Pari vuotta sitten käytiin vissiin kattomassa Leppardia. Ja kyllähän se oli hyvä.
Mulla on Phil Collenin skitan hihna.
Pari vuotta sitten käytiin vissiin kattomassa Leppardia. Ja kyllähän se oli hyvä.
Mulla on Phil Collenin skitan hihna.
Mulla on Nikki Sixxin plektra. Se hetki kun poimin sen Nikkin heittämänä maasta. Elämän tähtihetkiä. Se muovinpala säilyy ikuisesti arkistoissani.
Nikki Sixx oli minulle nuorena esikuva ja on ollut sitä sen jälkeenkin, vaikken väitä että olisimme olleet samanlaisia aina. Mutta Nikki on seurannut mukanani sen 35 vuotta ja aina äijän tekemiset ovat kiinnostaneet.
Minä olen brittipoppari ollut jo vuosia, mutta Nikki Sixx on minulle edelleen tärkeimpiä kulttuurihenkilöitä. Olkoon sitten outoa! Nikki Sixx on aina mukanani.
Veli hyvä, suosittelen sinulle Hectoria. Eikä tämä ole edes mitään vittuilua. Voidaan fiilistellä ja kuunnella Hekaa siellä kesäriennoissa.Noi vanhemmat vaan vanhenee. Yksi vaihtoi hiippakuntaa ja toinen (josta ei koskaan ole tarvinnut olla huolissaan) vanhenee silmissä. Ei pää toimi entiseen malliin. No, toimii se verran että mutsi itsekin sen tietää.
Mutta kun olen mammanpoju, niin pitää hereillä.
Mistä hevibändistä tää oli? Vai oliko noin yleisesti? Jos oli, niin hienosti sanottuNoi vanhemmat vaan vanhenee. Yksi vaihtoi hiippakuntaa ja toinen (josta ei koskaan ole tarvinnut olla huolissaan) vanhenee silmissä. Ei pää toimi entiseen malliin. No, toimii se verran että mutsi itsekin sen tietää.
Mutta kun olen mammanpoju, niin huoli pitää hereillä.
Tullut pari kertaa ajettua tuosta yli ja ei kyllä ollut ongelmaa huomata tuota suojatietä. Jos ei muuten niin siinä on merkit, kiveys ja muukin. Sitten jos ei erota värikkäästi pukeutunutta ihmistä ympäristöstä, niin ei varmaan kannata ajaa autolla.Ei kai sateenkaariporukasta kukaan enemmälti kärsi, mutta voi heille osoittaa tukensa muutenkin kuin sotkemalla suojatiet tunnistamattomiksi. Eihän tuollaisella suojatiellä autoilija edes huomaa Bermuda-shortseissa ja paidassa kulkevaa kansalaista.
Huhhuh, tuo on yksi syy sille miksi en ikinä kisko putkia. Pää tuntuu lahoavan yhdenkin päivän liiallisesta törpöttelystä.Ennen oli naapurissa tulli, nyt rajavartiolaitos. Siis stalkkaako ne mua? Sisäministeriöstä tulee kirjeitä ja puolustusvoimien tiedustelulaitokselta. Verokarhukin kintereillä. Seuraavaksi varmaan jenkkileffatyyliin talon edessä päivystää mattopesulan pakettiauto, katto täynnä antenneja. En uskalla runkatakaan verhot auki kun puussa kuitenkin joku niiden riistakamera just mun ikkunaan.
Ystävyyssuhteet ovat välillä hieman mutkikkaita.
Olut maistuisi kyllä nyt. Kiitos työviikko 7.-11.6.2021.Ystävyyssuhteet ovat välillä hieman mutkikkaita.
Työkaveri pisti juuri videon kun on testailemassa soutuveneeseen ostamaansa sähköperämoottoria. Tiedänpä nyt mihin tuhlaan tänä kesänä osan rahoistani. Onhan tuo ollut mielessä jo pitkään, mutta ylimääräiset rahat on tullut kesälomilla tuhlattua ulkomaan reissuihin. Nyt ei ole sitä ongelmaa niin ostanpa vihdoin moottorin mökille. Eihän tässä ole enää edes kuin kaksi viikkoa loman alkuun (ja juhannukseen).
Nyky vehkeistä saa näppylöitä! Sen lisäksi, että ne tehdään lapsi- ja pakkotyöllä Kaukoidän viidakoissa. Oikea ekoteko on käyttää sitä vanhaa laitetta niinkauan kuin se on inhimillisesti mahdollista tai löytyy joku "persvako äijä" sen herättämään käyntikuntoon. Uusi laite kuluttaa maametalleja, tuottaa kasvihuonekaasuja teollisessa prosessissa, lisää pääomia, joilla elostellaan ja matkustellaan ja aiheutetaan lisää kaasuja ja jätteitä, jätteet pitää käsitellä ja pitää rakentaa paskalaitoksia, uusiin vehkeisiin kaivetaan maametalleja puhtaiden vesien äärellä ja ne saastuvat, mikä pilaa ympäristöä vielä enemmän, Tuulimyllyt pilaa maisemat, tappaa lepakot ja vihollisen hävittäjät tunkeutuu tutkakatveessa maahan, ja ihmisten nupeissa alkaa sirittää. Vanha Evinrude tai Jammu käy maailman tappiin pelkällä bensalla. Ei ole mitään syytä ostaa mitään uutta Uiguurien pakkotyössä valmistamaa roinaa.Sähkömoottorit on ihan nössöilyä. Moottorin pitää olla bensalla käyvä. Mielellään semmoinen, että kun sen vetää käyntiin niin moottori laskee ilmaan niin paljon mustaa savua, että linnutkin lopettaa laulamisen.
Kyllä määkin noita kisuja panisin.Otsikon ensimmäiset sanat ovat kyllä harhaanjohtavia tässä jutussa ja täytyy myöntää, että hieman petyin, vaikka oluen ystävä olenkin.
Tytötkin panee! Kolme tamperelaisnaista pyörittää panimoa ja tuhansien seuraamaa olutmediaa: ”Kyllä minulta on joskus tiskillä kysytty, että mitä siideriä laitetaan”
Brewcat on paitsi kiertolaispanimo, myös olutmedia, joka haluaa jakaa käsityöläisoluiden ilosanomaa ja osoittaa, että naisetkin harrastaa ja panee.www.is.fi