Jotenkin tuntuu, että koko kisat on perseestä. Ensimmäistä kertaa ei jaksa ainakaan toistaiseksi edes kiinnostua koko pippaloista. Yleisö puuttuu ja muutenkin siellä vaikuttaa kaikilla olevan enemmän ja vähemmän pallo hukassa.On kyllä ihan perseestä Tokion olympialaisten lähetysajat.
Taitaa olla Jortikan valmentama jengi.Liigapelaajista sais tällaisen ketjun kasattua
Liukas - Tanus - Ainali
"Kanki" sopis vielä peräpäähän
Istun tällä hetkellä anniskeluravintolan pöydässä ja seurueessa on pari mahdollisesti vähemmistöön kuuluvaa naista. Päässäni soi tällä hetkellä Duran Duranin kappale A View to a Kill. Tästä voi olla vain yksi pakotie.
@CuJo#31
Liigapelaajista sais tällaisen ketjun kasattua
Liukas - Tanus - Ainali
"Kanki" sopis vielä peräpäähän
Saarioisten laatikot ovat äitien tekemää ruokaa. Miten kehtaat valittaa, kun ensin hoitavat lapset kouluun/päiväkotiin, siivoavat kodin, jotta miehen hyvä tulla kotiin sohvalle katsomaan urheilua ja lopuksi tekevät laatikot Suomen kansalle valmiiksi lämmitettäviksi. Ole kuule kiitollinen ja siivoa suusi.Onko täällä Saarioisten tai muiden vastaavien einesvalmistajia? Söisittekö näitä joita pakkaatte? 1,29e kaupassa maksava makaronilaatikko jossa lihaa etsimällä löydät purkalta tuntuvan biitin koko 400g laatikosta, syöttekö näitä itse?
Kuulostaa hyvältä ja varmaan riemukkaat päättäjäiset luvassa. Saanko udella tarkemmin että mitä kamaa livautit piirakkaan?Tänään vietetään sitten tyttöporukassa naistenviikon päättäjäisiä. Minulla on tuossa juuri pulla tekeillä (taikina on nousemassa) ja eilen tein jo tomaatti-tonnikamapiirakan.
Kaman livauttaminen piirakkaan. Harmi, kun Johnny ei enää ole keskuudessamme.
Arizonaan joutuminen taitaa ottaa koville? Tsemppiä!Kauhea darra eilisestä.. nyt joutuu vielä lähtee Puuhamaahan..
Vähän jäi myöhään vastaus. Hyvä arvaus, mutta en sentään. Ajattelin tulla katselemaan pesäpalloa Itä-Länsi -ottelun muodossa, eli toki junttimaisuutta löytyy jo omastakin takaa aika paljon.Oletko kenties Porispereen tulossa?
En tiedä kun ostin tiskin alta...Saanko udella tarkemmin että mitä kamaa livautit piirakkaan?
Vähän jäi myöhään vastaus. Hyvä arvaus, mutta en sentään. Ajattelin tulla katselemaan pesäpalloa Itä-Länsi -ottelun muodossa, eli toki junttimaisuutta löytyy jo omastakin takaa aika paljon.
Kadehdin ihmisiä jotka saa asioita aikaan. Siis oikeita asioita. Toki sain tehtyä itse ruat tälle viikonlopulle, onhan sekin jotain, mutta liikunnan tai marjanpoiminnan tai jonkun muun järkevän sijasta olen lähinnä juonut olutta ja pelannut videopelejä. Huomenna taas töihin, en koe saavuttani tällä tyylillä koskaan ikinä mitään. Mutta eipä se nyt tässä kaljoissa ole tämän hetken murhe.Aamupäivällä vattumaalla vadelmia poimimassa. Ruokailu tähän väliin ja sitten iltapäivällä suolle mustikoita poimimaan.