Aika paljon pelannut elämän aikana NHL-pelejä, mutta enpä muista ennen joutuneeni tuomarin viheltäessä 7 minuutin alivoimalle. Siirretyn rangaistuksen aikana samalla jätkällä raivotaklaus ja suihkuun. Zdeno Chara - kyllä kelpaa rullailla vastustajia.
Itse pelailen nyt Bostonilla tuota NHL19 peliä ja Charalla on kyllä hyvä pistää vastustajia levyksi. Toki parhaan wtf-hetken koin äsken kun voitan aloituksen Bergeronilla, kiekko Charalle, takaisin Bergeronille ja lähden nousemaan kohti hyökkäyspäätä. Tuntuu että kaikki muut on vähän jähmettyneet paikoilleen, mutta Chara tulee sitten suorastaan hiipien sinne takatolpalle ja Bergeronilla kiekko lapaan ja kiekko aivan yläpönttöön. Pehmeillä käsillä kiekko kattoon, maistuu.
Silleen ihan hauska kun pelailen tuota GM-modea niin vastustaja ottaa ehkä sen 1-2 jäähyä pelissä ja saattaa mennä joskus monta peliä niin ettei tule yhtään jäähyä. Nyt sitten vähän tilastoja kaiketi tasoiteltiin niin en pääse valittamaan tuomareista, hymiö.
Ja omaan viestiini jatkovastaus, tuli tuon Vegasin 20x2 min pelin jälkeen pelattua neljä peliä putkeen niin näissä ekassa taisi tulla kaksi jäähyä vastustajalle ja sen jälkeen kolme peliä putkeen eikä ensimmäistäkään. Ja siellä oli muutama ihan käsittämätön tilanne mistä olisin varmasti itse saanut n. 100/100 kertaa jäähyn ja siellä joku saatanan sokea japalevonen levittelee käsiään. Oikeasti huusin ääneen välillä kuin Mertaranta että mikä on tämä tuomarilinja.
Ei ollut taas itse pelatessa Tuukka Raskillakaan se ihan paras päivä. Yleensä vähintään kaksi omiin ja n. 10 vetoa maalia kohti. Äsken katkaisi kamelin selän sellainen matsi Carolinaa vastaan missä menen 4-0 johtoon, sitten joku ihme persepomppu ja peli 4-1, tässä välissä kaverilla seitsemän vetoa maalia kohti. Sen jälkeen itse taas 5-1, ja kohta Carolina kaventaa sellaisella tilanteella mistä ei edes tilastoitu laukausta. Pelaaja heitti kiekon vaan johonkin, en tiedä mistä se kimpoili maaliin ja Raskilla siis 5/7 torjuntaa. Tässä vaiheessa lopetin pelin ja simuloimalla loppu, voitin sen 5-4. Tulikohan monta kutia, tuossa ei pysty edes katsomaan niitä ottelun tilastoja jälkikäteen.
Jos jotain toivoisin tuohon NHL22 peliin niin kunnon laukaisumääriä. On aivan käsittämättömän vammaista että tekoäly laukoo n. 8 kertaa pelissä ja näistä menee se kolme vetoa maaliin. Joskus tulee tilanteita missä jopa yksin läpi tilanteessa joku Steven Stamkos syöttää kiekon takaisin omiin. Ihan käsittämätöntä.
Simuloin sitten pari peliä tuon jälkeen ihan kokonaan muuten niin siellä tuli taas klassiset 30/31 ja oisko ollu 27/28 torjunnat Raskille perättäisissä peleissä. Ihan on linjassa näiden vitun 5/7 pelien kanssa.