Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 592 835
  • 68 302

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei pysty rankata yhtä biisiä kun levyn rankkauksetkin miltei mahdottomia.

Mulla nyt luureissa tuo sun laittama kolmas video eli juuri tämä Love and... -juttu.

Välissä kuuntelin tuon Powderfingerinkin kun ystävällisesti sen olit tuohon ilmaiseksi laittanut ja totesin, että se oli kuin olikin Iso-Johannes eikä joku nevahöörd Jim joka alkoi dokaa sen jälkeen kun joki vei jonkun ihme emmiluun.
Vittu potki nyt maassa makaavaa vielä lisää.

On se silti aika saatanan hieno rivi, kirjoitettuna. Oli nyt Jim tai Joe tai John tai vaikka vitun Cyril, se ei vesitä ideaa jos nyt joku ei vasiten sitä ole vesittääkseen. Vittuilijoitahan aina löytyy.

Neil Young muuten tarjosi Powderfingeriä Lynyrd Skynyrdille levytettäväksi. Ronnie sanoi, että vedä vittu päähäsi you sanctimonious piece of shit, me osataan itse tehdä biisimme.

npc

Jäsen
Neil Young muuten tarjosi Powderfingeriä Lynyrd Skynyrdille levytettäväksi. Ronnie sanoi, että vedä vittu päähäsi you sanctimonious piece of shit, me osataan itse tehdä biisimme.
Mitä sitä kuulee silloin siellä kun härkäpiiskat paukkuu. En syyttäis tästä Lynyrdejä.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuttu kipale. En tiedä mahdollista näiden kirjoittelu-vastakirjoittelu -aspektia.

Aika paljon ne southernmanit saa vastata jos joka Niilon biisiin aikoisi vastata.
Olihan niillä se. I hope Neil Young will remember... Skynyrdin Sweet Home Alabamassa. Ystävällismielistä vittuilua.

npc

Jäsen
Olihan niillä se. I hope Neil Young will remember... Skynyrdin Sweet Home Alabamassa. Ystävällismielistä vittuilua.
No eikö me tästä metajuteltu koko ajan? Niilo sen sijaan tykitti urakalla sinne alaspäin, Southern man, Alabama ja mitä näitä nyt oli. Toisaalta helppo tulla jostain ihme Kanadasta kertoo jälkeenpäin totuuksia hillybilleille. Oon silti Niilon puolella vaikkei se aina osaakaan päättää onko ämerikkä hyvä vai huono hänen mielestään.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
No eikö me tästä metajuteltu koko ajan? Niilo sen sijaan tykitti urakalla sinne alaspäin, Southern man, Alabama ja mitä näitä nyt oli. Toisaalta helppo tulla jostain ihme Kanadasta kertoo jälkeenpäin totuuksia hillybilleille. Oon silti Niilon puolella vaikkei se aina osaakaan päättää onko ämerikkä hyvä vai huono hänen mielestään.
Niilo on hyvä jäbä. Joskus ehkä tarkoitus ohitti toteutuksen.

Minulle hienoin tarina oli se, kuinka Bon Scott tapasi Ronnie Van Zantin. AC/DC oli siellä etelässä kiertelemässä Let There Be Rock-albumin tiimoilta, ja Jacksonvillessä sitten nämä runoilijat yhyttivät toisensa. Läsnäolijoiden mukaan tulivat hienosti juttuun. Kuinka olisi voinut muutenkaan?

Minä en koskaan ota itseeni tatuaatioita. Mutta jos ottaisin, niin toisessa olkapäässä olisi Bon Scott ja toisessa Ronnie Van Zant.

npc

Jäsen
Minä en koskaan ota itseeni tatuaatioita. Mutta jos ottaisin, niin toisessa olkapäässä olisi Bon Scott ja toisessa Ronnie Van Zant.
Hieno päätös olla sotkematta itseään yhtään. Idoleita voi palvoa juuri muutenkin, kuten vaikka kuuntelemalla niiden musaa.

Acdc on upee. Todellakin. Niiden historiaa tai jokaisen biisin sanoituksia en valitettavasti osaa ulkoa.

Voitaisko palata takaisin Niiloon?

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
En ollut tällaista ennen kuullutkaan. Tosin nykypäivänä ei ole ihme jos ei ole kuullut jokaista Nielin kappaletta kun on nämä pirun Arkistot julkaistu.
Tämä Psychedelic Pill on aika hyvä albumi. Jos on henk koht elämässä aikaa kuunnella albumeita, niin suosittelen tätä.

npc

Jäsen
Tämä Psychedelic Pill on aika hyvä albumi. Jos on henk koht elämässä aikaa kuunnella albumeita, niin suosittelen tätä.
Tässähän tämä soi taustalla kuulokkeissa. Aika raskasta mättöö. Biisit tosiaan näköjään yli 10min... Kauankohan nää kestää livenä?

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Näistä saa muuten aika hyviä. Paska näyttelijä ja paska elokuva. Aake Kalliala & Top Gun. Tom Cruise & Viu-hah-hah-taja. Olisi aika kovia pumppuja Katinkullassa. Matti Iltapuuro & Lakastuvat stintit. Trevor Tremolo & Värisevä Vätkytys.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tässähän tämä soi taustalla kuulokkeissa. Aika raskasta mättöö. Biisit tosiaan näköjään yli 10min... Kauankohan nää kestää livenä?
Ei Neil soita livenä. Se on 75 vee, se istuu kiikkustuolissa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ihan oikeasti tuo Luusuaniemi on Suomen toiseksi paskin miesnäyttelijä. Paskin on Turkka Mastomäki. Ne on Suomen Nicolas Cage ja Jim Carrey.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Näistä saa muuten aika hyviä. Paska näyttelijä ja paska elokuva. Aake Kalliala & Top Gun. Tom Cruise & Viu-hah-hah-taja. Olisi aika kovia pumppuja Katinkullassa. Matti Iltapuuro & Lakastuvat stintit. Trevor Tremolo & Värisevä Vätkytys.

Adam Sandler & Pirtua, pirtua

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Hendrix, kyllä. Marc Ribot, Robert Fripp, Johnny Marr. Keith Richards, Pete Townshend. Billy Gibbons. Malcolm Young, Tony Iommi, Jerry Garcia. John Squire, Mick Ronson, David Gilmour. Jukka Orma, Tommi Viksten, Riku Mattila. Jimmy Page, Gary Rossington, Peter Green, Carlos Santana, Paul Kossoff. Frank Zappa. Wilko Johnson, Bill Carter, Neil Young, Eddie Clarke, Nile Rodgrs. Otra Romppanen. Maailma on ja on ollut täynnään hienoja soittajia. Muutaman valinta ohi muiden on mahdoton tehtävä.
Entäs Eric Clapton?

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vuosi aloitettu lähinnä töissä. Perjantaina, lauantaina ja sunnuntaina paiskin kunakin päivänä 8 tunnin työvuorot. No varsinkaan tällaisena korona-aikana ja sinkkuna sen ihmeemmin haittaa onko töissä viikonloppuisin vai arkisin. Kunhan myös vapaapäviäkin on. Ja olihan nyt noiden kolmen työvuoron joukossa peräti kaksi pyhävuoroa joista saa kaksinkertaisen palkan. Ihan kiva juttu siis.

Ja näiden kolmen päivän aikana askeliakin kertyi yhteensä lähes 40 000! Tuo määrä askelia on jo aika iso määrä ja tuntuikin jo jaloissa ja muussa kropassa. Minua häiritsee vain tuo että töitäni en ehtinyt minään päivänä lopettamaan ajoissa vaan perjantaina ja sunnuntaina meni 13 minuuttia ylityön puolelle ja lauantaina 7 minuuttia.

Olen siis näissä viikonloppuvuoroissa viimeisen tunnin yksin töissä ja se on vähän heikko juttu kun iso työmäärä kerääntyy väkisinkin aina sinne työvuoron loppuun jolloin tulee kiire. Ja menee melkein aina ylityön puolelle muutaman minuutin verran. Tuosta on kyllä töissä keskustelu yleisestikin ja siinä on nähty pientä ongelmaa. Siis muidenkin kyseisen vuoron tekijöiden osalta, on väläytelty sitäkin mahdollisuutta että vuoro sitten kestäisi suosiolla vaikka 0,5 tuntia pidempään.

No, tänä viikonloppuna kyllä lisätöitä teetti sekin että jouduttiin keittiössä tiskaamaan kaikki tiskit. Muuten ne talon yläkerrassa tiskaavat osan tiskeistä mutta nyt niiden kone oli hajalla ja me sitten tiskattiin kaikki talon tiskit. Tästä tuli lisäkuormaa meille keittiölle ja voi helposti laskea että ainakin muutama ylityöminuutti johtui tästäkin.

No, oli miten oli niin tänään on sitten vapaapäivä. Loppiaisena vasta seuraavan kerran töihin. Loppiaisenakin on viikonloppuvuoroon rinnastettava työvuoro edessä eli tällainen 8-16 työvuoro minulla edessä. Nämä viikonloppuvuorot ovat ehkä sitten kuitenkin työntäytteisempiä kuin arkivuorot. Arkisin on välillä ehkä jopa sellaista väljää aikaa mutta viikonloppuisin riittää sitten kyllä tekemistä joka minuutille ja ei tarvitse miettiä mitä sitä kulloinkin tekisi. Työt ehtii tekemään mutta aikataulut on kyllä ahdettu täyteen.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mies on lähtenyt töihin ja minä lomailen vielä. Sain juuri kutsun tulla veljen lasten kanssa laskemaan mäkeä ja kokeilemaan joulupukin tuomia uusia laskuvälineitä. Aion mennä kun ulkona oleilu ei ole mikään valtava koronariski. Ja turvavälit pysyy varmaan ihan kunnossa. Ja mäenlasku on kivaa...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy