Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Ny on petskulla kunnon mönkiäiskrapula. Onko jääny pirttiin yhtään juamatonta? Ees sen vertaa että uskallat lähtee kauppan hakeen säkillisen, niin ettei Ne nappaa sua...?
Huhhuh, tuo on yksi syy sille miksi en ikinä kisko putkia. Pää tuntuu lahoavan yhdenkin päivän liiallisesta törpöttelystä.Ennen oli naapurissa tulli, nyt rajavartiolaitos. Siis stalkkaako ne mua? Sisäministeriöstä tulee kirjeitä ja puolustusvoimien tiedustelulaitokselta. Verokarhukin kintereillä. Seuraavaksi varmaan jenkkileffatyyliin talon edessä päivystää mattopesulan pakettiauto, katto täynnä antenneja. En uskalla runkatakaan verhot auki kun puussa kuitenkin joku niiden riistakamera just mun ikkunaan.
Ystävyyssuhteet ovat välillä hieman mutkikkaita.
Olut maistuisi kyllä nyt. Kiitos työviikko 7.-11.6.2021.Ystävyyssuhteet ovat välillä hieman mutkikkaita.
Työkaveri pisti juuri videon kun on testailemassa soutuveneeseen ostamaansa sähköperämoottoria. Tiedänpä nyt mihin tuhlaan tänä kesänä osan rahoistani. Onhan tuo ollut mielessä jo pitkään, mutta ylimääräiset rahat on tullut kesälomilla tuhlattua ulkomaan reissuihin. Nyt ei ole sitä ongelmaa niin ostanpa vihdoin moottorin mökille. Eihän tässä ole enää edes kuin kaksi viikkoa loman alkuun (ja juhannukseen).
Nyky vehkeistä saa näppylöitä! Sen lisäksi, että ne tehdään lapsi- ja pakkotyöllä Kaukoidän viidakoissa. Oikea ekoteko on käyttää sitä vanhaa laitetta niinkauan kuin se on inhimillisesti mahdollista tai löytyy joku "persvako äijä" sen herättämään käyntikuntoon. Uusi laite kuluttaa maametalleja, tuottaa kasvihuonekaasuja teollisessa prosessissa, lisää pääomia, joilla elostellaan ja matkustellaan ja aiheutetaan lisää kaasuja ja jätteitä, jätteet pitää käsitellä ja pitää rakentaa paskalaitoksia, uusiin vehkeisiin kaivetaan maametalleja puhtaiden vesien äärellä ja ne saastuvat, mikä pilaa ympäristöä vielä enemmän, Tuulimyllyt pilaa maisemat, tappaa lepakot ja vihollisen hävittäjät tunkeutuu tutkakatveessa maahan, ja ihmisten nupeissa alkaa sirittää. Vanha Evinrude tai Jammu käy maailman tappiin pelkällä bensalla. Ei ole mitään syytä ostaa mitään uutta Uiguurien pakkotyössä valmistamaa roinaa.Sähkömoottorit on ihan nössöilyä. Moottorin pitää olla bensalla käyvä. Mielellään semmoinen, että kun sen vetää käyntiin niin moottori laskee ilmaan niin paljon mustaa savua, että linnutkin lopettaa laulamisen.
Kyllä määkin noita kisuja panisin.Otsikon ensimmäiset sanat ovat kyllä harhaanjohtavia tässä jutussa ja täytyy myöntää, että hieman petyin, vaikka oluen ystävä olenkin.
Tytötkin panee! Kolme tamperelaisnaista pyörittää panimoa ja tuhansien seuraamaa olutmediaa: ”Kyllä minulta on joskus tiskillä kysytty, että mitä siideriä laitetaan”
Brewcat on paitsi kiertolaispanimo, myös olutmedia, joka haluaa jakaa käsityöläisoluiden ilosanomaa ja osoittaa, että naisetkin harrastaa ja panee.www.is.fi
Jos ei lähistön kasvit ala kuolemaan kun moottorin käynnistää niin ihan neiteilyä.Sähkömoottorit on ihan nössöilyä. Moottorin pitää olla bensalla käyvä. Mielellään semmoinen, että kun sen vetää käyntiin niin moottori laskee ilmaan niin paljon mustaa savua, että linnutkin lopettaa laulamisen.
Olemme sielun veljiä.Minä kyllä toivoisin, että nämä kelit jatkuisi jouluun ja sitten tulisi kesä.
Joskus minä kyllä muutan jonnekin missä on aina kesä.
Toivottavasti Suomi ainakin löylytti Tanskaa oikein huolella? Tai älä kerro, kivempi kattoo peli huomenna.Postilaatikkooni kolahti ylihuominen eli sunnuntain 13.6.2021 lehti.
Kiinnostaako ketään oikeat lottonumerot?
Kannattaa hommata myös se vene eikä pelkkää moottoria.Työkaveri pisti juuri videon kun on testailemassa soutuveneeseen ostamaansa sähköperämoottoria. Tiedänpä nyt mihin tuhlaan tänä kesänä osan rahoistani. Onhan tuo ollut mielessä jo pitkään, mutta ylimääräiset rahat on tullut kesälomilla tuhlattua ulkomaan reissuihin. Nyt ei ole sitä ongelmaa niin ostanpa vihdoin moottorin mökille. Eihän tässä ole enää edes kuin kaksi viikkoa loman alkuun (ja juhannukseen).
Olen soutanut sillä veneellä, niin olettaisin sen olevan olemassa.Kannattaa hommata myös se vene eikä pelkkää moottoria.
Ainakaan mun kirjoissa nää ei eroa yhtään mitenkään toisistaan. Maajoukkueen pelit nyt ei kiinnosta jenin vertaa, mutta jos Tappara ei voita kannua, niin mulle on aivan sama onko sijoitus sitten toinen vai viidestoista. Varsinkin näin suljetussa sarjassa. Toki, mitä pidemmälle etenee, niin jännitettävää riittää pidempään, mutta lopputuloksen kannalta aivan se ja sama.Otti jotenkin niin koville Leijonien MM-finaalin tappio jatkoajalla, että jotenkin vasta nyt tajuaa että tuli MM-hopeaa eikä suinkaan putoamista välierissä tai puolivälierissä.
Nääh, olisit nyt ekaksi hommannut sen sähkömoottorin mökille. On muuten kätevä.Minulla ei ole 20 vuoteen ollut fillaria, mutta tänään kävin moisen hankkimassa. Oli kyllä pirun rankkaa polkea Tammistosta Myyrmäkeen (noin 10km) kun ei ole ihan hetkeen tullut fillaroitua. Jalat ihan muussina nyt.
Sen moottorin hommaan omilla rahoilla. Pyörä on työsuhdepyörä eli en maksanut siitä itse yhtään mitään (vielä, toki palkasta pidättävät sitten osan mutta aika halvalla sai).Nääh, olisit nyt ekaksi hommannut sen sähkömoottorin mökille. On muuten kätevä.
Käy hakeen se takasin siältä @pettter in varastosta...Ei vaan, pitäisi itsekin taas hommata fillari. Edellinen pöllittiin pari vuotta sitten ja sen jälkeen ollut ilman.