Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Moi isi.
Poika hyvä, sinä olet ylpeyteni kohde! Elät kuin isäsi.
Moi isi.
Ja jos haluaa nuorempia lapsia kasvattaa hyvin niin oppeja antaa tunnetusti:Josef Fritzliltä kannattaa myös kysyä neuvoa teinin kasvatuksessa.
Pitäisikö tämä raportoida henkilöllisyyden arvailuna?Moi isi.
Käsittääkseni tuota raportointi-nappia saa painaa kaikki joten antaa palaa. Eipä siinä, onhan tällä foorumilla mennyt useampikin henkilöllisyyden arvuuttelu ohi ja toisaalta siitä on tullut kuukausi jos kutsuu toista Tähtien Sodan hahmoksi, joten voisin henkisesti jo valmistautua kuukauden istunnolle.Pitäisikö tämä raportoida henkilöllisyyden arvailuna?
Sehän tässä onkin, tilanteen jotenkin tuntien, että mies vuosien aikana ruvennut pitämään jöötä lapselleen ja vaatimaan kunnioittamaan minua ja meidän talon sääntöjä. Ihan pienenä lapsi oli kietonut isänsä sormensa ympärille ja taisivat molemmat vanhemmat lelliä lasta (että saisivat puolellelleen). Ja nyt se on molemmissa kodeissa loppu eikä kaikkea mitä haluaa enää saakkaan ja on alettu vaatia jotain osallistumista kotihommiin... tai en minä niin tiedä siitä (toisesta) kodista mutta jotain sellaista lapsi on puhunut meillä.Tilanteestanne en tiedä sen tarkemmin, mutta mielestäni myös tuolla teinillä on joku vastuu siitä yhteisasumisen onnistumisesta. Ja nimenomaan miehesi pitää saada teini ymmärtämään asia, koska kyseessä on hänen lapsensa.
Vähän aikaa on harmittanut, että palstalta on pidemmän aikaa puuttunut nuori naishenkilö, joka haluaisi keskustella stringeistä, sheivaamisesta ja muusta. Hangaroundeiksi tarvitaan toki 'likaisten vanhojen äijien kerho' (™ @Flonaldo ).
Rukouksiimme on kuitenkin vastattu. Kohta näitä tulee ikkunoista ja ovista!
Demi-lehti lopettaa – samalla sulkeutuu myös legendaarinen keskustelupalsta
A-lehtien julkaiseman Demi-lehden ilmestyminen päättyy huhtikuussa. Demi-fi -sivusto sulkeutuu jo helmikuussa.www.iltalehti.fi
Joosen kasvatusmetodit ovat päätyneet myös "laulun" aiheeksi. Jou jou!:Josef Fritzliltä kannattaa myös kysyä neuvoa teinin kasvatuksessa.
Olisiko nyt jo korkea aika vähän höllätä palstan pääsyvaatimuksia ja ottaa rennompi ote. Siis ihan tämän koronan takia.Vähän aikaa on harmittanut, että palstalta on pidemmän aikaa puuttunut nuori naishenkilö, joka haluaisi keskustella stringeistä, sheivaamisesta ja muusta. Hangaroundeiksi tarvitaan toki 'likaisten vanhojen äijien kerho' (™ @Flonaldo ).
Rukouksiimme on kuitenkin vastattu. Kohta näitä tulee ikkunoista ja ovista!
Demi-lehti lopettaa – samalla sulkeutuu myös legendaarinen keskustelupalsta
A-lehtien julkaiseman Demi-lehden ilmestyminen päättyy huhtikuussa. Demi-fi -sivusto sulkeutuu jo helmikuussa.www.iltalehti.fi
Haluaisitko ostaa multa hyvät krokotiili-crocsit, eli Muskakengät?Erään nettipalstan automyynti-ilmoituksen varustelistauksessa on maininta:
-alla kirkarenkaat
Perkeleesti harmittaa, että kys palstalla myynti-ilmoituksiin ei voi vastata (siis muuta kuin yksityisviestillä), koska olisin halunnut tiedustella, että onko kirkarenkaat esimerkiksi jäisellä sillalla paremmat kuin sammyrenkaat?
Että badatsum miettikääpä silleen.
Pyydä vain, mä lennän niin kuin siivin.Haluaisitko ostaa multa hyvät krokotiili-crocsit, eli Muskakengät?
Varjomoderaattoreille tiedoksi, että kirjoitin otteluseurantaan hyvän ja asiallisen jääkiekkoaiheisen viestin. Joten hieman siimaa jos täällä vapaalla jossain kohtaa perseilen.
Katos poikaa. Veljellä lienee aina kiire kiire jonnekin?Pyydä vain, mä lennän niin kuin siivin.
On on on.Katos poikaa. Veljellä lienee aina kiire kiire jonnekin?
Ei muka pitäisi sietää kommenttia "et ole minun äitini". Se vain on totuus eikä se minun mielestäni ole väärin sanoa. Ei se ole syy olla tottelematta minua meidän kodissa. Mutta ei se valhe ole ollenkaan...
Yksi yleinen ongelma on pölyn kertyminen sinne latauspistokkeeseen. Puisella hammastikulla tms nöyhtän poistaminen kolosta voi auttaa.Nyt ei syö virtaa vaikka koettaisin mitä pseudotieteitä. Eri latureita, eri kaapeleita ja päällään seisomista on tarjottu, mutta niin vain tuo teki itsestään tiiliskiven.
Ihan väärä asenne. Sinne mennään vääntämään aiheesta kuin aiheesta. Nyt valitset sieltä ketjun, lainaat mitä tahansa viestiä ja vastaat siihen "Rakensit narratiiviisi sitten tuollaisen olkiukon." Sitten lähtee.Eksyin tuonne löylyhuoneen puolelle. Katsoin ekan sivun otsikot läpi, mutta ei siellä vieläkään ollut mitään semmoista, mitä kiinnostaisi lukea.
Jätit sen ensimmäisen kappaleen pois.Yksi yleinen ongelma on pölyn kertyminen sinne latauspistokkeeseen. Puisella hammastikulla tms nöyhtän poistaminen kolosta voi auttaa.