Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 604 543
  • 68 365

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Trumpin roastia ja Dead Kennedysia. Kuinkas muiden vuodenvaihde?

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olenkohan minä jatkoajan ainoa, joka haluaisi lemmikiksi käärmeen?
Et kyllä ole. Minä olen haaveillut käärmeestä lemmikkinä varmaan jonkun 20 vuotta. Ovat todella kiinnostavia otuksia. En koskaan unohda sitä kuin sain viljakäärmeen ensi kertaa syliin. Miten lämmin "iho" oli, miten rytmikkäästi lihakset liikkuivat käärmeen edetessä käsieni lävitse ja se tuntui kivalta. Lämmöllä muistelen Kustia. Kynnys ottaa niinkin vaativaa lemmikkiä, kuin käärme, on suuri. Ja suurin osa läheisistä (ystävät&suku) inhoisi tai pelkäisi koko otusta. Haaveillaan vaan...

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kerta kiellon päälle vitun runkut. Tässä nuollaan juustokakun pohjat. Viesti pysyy samana. Maailma ei ole yksin meidän.

Liitteet

• IMG-20201231-WA0003.jpg
    IMG-20201231-WA0003.jpg
    154 KB · kertaa luettu: 142
(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Glove

Jäsen
Et kyllä ole. Minä olen haaveillut käärmeestä lemmikkinä varmaan jonkun 20 vuotta. Ovat todella kiinnostavia otuksia. En koskaan unohda sitä kuin sain viljakäärmeen ensi kertaa syliin. Miten lämmin "iho" oli, miten rytmikkäästi lihakset liikkuivat käärmeen edetessä käsieni lävitse ja se tuntui kivalta. Lämmöllä muistelen Kustia. Kynnys ottaa niinkin vaativaa lemmikkiä, kuin käärme, on suuri. Ja suurin osa läheisistä (ystävät&suku) inhoisi tai pelkäisi koko otusta. Haaveillaan vaan...
Meillä oli useampi viljakäärme samaan aikaan kun tuo mainitsemani pytoni meillä asusti. Mukavia ne oli nekin ja saatiin ne jopa lisääntymään. Mutta äsken järjestelin olohuonetta uudestaan, ehkä sinne saisi terraarion mahtumaan. Kuningasboa kun saattaa kasvaa jopa neljään metriin ja pariin kymmeneen kiloon niin ei se ihan pieneen terraan mahdu. Eikä varmaan löydy eläinkaupasta ihan hyllytavarana.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mehän ollaan annettu lapselle lupa valvoa puoleen yöhön. Ja sitähän täällä odotellaan. Tinat on valettu. Ei ihmeempiä ennustuksia... Matkoja ja myötä tuulta. Alkaa olla jutut vähän vähissä mutta sinnitellään. Teini katselee tablettia, minä puhelinta ja mies telkkaria (Kova laki).

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mehän ollaan annettu lapselle lupa valvoa puoleen yöhön. Ja sitähän täällä odotellaan. Tinat on valettu. Ei ihmeempiä ennustuksia... Matkoja ja myötä tuulta. Alkaa olla jutut vähän vähissä mutta sinnitellään. Teini katselee tablettia, minä puhelinta ja mies telkkaria (Kova laki).

Ala nyt ihmeessä juomaan ja heitä perhe hankeen viettämään pyhiä niin kuin kunnon ihmis-oletetun kuuluukin!

Itse olen lähipubissa ja juon tässä vielä parit ennen kun suuntaan pizzan kansaa kotiin ja yritän katella FIN-CAN.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ala nyt ihmeessä juomaan ja heitä perhe hankeen viettämään pyhiä niin kuin kunnon ihmis-oletetun kuuluukin!
Kunhan löydän mieheni viskit niin voin tehdä tuon... Olen kyllä ihan liian väsynyt etsiäkseni joten antaa olla. Muutamat ilotulitteet odottaa selvää täysikäistä sytyttäjää puolelta yöltä...

