nummenkallio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Miksi lihoa karkeilla, jos voi lihoa kaljalla? Karkeissa ei ole sitä hupivaikutusta kuin alkoholissa.
Kyllä. Tuollaisen ostin. Pussi on uutta, mutta tuote on samaa priimaa. Tarvii hieman kyllä rajoittaa tuon ostamista, lähtee käsistä...Tänään bongasin kaupassa tällaisia
Miksi lihoa karkeilla, jos voi lihoa kaljalla? Karkeissa ei ole sitä hupivaikutusta kuin alkoholissa.
Mitä jos ei liho kummallakaan?Molempi parempi.
En mutta siskon häämarssina kirkkoon tullessa soi imperial march. Hyvin se kanttoristi veti senkin. Ja muuten saatoin siskoni alttarille, koska isämme kuoli jo kauan ennen kuin kumpikaan meistä avioitui.Onks äijät ja muijat koskaan miettineet omia hautajaisia?
Itse mietin juuri. Ei, en ole kuolemassa, mutta on hienoa miettiä näitä.
Jos lotossa sitten?Eipä onnistu tänään, näillä liigapelien tuloksilla ei ole pitkävetolapussa yhtään oikein.
Kelpaa se sekin. Mutta mitä minä teen niillä kaikilla miljoonilla?Jos lotossa sitten?
Tuhlaa. Osta kunnon auto. Hemmottele jälkikasvua.Kelpaa se sekin. Mutta mitä minä teen niillä kaikilla miljoonilla?
Hah! Nokitan, mun vastaavan takin taskussa oli 1,50! En tosin keksinyt mihin ne käytän. Tuolla kun ei saa oikein mitään mitä normaalisti ostan, kaikkea yhteensä siis. Ehkä voisi erikseen pastaa sitten käydä hakemassa.Minäkin juuri pohdin, mitä tekisin yllättäen ilmaantuneella ylimääräisellä rahalla. Talvitakin, tai noin -10 - +5 kelin takin, taskusta löytyi yllättäen 75 senttiä.
Mulla meni vielä paremmin. Annoin eilen kaverille kympin ja se antoi mulle satasen.Hah! Nokitan, mun vastaavan takin taskussa oli 1,50! En tosin keksinyt mihin ne käytän. Tuolla kun ei saa oikein mitään mitä normaalisti ostan, kaikkea yhteensä siis. Ehkä voisi erikseen pastaa sitten käydä hakemassa.
Katson juuri Ketosta ja Myllyrinnettä Areenasta ja siitä opin, että Meksikossa tuoppi maksaa jotain 70 senttiä. Eli pitää lähteä Meksikoon tuopille. Helikopterilla.Hah! Nokitan, mun vastaavan takin taskussa oli 1,50! En tosin keksinyt mihin ne käytän. Tuolla kun ei saa oikein mitään mitä normaalisti ostan, kaikkea yhteensä siis. Ehkä voisi erikseen pastaa sitten käydä hakemassa.
No, kuin kävi? Huomenta kuitenkin!Kai minäkin voisin käydä nukkumaan. Mies nukkuu jo... tuhisee suloisesti. Ehkä annan nyt periksi ja käyn nukkumaan. Hyvää yötä!
Oikein hyvää huomenta.No, kuin kävi? Huomenta kuitenkin!
Hyvin kävi, nukuin yön... Hyvää Huomenta päivää vaan sinnekin!No, kuin kävi?