tänään on hyvä päivä tehdä pitsaa. Eilen tuli hankittua tarvikkeet jo valmiiksi niin jos tuossa jonkin ajan päästä pyöräyttäisi taikinan ja jättäisi sen kohoamaan ja siinä välissä käy lenkillä.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja eksoottisia hedelmiä. Suoraan mistä lie Tahitilta tai Honolulusta. Tietääköhän kukaan näiden nimiä edes. Ja mikä osa näistä pitää syödä. Sipuli on ainut hedelmä mitä mä syön. Okei omenamehu ja tomaattikastike kanssa välillä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy