Junnujen Suomi-Slovakia peli lähestyy. Joskus tehtiin tällainen maali, joukkueiden kohdatessa. Linkki vie kyseiseen videoon.
Enpä muistanut enää, että tämmöisen maalin on suomipoika tehnyt. AIka harvinaista herkkua.
Junnujen Suomi-Slovakia peli lähestyy. Joskus tehtiin tällainen maali, joukkueiden kohdatessa. Linkki vie kyseiseen videoon.
No joo. Hän varttui Turussa kun Tepsi vielä oli menestyvä seura. Opiskeli Tampereella kun Tappara muistaakseni oli jo/taas menestyjä. Muutti Espooseen kun oli Blues liigassa. Tuntemattomat ovat kannattajan tiet.Heh, päivänselvä gloryhunter. No, yksi ainoa seurajoukkue ei katso aina kotikuntaa. Riippuu joskus vaan siitä mihin ehtii tykästyä ensimmäisenä.
Joo olen se joka heti halvennusten alkaessa vaikka taklaa ittelleen reitin luokse vihreiden kuulien tarpeen niin vaatiessa, ja nyttemmin maskin takaa olen entistäkin röyhkeämpi.
Pihlaja konvehdit on kyllä hieno uutuus. Terveellisiäkin kaiketi kun ei sitä sokerikuorrutetta marmeladin ympärillä.
Samoin kuin eräs palstahahmo on julistanut että pakolliset vihannekset saa Big Macin välissä, tai tomaattipohjana pizzassa.Vihreät kuulat ja Pihlaja-konvehdit ovat silkkaa terveystuotetta ja pelkkää vitamiinia. Hyödyn voi maksimoida ostamalla Vihreä kuula -konvehteja, joiden tummasuklaakuorrutus on hyväksi sydämelle ja suorastaan pidentää elinikää! (Finlandia-marmeladit nyt hyllytetäänkin vihannesosastolle.)
Puhuu asiaa. Epäilen Setämieheksi.Samoin kuin eräs palstahahmo on julistanut että pakolliset vihannekset saa Big Macin välissä, tai tomaattipohjana pizzassa.
Ootko ihan varma ettet ole Stadilainen ystäväni? Lisäksi Aleksanterinleivokset on peruselintarvike!Vihreät kuulat ja Pihlaja-konvehdit ovat silkkaa terveystuotetta ja pelkkää vitamiinia. Hyödyn voi maksimoida ostamalla Vihreä kuula -konvehteja, joiden tummasuklaakuorrutus on hyväksi sydämelle ja suorastaan pidentää elinikää! (Finlandia-marmeladit nyt hyllytetäänkin vihannesosastolle.)
Epäilen että edes sinä et ole yhtä urpo.Puhuu asiaa. Epäilen Setämieheksi.
Ei uskosi, mutta tykkään itseasiassa hyvistä salaateista hyvän ruoan kanssa kovastikin. Mitään salaattiannoksia en kyllä pelkästään kovin mielellään syö.Epäilen että edes sinä et ole yhtä urpo.
Samoin, tykkään myös McDonalds roskaruuasta, mutta en kuvittele että se nahistunut salaatti siellä välissä korvaa mitään ruokaympyrästä.Ei uskosi, mutta tykkään itseasiassa hyvistä salaateista hyvän ruoan kanssa kovastikin. Mitään salaattiannoksia en kyllä pelkästään kovin mielellään syö.
Siksi ne ei varmaan minulle maistukaan...Vihreät kuulat ja Pihlaja-konvehdit ovat silkkaa terveystuotetta ja pelkkää vitamiinia.
------
(Finlandia-marmeladit nyt hyllytetäänkin vihannesosastolle.)
Ootko ihan varma ettet ole Stadilainen ystäväni? Lisäksi Aleksanterinleivokset on peruselintarvike!
Näitä upposi rasiallinen hävettävän nopeaan tahtiin. Toimii minulle paremmin kuin itse kuulat. Niistä kyllä tykkäsin kakarana, mutta nykyään ei maistu oikein muulta kuin sokerilta.... Vihreä kuula -konvehteja, joiden tummasuklaakuorrutus on hyväksi sydämelle ja suorastaan pidentää elinikää!
Vihreät kuulat ja Pihlaja-konvehdit ovat silkkaa terveystuotetta ja pelkkää vitamiinia. Hyödyn voi maksimoida ostamalla Vihreä kuula -konvehteja, joiden tummasuklaakuorrutus on hyväksi sydämelle ja suorastaan pidentää elinikää! (Finlandia-marmeladit nyt hyllytetäänkin vihannesosastolle.)
Mulla se menee mahaan eikä päähän. Kannattaa muuten mennä lääkäriin, sulla lienee ruokatorvi väärinpäin.Tuskin maltan odottaa tammikuuta ja siitä alkavaa (pituutta ei vielä määritetty) terveellisen ruokavalion ajanjaksoa.
Nyt on tullut aikalailla kuukausi vedettyä runsaasti suklaata ja muuta herkkua. Ihan pää täynnä tuota roskaa