Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
No enhän mää sitä meinannu. Vaan noita kledjujuttuja.. sää taidat olla kuningasmehiläinen, sellainen kuhnuri :).
Minua. Ei. Ole. Milloin. Kaan. Loukattu. Näin. Pahasti.
No enhän mää sitä meinannu. Vaan noita kledjujuttuja.. sää taidat olla kuningasmehiläinen, sellainen kuhnuri :).
Sorry. Taidat sittenkin olla kuningatar.Minua. Ei. Ole. Milloin. Kaan. Loukattu. Näin. Pahasti.
Sorry. Taidat sittenkin olla kuningatar.
No et ainakaan työläinen oo. Eihän kukaan nykysuomessa oo.;)Raportoin. Ignoroin. Yyveitseän. Ei-huomioin. Ja. Tykkään.
koska tällä juopolla moinen oli ja ostin sen häneltä pois.
Lupasin kymmenen euroa, vielä en maksanut mitään.Paljonko maksoit?
Riippuu siitä että oletko ns. nakkina sämpylässä ja millaista painetta sieltä tulee. Ja miten kovasti.Olisko kahden homon paineet jo liikaa minullekin?
60 minuutin paine.Riippuu siitä että oletko ns. nakkina sämpylässä ja millaista painetta sieltä tulee. Ja miten kovasti.
60 minuutin paine.
Varo vaan….Varsinkin @banaaninviljelijä odottaa raporttia ja reissusta ja hänen pettymyksekseen joudun toteamaan ettei homoiltu. Katsotaan uudestaan tänä iltana ku treffataan myös @vetti . Olisko kahden homon paineet jo liikaa minullekin?
Juice Leskinen Grand Slam oli kyllä aika kova yhtye.
Itse muutin ja naapuritalossa on ravintola. Päätin mennä testaamaan. Noh, katsellaan löytyykö kohta ringistä pettterin kanssa kun Malmilla on.Nyt kyllä maistuis kalja.
Ei saa mennä ravintolaan, sieltä saa koronan.Itse muutin ja naapuritalossa on ravintola. Päätin mennä testaamaan. Noh, katsellaan löytyykö kohta ringistä pettterin kanssa kun Malmilla on.