Ison Geen armoilla loppuun asti.Minä juon nyt Gambinaa.
Ison Geen armoilla loppuun asti.Minä juon nyt Gambinaa.
Iso Deen armoilla loppuun asti. T: HelmiIson Geen armoilla loppuun asti.
Siis Holkerin alter ego... vaan eikös oo hän jo kuollut? Sorry tyhmä juttu.Minä juon kahvia...
Täällä sitä ollaan värväämässä lisää kilpailijoita, kun oot ensin nykyiset laittanu kilpailukieltoon. Hämärää on touhu tää ja varsin kyseenalaista.Maantietovisassa junnataan. Kaikki vihjeet näytetty. Yksi arvaus, yksi visailija... Nyt olisi piste tai sädetikku saatavilla jos vain muuten visan säännöt ovat selvät.
Aattelin vain muistuttaa kotipelin pelaajia. Vastatahan voi siis lankapuhelimellakin.Täällä sitä ollaan värväämässä lisää kilpailijoita, kun oot ensin nykyiset laittanu kilpailukieltoon. Hämärää on touhu tää ja varsin kyseenalaista.
Miten niin lankapuhelimellakin? Ei kai nyt muunlaisia puhelimia olekaan nykyaikana. Megafonit kuuluu historiaan.Aattelin vain muistuttaa kotipelin pelaajia. Vastatahan voi siis lankapuhelimellakin.
Kiitos. En yleensä kiinnitä huomiota kuka minkäkin viestin kirjoittaa, mutta nyt piti selata näyttöä takaisinpäin että @Punamusta ko tämän lupasi.Hyvää uutta vuotta jatkislaisille. Oma lupaukseni on kirjoitella enemmän tänne.
Äijjä koitti vuoden hauskinta viestiä viime metreillä.Kiitos. En yleensä kiinnitä huomiota kuka minkäkin viestin kirjoittaa, mutta nyt piti selata näyttöä takaisinpäin että @Punamusta ko tämän lupasi.
Aivan mahtavia nämä koirasi. Jos ja kun joskus isona otan pari koiraa niin kysyn sulta mitä noi sun otukset ovat. Susikoiratyyppisiä, mutta kai vähän sekarotua joka näissä piireissä on vain ja ainoastaan hyvä asia.Tämä olkoon vuoden viimeisin viestini palstalle. Olkaa ihmisiksi ja muistakaa, että maapallo ja sen metsät, meret joet, poukamat, ym. eivät ole yksin meidän.
Olenkohan minä jatkoajan ainoa, joka haluaisi lemmikiksi käärmeen? Ottaisin heti, mutta ei ole tilaa terraariolle. Pitäisi muuttaa ensin isompaan asuntoon.Aivan mahtavia nämä koirasi. Jos ja kun joskus isona otan pari koiraa niin kysyn sulta mitä noi sun otukset ovat. Susikoiratyyppisiä, mutta kai vähän sekarotua joka näissä piireissä on vain ja ainoastaan hyvä asia.
Hyvää uutta vuotta.
Toivon todella, että olet. En nimittäin yhtään tykkää käärmeistä, jopa pelkään. Joten täysin itsekkäästi toivon, että olet jatkoajan ja Suomen ainoa henkilö, joka haluaisi käärmeen lemmikikseen. En vaan pysty. Pelkotilat on käärmeiden suhteen liian vahvat, luulen tämän liittyvän lapsuuteeni. Aikuisiällä tietysti tämän pelon olen saanut aisoihin, eikä mitenkään estä normaalia mökkeilyä yms. muuta metsässä liikkumista. Mutta käärmeet, hyi saatana, enkä usko olevani ainoa käärmeiden pelosta kärsivä ihminen. Onpahan jäänyt aikanaan pipariakin saamatta sen takia, kun samassa kämpässä majaili näitä matosia terraariossaan. En vaan kyennyt siellä olemaan.Olenkohan minä jatkoajan ainoa, joka haluaisi lemmikiksi käärmeen?
Käärmeet on mukavia. On minulla ollut kuningaspyton aikaisemmin. Nyt vaan taas tullut hinku hommata lemmikki. Kuningasboa voisi olla kiva, mutta kun mokoma tarvii niin ison terraation, että en sitä tähän pikkukaksioon saa mahtumaan.Toivon todella, että olet. En nimittäin yhtään tykkää käärmeistä, jopa pelkään. Joten täysin itsekkäästi toivon, että olet jatkoajan ja Suomen ainoa henkilö, joka haluaisi käärmeen lemmikikseen. En vaan pysty. Pelkotilat on käärmeiden suhteen liian vahvat, luulen tämän liittyvän lapsuuteeni. Aikuisiällä tietysti tämän pelon olen saanut aisoihin, eikä mitenkään estä normaalia mökkeilyä yms. muuta metsässä liikkumista. Mutta käärmeet, hyi saatana, enkä usko olevani ainoa käärmeiden pelosta kärsivä ihminen. Onpahan jäänyt aikanaan pipariakin saamatta sen takia, kun samassa kämpässä majaili näitä matosia terraariossaan. En vaan kyennyt siellä olemaan.