@vilperi Muistaakseni et tykännyt juuri pesusta tulleiden lakanoiden tuoksusta ja tunnusta. Minä päinvastoin. Ihan luxusta nyt kun kohta pääsee pujahtaa sisään. Tuoksuu se puhtaus tänne tietsikkakirjoituspöydälle asti.
Joo, en tykkää. Olen siinäkin mielessä outolintu. Tiedän kyllä että sinä olet enemmistössä tässä asiassa. Aika monethan noista juuri pesusta tulleiden lakanoiden tuoksusta ja tunnusta pitää. Minä en vain tykkää, ne on liian sileitäkin nukkumiseen ja se tuoksu on yyh.
No, eilen ja tänään aamulla innostuin taas tuttuun tapaan ja tapaan mitä olen kaivannut pienen tauon jälkeen. Minullahan on tapana koota itselleni kaikista suorista urheilulähetyksistä tekstitiedostoon sellainen ohjelmataulukko, näkee kaikki liveurheilulähetykset sitten samasta paikasta.
No eilen taas innostuin ja riemastuin. Jes! Tuleeko tätä liveurheilua taas näin paljon etenkin nyt lauantaina ja huomenna sunnuntaina. Ja jo tuota innostumisen tunnetta olin kaivannut, ja mikä onkaan asian laita sitten kun pääsee nauttimaan siitä liveurheilusta.
Urheilu on minulle tärkeä asia. Tykkään kyllä urheilla itsekin mutta nyt se liikkuminen on epävarmaa valitettavasti. Eilen kun piti lähteä kävelylenkille ja käydä samalla kaupassa niin etenkin niihin pikkuvarpaisiin tosiaan sattui jo heti niin paljon että näin parhaimmaksi käydä pyörällä siellä kaupassa. Oli sitä kipua pyöräillessäkin mutta pääsi ainakin nopeammin takaisin kotiin.
No, urheilu on minulle siis tärkeää kuitenkin. Normaalisti ja terveenä liikun aktiivisesti ja sitten seuraan taas urheilua paljon. Se on minulle lähes huumetta ja nautintoa. Minulla on nyt siis käytössä paketti Viasatin urheilut ja Cmoren urheilut. On siinä samassa paketissa myös Telian liigapassi mutta se nyt kai on ihan turhake kun on myös tuo Cmore. Ei vain kai ollut erikseen tarjolla pakettia pelkällä Viasatilla ja Cmorella.
Ja tiedän että nuo liveurheilulähetykset näkee myös tietyiltä sivuiltakin netistä. Koottuna samalle sivustolle. Mutta jotenkin vain tykkään aina koota itsellekin tuollaisen listan vaikka se aika työlästä onkin.