Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onhan tää noloa tää futiksen seuraaminen. Sählyn MM-finaalia olen seurannut verhot kiinni ja ääni kuulokkeiden kautta.
Ymmärrän, miksei kissasi halua liikkua kanssasi ulkona, vaan kurkkii verhojen välistä ulos. Itsesuojeluvaisto, se on eläimillä synnynnäistä.Onhan tää noloa tää futiksen seuraaminen. Sählyn MM-finaalia olen seurannut verhot kiinni ja ääni kuulokkeiden kautta.
Pics or it didn't happen!Näin tossa aiemmin kaupassa niin hyvän farkkuperseen ettei oo tosikaan. Pyörii mielessä edelleen vaikka tapahtuneesta jo pari tuntia. Oli sillä napero mukana, joku onnekas perkele päässy testaamaan. Olisin voinut harjoitella lisääntymistä kyseisen mimmin kanssa. Olis ollu upeat 5 sekuntia.
Nämä on niitä hetkiä, kun omalle kohdalle sattuu, niin ei oikein tiedä itkeäkö vai nauraako? Kotiin päästessä saattaa olla, että xxx-sivut aukeaa kyllä.Näin tossa aiemmin kaupassa niin hyvän farkkuperseen ettei oo tosikaan. Pyörii mielessä edelleen vaikka tapahtuneesta jo pari tuntia. Oli sillä napero mukana, joku onnekas perkele päässy testaamaan. Olisin voinut harjoitella lisääntymistä kyseisen mimmin kanssa. Olis ollu upeat 5 sekuntia.
Mulla aukeaa Jatkoaika.Nämä on niitä hetkiä, kun omalle kohdalle sattuu, niin ei oikein tiedä itkeäkö vai nauraako? Kotiin päästessä saattaa olla, että xxx-sivut aukeaa kyllä.
Ensimmäinen rokotusaika on nyt sitten varattu täälläkin tasan kahden viikon päähän. Jännittää ihan helvetisti, mutta hyvin se varmaan menee.
On muuten nyt sähkömoottorikin hommattu. LPR K-raudassa oli joku hyvä tarjous, joten äitini kävi sieltä hakemassa (maksoin toki hinnan hänelle) ja vei mökille valmiiksi.Nääh, olisit nyt ekaksi hommannut sen sähkömoottorin mökille. On muuten kätevä.
Sama homma, mutta minulla tasan viikon päästä. Ei oikeastaan jännitä tai pelota, emäntäkin jo pari piikkiä saanut koska lähihoitaja. Varmaan päällimmäisenä tunteena on sitten helpotus kun on tuikkaus tehty. Hyvin se menee, sinullakin.Ensimmäinen rokotusaika on nyt sitten varattu täälläkin tasan kahden viikon päähän. Jännittää ihan helvetisti, mutta hyvin se varmaan menee.
On muuten nyt sähkömoottorikin hommattu. LPR K-raudassa oli joku hyvä tarjous, joten äitini kävi sieltä hakemassa (maksoin toki hinnan hänelle) ja vei mökille valmiiksi.
Tuon innoittamana maksoin nyt myös pitkästä aikaa koko vuoden kalastusluvankin. Jos jaksaisi mökillä paremmin käydä uistelemassa kun ei tarvitse koko aikaa soutaa.
Onkohan tämmöistä bisnestä keksitty eli työnnetään aluksi nippu 50 euron seteleitä rahanvaihtokoneisiin, etsitään sieltä arvokkaat 1€ ja 2€ kolikot ja myydään keräilijöille, jos sattuu löytymään. Loput kolikot vaihdetaan taas seteleiksi ja homma jatkuu samalla tavalla maailman loppuun asti.
Täysin riskitöntä toimintaa ainakin. Itse en ole ikinä muistanut noita eurojen kuvia tutkia, tai no ehkä joskus 20 vuotta sitten. Mutta äsken sattui ihan vahingossa silmään oudon näköinen 2€ ja näköjään sen arvon saisi nopeasti 3x. Siitäpä idea tähän viestiin.
Kyllä monessa asiakaspalvelussa missä kolikoita vaihdellaan, seuraillaan (kaveri kertoi) välillä noita kolikoita. Eipä niissä tosiaan taida rikastumaan päästä ja kuten yllä sanottu, työ verrattuna palkkioon ei kyllä oikein noissa kohtaa.Onkohan tämmöistä bisnestä keksitty eli työnnetään aluksi nippu 50 euron seteleitä rahanvaihtokoneisiin, etsitään sieltä arvokkaat 1€ ja 2€ kolikot ja myydään keräilijöille, jos sattuu löytymään. Loput kolikot vaihdetaan taas seteleiksi ja homma jatkuu samalla tavalla maailman loppuun asti.
Täysin riskitöntä toimintaa ainakin. Itse en ole ikinä muistanut noita eurojen kuvia tutkia, tai no ehkä joskus 20 vuotta sitten. Mutta äsken sattui ihan vahingossa silmään oudon näköinen 2€ ja näköjään sen arvon saisi nopeasti 3x. Siitäpä idea tähän viestiin.
Totesin keskustelun sen verran hedelmättömäksi, että laitoin ketjun piiloon. Olen joutunut livenä nuo jo käymään useamman kerran ja netissäkin useasti. Ei ne etene. Voisi kyllä seuraavan kerran laittaa Jumala ketjunkin piiloon kun eihän sitäkään jaksa lukea.Itseäni yllätti että Vege-aiheesta saadaan vieläkin tuollainen päiviräsäs-uskovaisuus-tyyppinen vääntö aikaan. Itse olen nuo väännöt kokenut nuorempana ja niitä on helppo verrata hihhulit vs periaatevihaajat battleen.
Noin sama täällä. Kesätytöistäkin ehkä muutamasta oon joskus kuullut ja tiedän näöltä.Tiedän ulkonäöltä kolme tai neljä jatkoajan koronapuumaäänestyksen finalisteista.
No ainakin ihan uusi. Luulisi toimivan. Ja luotan, että voi vaihtaa kun LPR K-raudan entinen pitkäaikainen kauppias on kuitenkin SaiPan hallituksen puheenjohtaja.Onhan akkukin kunnossa?
Minulla on kokemusta, olen ajanut supikoirakolarin ja kyseinen supi lähti Volkswagenin etukulmasta ilmeisesti maatakiertävälle radalle kun en sitä mistään löytänyt.Meillä on supikoira loukussa. Nyt pitää hankkia joku päästämään se supikoirien taivaaseen. Minusta ei varmaan siihen ole...
Niin minullakin. Tosin taisin silloin olla 13v tai niillä main. Ihan kiväärillä päästin supien taivaaseen. Pitihän tädin saada se turkki valmiiksi. @IisoppiMinulla on kokemusta, olen ajanut supikoirakolarin ja kyseinen supi lähti Volkswagenin etukulmasta ilmeisesti maatakiertävälle radalle kun en sitä mistään löytänyt.
Totesin keskustelun sen verran hedelmättömäksi, että laitoin ketjun piiloon. Olen joutunut livenä nuo jo käymään useamman kerran ja netissäkin useasti. Ei ne etene. Voisi kyllä seuraavan kerran laittaa Jumala ketjunkin piiloon kun eihän sitäkään jaksa lukea.