Itse olen suosinut kassaraa, ja suosittelen muillekkin joilla ei ole varaa ostaa bensaa ja haluaa oikeesti hikoilla.Raivasin taimikkoa Stihl FS410C raivaussahalla. Pari tankillista, kylläpä hiki irtosi. Suosittelen liikuntamuotona, jos on metsää ja varaa ostaa tuollainen kallis saha. Mutta ei kyllä huonompaa kannata ostaa.
Kun tein yhden vaalikoneen, Marco tuli vähiten sopivaksi ehdokkaaksi. Vaikka olenkin vastenmielinen ihmissaasta, löytyy siis joku vieläkin pahempi.Luin Marco de Wittin vaalikonevastauksia. Siinä on jumalauta sekaisin oleva ihminen.
Eli Marco lähtikin vielä ehdokkaaksi, vaikka potkittiin pihalle puolueestaan puheenjohtajan paikalta. No tuskin meno muuttunut.Luin Marco de Wittin vaalikonevastauksia. Siinä on jumalauta sekaisin oleva ihminen.
Husqvarna se pitää olla. Opin tämän sedältäni joka oli sentään metsuri (myös metsätalousyrittäjä)... Joten meillä on Husqvarna ruohonleikkuri, moottorisaha ja raivaussaha... (sekä housut, takki, saappaat ja kypärä).Stihl FS410C raivaussahalla
Tein erään pienen kunnan vaalikoneen (Ylellä) kolme eniten sopivaa ehdokasta löytyi vasemmistoliitosta, keskustasta ja SDP:stä. No ei tämä minusta vielä vassaria tee koska samat kolme ehdokasta löytyi myös vähiten sopivista mutta toisessa järjestyksessä. Tein tämän pikku kunnan vaalikoneen koska olin kuullut että yksi tuttu olisi ehdolla ja halusin "stalkata" hänen mielipiteitään mutta eihän hän edes ollut vastannut.Kun tein yhden vaalikoneen, Marco tuli vähiten sopivaksi ehdokkaaksi.
Kun tein yhden vaalikoneen, Marco tuli vähiten sopivaksi ehdokkaaksi. Vaikka olenkin vastenmielinen ihmissaasta, löytyy siis joku vieläkin pahempi.
Punavihreiden vika. Piti ihan käydä katsomassa, voin jälkikasvulle antaa ohjeita äänestämiseen.Luin Marco de Wittin vaalikonevastauksia. Siinä on jumalauta sekaisin oleva ihminen.
Tunnen monta entistä ammattimetsuria. Toiset suosii Huskua, toiset Stihliä. Makuasia, vähän kuin Audin ja Bemarin vertailu. Hyviä molemmat. Appiukko (87 v) sanoi että yhtä hyviä käyttää, mutta hällä on Stihl kestänyt paremmin. Stihlillä ei taida olla saumuria.Husqvarna se pitää olla. Opin tämän sedältäni joka oli sentään metsuri (myös metsätalousyrittäjä)... Joten meillä on Husqvarna ruohonleikkuri, moottorisaha ja raivaussaha... (sekä housut, takki, saappaat ja kypärä).
Edit. Saumurinikin on Husqvarna...
Missäs Marco on ehdolla?Kun tein yhden vaalikoneen, Marco tuli vähiten sopivaksi ehdokkaaksi. Vaikka olenkin vastenmielinen ihmissaasta, löytyy siis joku vieläkin pahempi.
Kappas olipa minullakin vähiten sopivana ehdokkaana siellä. Aika kultaa tämä yksi vastaus.Tampereella.
Mulla on sahana McCulloch, joka itse asiassa on nykyisin Husqvarnan konsernia. Tiedä sitten, kuinka se näkyy sahan valmistuksessa, mutta riski ja luotettava on ollut meidän käytössä, joka ei tietenkään mitään ammattikäyttöä ole. Arvostan silti sahan tehoa, hyvää käynnistyvyyttä sekä käsiteltävyyttä ja turvallisuutta mm. puiden karsimisessa.Husqvarna se pitää olla. Opin tämän sedältäni joka oli sentään metsuri (myös metsätalousyrittäjä)... Joten meillä on Husqvarna ruohonleikkuri, moottorisaha ja raivaussaha... (sekä housut, takki, saappaat ja kypärä).
...
@vilperi Todennäköisesti sinun ei tarvitse hakea mitään väliaikaista henkkaria, jos sinulla on se vanha yhä tallessa. Ks. lisää täältä.
Vanha henkkari ei käy matkustusasiakirjana tai vahvaa tunnistautumista (esim. verkkopankkitunnusten hakeminen) vaativissa tilanteissa, mutta useimmissa muissa tapauksissa se voidaan hyväksyä, jos siitä se henkilö on yhä todennettavissa.
Tuohan oli jossain MM-kisoissa ihan kisabiisinä. Jäi soimaan päähän ja muistaakseni kaikkia vitutti tuo biisi.Mulla on näköjään mennyt täysin ohi Teflon Brothersin biisi Kendo Anthem. Kiva kun joku laulaa lätkästäkin.