Ei se tarkottanut muuta kuin sitä että tänne on pidetty jotain "rimaa" korkealla mutta, kuten sanottua niin palsta on silti köyhä jos/kun väriläiskät poistuu tai poistetaan.Ja tämä tarkoitti?
Ei se tarkottanut muuta kuin sitä että tänne on pidetty jotain "rimaa" korkealla mutta, kuten sanottua niin palsta on silti köyhä jos/kun väriläiskät poistuu tai poistetaan.Ja tämä tarkoitti?
Valitettavasti täällä on hieman sitä asennetta että "määrä korvaa laadun". Vaikka tunnuksien saaminen on suhteellisen vaikeaa (eikö palstoille yleensä haeta tunnukset automaattisesti mutta tänne ei?) niin palstalla on kymmeniä tuhansia kirjoittajia joiden anti on käytännössä, tai ihan oikeastikin, nolla. Mielestäni todella iso osa tunnuksista voitaisiin poistaa.
Onhan nuo punkit aivan perseestä, tai mun tapauksessa kylläkin vehkeestä nippasin irti. Aamuna yhtenä kävelin hiukan mettässä, juu oli pitkävartiset saappaat ja pitkät housut ja huppari päällä. Vaan iltapäivällä alkoi kasseja kutittaa, ja mikäs muu siellä oli ittensä imenyt pulleaksi kuin stnan punkki!
Huolestuneena tiiraillu, jotta tuleeko rengasta vai ei. No ei ole vielä ainakaan näkynyt.
Kovin paljoa hullummaksi ei olis enää varaa tulla. Eikä oikein tekis mieli sängyssäkään maata avuttomana. Maailman turhin ötökkä on tuo.
Valitettavasti täällä on hieman sitä asennetta että "määrä korvaa laadun". Vaikka tunnuksien saaminen on suhteellisen vaikeaa (eikö palstoille yleensä haeta tunnukset automaattisesti mutta tänne ei?) niin palstalla on kymmeniä tuhansia kirjoittajia joiden anti on käytännössä, tai ihan oikeastikin, nolla. Mielestäni todella iso osa tunnuksista voitaisiin poistaa.
Mutta sinulle on kuitenkin annettu ketjunavauskielto. Vaikka olet varjomoderaattori. On tämä maailma erikoinen paikka.Mullahan on näin. Ihmettelen, että tunnuksiani ei ole poistettu. Suurin osa viesteistäni (okei, kaikki) on hakamussuttelua. Mää häpeen.
Mutta sinulle on kuitenkin annettu ketjunavauskielto. Vaikka olet varjomoderaattori. On tämä maailma erikoinen paikka.
No nyt on sekin koettu. Aamulla alkoi jäätävä alavatsakipu ja kusta ei tullut sitten ollenkaan. Eikun päivystykseen ja samantien sisälle. Siinä sitten kipulääkettä suoneen ja sydänfilmiä, verikokeita ja TT-kuvaus. No sehän oli sitten lopulta virtsakivi. Mutta, sain lopulta kustua sairaalassa ja kipu ja paine hävisi samantien. Lähti kivi liikkeelle. Oli muuten elämäni paras kusi. Nyt jo kotona. En suosittele.
Tuohan alkaa olemaan jo maan tapa. Olisi kiva nähdä vaihteeksi poliisi rikollisen kledjuissa.Olen rikollinen poliisin kledjuissa.
Aattele, jos oisit rikollinen rikollisen kledjuissa? Tahi klovni pellen vaatteissa? Tai välimallin jätkä välimallin vaatteissa?Niin no, onhan sekin jotain. Olen rikollinen poliisin kledjuissa.
Onko ruokavalio muutoksia edessä... No toivottavasti ei uusi koska ei tuo kivalta kuulostanut.No sehän oli sitten lopulta virtsakivi.
Onko ruokavalio muutoksia edessä... No toivottavasti ei uusi koska ei tuo kivalta kuulostanut.
Ns. surkea töihinottajaSiellähän oli muurahainen, joka puri minua esinahasta.
Tulin reissusta takaisin Kuopioon ja ilokseni huomasin että olin jättänyt juomatonta olutta jääkaappiin.
Aattele, jos oisit rikollinen rikollisen kledjuissa? Tahi klovni pellen vaatteissa? Tai välimallin jätkä välimallin vaatteissa?
No enhän mää sitä meinannu. Vaan noita kledjujuttuja.. sää taidat olla kuningasmehiläinen, sellainen kuhnuri :).Tyypillinen kateellisen viesti. Minäkö olisin "välimallia"? (kävin juuri lukemassa transurheiluketjua, suosittelen, hyvää juttua ja TÄRKEÄÄ)
Tulin reissusta takaisin Kuopioon ja ilokseni huomasin että olin jättänyt juomatonta olutta jääkaappiin.
Sama riemukas vaiva sattui kohdalle aiemmin kuluvaa vuotta. Jalat alta vievä kipu joka tuli nopeasti ja olin jo siinä jamassa että ambulanssi kävi hakemassa, hyvää troppia iskettiin suoneen ja lihakseen ja muut samat temput kuin sinulle, entistä ehompana kotiin. En minäkään kellekään suosittele.No nyt on sekin koettu. Aamulla alkoi jäätävä alavatsakipu ja kusta ei tullut sitten ollenkaan. Eikun päivystykseen ja samantien sisälle. Siinä sitten kipulääkettä suoneen ja sydänfilmiä, verikokeita ja TT-kuvaus. No sehän oli sitten lopulta virtsakivi. Mutta, sain lopulta kustua sairaalassa ja kipu ja paine hävisi samantien. Lähti kivi liikkeelle. Oli muuten elämäni paras kusi. Nyt jo kotona. En suosittele.
Noi on kevyitä. Itellä toisinaan aamulla karsee kusihätä, tuntuu että alavatsa repee. Vaan kus tullee hiljakseen. Taitaa prostata vaivata, loman jälkeen ehkä lääkäriin. Eturauhanen ei vittuile, se nitistää...... voipi syövänkin kehittää.Sama riemukas vaiva sattui kohdalle aiemmin kuluvaa vuotta. Jalat alta vievä kipu joka tuli nopeasti ja olin jo siinä jamassa että ambulanssi kävi hakemassa, hyvää troppia iskettiin suoneen ja lihakseen ja muut samat temput kuin sinulle, entistä ehompana kotiin. En minäkään kellekään suosittele.