Huh, huh. Olipas ilta työvuoron jälkeen. Koko illan olen tosiaan leiponut huomisiin juhliin. Piti alunperin jotain jättää huomisellekin mutta innostuksissani menin kaikki leipomaan tänään.
Leivoin unelmakääretortun, bebejä ja mansikkatäytekakun. Näistä kääretortun leivoin ensimmäistä kertaa koskaan itse kotioloissa. Rullan kääriminen onnistui silti hyvin.
Bebejen kanssa tosiaan koin pienen ahaa-elämyksen. Pari kertaa kun olen näiden leipomisessa epäonnistunut niin nyt oli kiva huomata, että perhana tämähän alkaa sittenkin jo sujumaan. Hyviä vinkkejä sain tosiaan sieltä Facebook-ryhmästä, joskus Facesta hyötyäkin.
Täytekakun teossa hieman epäonnistuin mutta kaippa se silti syötävää on. Ja kuvaa tottakai vielä viestin liitteeksi. Kuvassa kaikki illan tuotokseni,
paitsi ne jotka tein WC:ssä.
Nyt nukuttaa samperisti. Olenhan valvonut jo reippaasti yli normaalin nukkumaanmenoaikani ja kai sitä nyt väsyttää kun koko vuorokauden on ahertanut. Kova tohina täällä oli ja tuntui että oli menossa jotkut Koko Suomi leipoo-kuvaukset. Näillä ei sentään vielä siinä kilpailussa pärjättäisi mutta potentiaalia on.
Joo, ja vien vaikka töihin osan leipomuksista jos uhkaa pilaantua. Taas innostuin tekemään kyllä melkoisen määrän näitä leivonnaisia. Heh. Kyllä tämä leipominen ihan kivaa on, kun vauhtiin vain pääsee ja aikaa on panostaa.