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth

Itse olen lähipubissa ja juon tässä vielä parit ennen kun suuntaan pizzan kansaa kotiin ja yritän katella FIN-CAN.
Painusit sinäkin monttuun kodin sijaan ottaan jonku vtun ShaiBan saapumista.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Painusit sinäkin monttuun kodin sijaan ottaan jonku vtun ShaiBan saapumista.

En mä vielä monttuun mee. Pakkohan sitä on katella mitä 2020v2 tuo oikein tullessaan.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Paskaa uuttavuotta 2021, oon aika varma tästä

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Hyvää uutta vuotta kaikille tasapuolisesti!

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Vuoden 2021 eka biisi minkä kuulen on FINAL COUNTDOWN!

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt on ilotulitteet ammuttu taivaalle. Hampaat pesty, hiukset letitetty ja vetäydytty sänkyyn. Mies on vielä juttelemassa lapsensa kanssa tämän huoneessa. Minä käyn nyt nukkumaan. Pauke on kylillä jo rauhoittunut.
Hyvää uutta vuotta kaikille!

Liitteet

• Screenshot_20210101-001834~2.png
    Screenshot_20210101-001834~2.png
    335,1 KB · kertaa luettu: 121

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Ei ollut muuten paska vuosi vaan aivan upea tämän palstan puolesta. Kiitos siitä seuraaville nimimerkeille ei missään järjestyksessä (ja jos joku unohtuu niin voi merkata itsensä kuittailevaan vastaukseen): @HPL76 @pettter @banaaninviljelijä @vetti @Leon @Mälkiä @Gennadi @nummenkallio @peksa @vilperi @Punamusta @Jomppa_Koo @Wiljami . Kevään etämiiteissä oli muistaakseni jokunen muukin ja yhtä lailla kiitokset hienosta oudosta vuodesta.

Lisäksi kyllä erityiskiitokset nimimerkeille @Johnny B. Goode ja @Sämppäri vaikka en nyt heitä ole vielä tavannutkaan.

Oikein mukavaa vuotta 2021 kaikille palstalaisille! Jopa sille minun arvostelusta pelikieltoa ottaneelle. Hän on kyllä ensimmäisenä listalla niistä jotka haluaisin livenä tavata kun kaikki muut listalla aiemmin olevat olen jo tavannut.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tulin kertomaan kaksi asiaa:

1. Vuosi 2021 tulee olemaan ihan vitun paska
2. Harmittaa ihan saatanasti että löysin vasta aikuisiällä Pink Floydin. Ihan käsittämättömän huikea bändi.

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Käärmeet on mukavia. On minulla ollut kuningaspyton aikaisemmin. Nyt vaan taas tullut hinku hommata lemmikki. Kuningasboa voisi olla kiva, mutta kun mokoma tarvii niin ison terraation, että en sitä tähän pikkukaksioon saa mahtumaan.
Kuningascobra olisi vielä mielenkiintoisempi vaihtoehto, olisihan vaikka? Se asustaa pienessä korissa ja pilliin puhaltelemalla sen saisit näkyviin.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tulin kertomaan kaksi asiaa:

1. Vuosi 2021 tulee olemaan ihan vitun paska
2. Harmittaa ihan saatanasti että löysin vasta aikuisiällä Pink Floydin. Ihan käsittämättömän huikea bändi.
Ihan saatanan hienoa, että Pink Floyd löydetään. Vaikka ei se kai kadoksissa ollut koskaan. Ihan mielenkiinnosta, mitkä Pink Floydin levyt löysit? Mistä lähti oivallus?

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ihan saatanan hienoa, että Pink Floyd löydetään. Vaikka ei se kai kadoksissa ollut koskaan. Ihan mielenkiinnosta, mitkä Pink Floydin levyt löysit? Mistä lähti oivallus?
Et ole koskaan löytänyt jotain bändiä/musiikkia, joka iskee ihan vitusti jossain vaiheessa omaa elämänkiertoa?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy