Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 592 384
  • 68 296

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Ei tämä mikään instagram ole eli ihan turhaan huolehdit, että onko kastike kaadettu kauniisti @vilperi. Maku ratkaisee kaiken.
Joo ja yleisesti ottaen ruuan ulkonäkö on ainakin itselle yliarvostettua. Toki ulkonäkö on plussaa ja jos näyttää hyvältä niin kyllähän se houkuttelee, mutta maku on kyllä se tärkein.

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jengi muistelee täällä vanhoja lätkämuistoja, hieno homma. Käytiin tänään duunin jälkeen tyttären luona ja vävy oli löytänyt YouTubesta lätkäfinaalin TPS-Hifk vuodelta 1999, matsi kolme, jonka Palloseura voitti 5-2. Olin tod.näk. paikanpäällä tuolloin peliä katsomassa. Ai saatana, kun oli vähän eri meininki, mitä tän päivän Liigassa, niin kentällä kuin katsomossakin. Oli niin kiehtovaa katsoa tota yli kolkyt vuotta vanhaa matsia, ett meinas ruokailutkin jäädä väliin, kun en malttanu nousta sohvalta. Niin vauhdikasta ja tapahtumarikasta peliä oli ilo kattoa. Mailaa käytettiin todella rajusti tähän päivään verrattuna ja verta nähtiin kentällä monta kertaa. Kohokohtana tietty Bergin ja Mäkiahon kohtaaminen, jossa Mäkkäri yritti ajella Bergiä, joka "vähän" nosti kyynäriä ennen niittiä ja lopputuloksena Böög suihkuun. Jos tän päivän Liigassa olis edes puolet tosta fiiliksestä ja tapahtumista, niin voisin varmaan muutaman matsin kaudessa lähteä paikalle katsomaankin.
Paras anti oli illassa oli kuitenkin seurata vanhemman lapsenlapsen (3 vee) edesottamuksia. Pukki oli tuonut lahjaksi Palloseuran pelipaidan ja lätkähanskat, joiden innoittamana nähtiin kiekkohenkinen "valoshow" Palloseuran intron tahdittamana, sammuteltiin tulipaloja ympäri kämppää ja ja "korjailtiin" vähän uudessa kämpässä ilmenneitä yllättäviä vikoja. Ihan kullanarvoisia hetkiä.

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Kummityttö tokaisi eilen kun oltiin syömässä:
Ajattele jos se Jeesus olisi syntynyt pari päivää aikasemmin niin me oltaisiin saatu jo lahjat. Ainut miinus olisi että joulukalenterissa olisi vähemmän luukkuja

4

444

@Reverent Ei kai vuodesta 1999 vielä yli 30 vuotta ole kulunut? Vai mikä päivä, mikä maa ja mikä valuutta tässä nyt on... vai oonksmää vaan liian kännissä yhdestä oluesta.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Uskomattoman hieno joulu vaikka Vantaalla joutunut sitä viettämään. Huomenna kuitenkin lappeenrantaan.

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
@Reverent Ei kai vuodesta 1999 vielä yli 30 vuotta ole kulunut? Vai mikä päivä, mikä maa ja mikä valuutta tässä nyt on... vai oonksmää vaan liian kännissä yhdestä oluesta.

Ei oo, hyvä huomio ja kiitos korjauksesta. Riippuu varmaan oluesta, siis kännin määrä. Mulle näköjään riitti lasi punkkua ja kaks glögiä pistämään vuosikymmet vituralleen. Meni vähän vuosikymmenet sekaisin, kun matsia nostalgioissani funtsin, että täytin noina päivinä 30 vee ja ratkaisumatsia ja Alatalon keskikentän kaaripalloa seurailtiin synttärijuhlien tapahtumapaikassa, Olavin Krouvissa juhlapäivää seuravana päivänä synttärisikken palaessa. Matsista on siis ronskit kakskytvuotta.

Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: 444

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jokohan näitä Jessen (2020.) synttäreitä on juhlittu tarpeeksi ja voi käydä nukkumaan. Kyllä se on vähän koville tämä juhlistaminen käynyt niin että alkaa jo silmät luppaamaan.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nyt on kohta syöty ja juotu kylliksi. Kinkut, lohet, sienisalaatit, juustot, kantarellikastikkeet, piirakat ja munavoit... Eikä yhtään perunaa. Minun joulupöydässäni ei ole perunaa, missään muodossa. Vihaan perunaa. Se ei pilaa nautintoani enää ikinä.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Ja niin unirytmi lensi taas ikkunasta ulos. Onneks taas maanantaina töömaalle...

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt on kohta syöty ja juotu kylliksi. Kinkut, lohet, sienisalaatit, juustot, kantarellikastikkeet, piirakat ja munavoit... Eikä yhtään perunaa. Minun joulupöydässäni ei ole perunaa, missään muodossa. Vihaan perunaa. Se ei pilaa nautintoani enää ikinä.
Meillä oli perunaa keitettynä ja rosollissa. Sopi oikein hyvin. Jännä, että vihaat perunaa noin paljon, kun kuitenkin tykkäät pottuilla.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lämmin, mukava tunnelma täällä kotosalla viltin alla. Takassa palaa tuli ja mukissa on glögiä.

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Kohta pitäisi hyppää OnniBussiin ja lähteä kohti Kärsämäkeä. 6h 30min istumista edessä. Onneksi päivällä tulee fudista niin voi siihen hetkeksi keskittyä. Muuten ajattelin lukea kirjaa.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pakko tästä on kohta lenkille revetä. Ei kun ai niin olen kännissä. Paska visa. Tiedän kaikki. En viittinyt vastata.

Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mitäköhän tässä kirjoittaisi että ei taas liikaa itseään toistaisi. Jotkut muistaa hyvin täällä jopa toisten nimimerkkien kommentit, mutta hyvä jos itse muistan mitä itse olen kulloinkin kirjoittanut.

Elämä on tällä hetkellä vain tällaista lepäämistä, tänäänkin olen ehtinyt vetämään jo kahdet päivänokosetkin. Ja sitten välillä kuuntelen musiikkia, lähinnä nyt joulumusiikkia ja välillä katselen rästiin jääneitä Emmerdale-jaksoja Cmoresta. Eipä tässä sitten paljoa kirjoitella ainakaan kuulumisia kun ei elämässä nyt sinänsä mitään ihmeempää tapahdu. Tämä on tätä joulun tunnelmasta ja rauhasta nauttimista.

Tänään ja itse asiassa aivan kohta pääsen sinne joulusaunaan. Minulla joulusauna on tänä vuonna poikkeuksellisesti vasta tapanina. Viime vuonnahan tässä taloyhtiössä oli näemmä yleiset saunavuorot miehille ja naisille aattonakin mutta kai koronan takia tänä vuonna ei ollut. Ja just tänä vuonna olisin itsekin saunomaan aattona täällä mennyt. No, aina ei voi voittaa.

Lenkkeily jäänyt tällä viikolla todella vähälle. Se pännii, mutta täytyy ensi viikosta alkaen taas panostaa siihenkin.

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olin äsken vahingossa sulkenut jatkoajan välilehden. Äsken avasin läppärin kannen ja jatkoaikaa ei näkynyt missään. Hetken panikoinnin jälkeen kykenin järkevään ajatteluun ja googlen kautta löysin vielä jatkoajan uudestaan. Oli kyllä pelottavat pari sekuntia. Ehdin jo miettiä mitä nyt teen elämälläni, kun jatkoaikaa ei enää ole. Huh huh toivottavasti näin ei enää käy koskaan uudestaan!

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Alkaa löytyä aitoa poikarakkautta jatkiksesta. Rautapohkeiden kanssa vaihdettiin juuri alastonkuvat. Onko nyt hyvä aika näyttää mulkku?

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Oikeastaan aika hyvä fiilis jäi joulusta. Tietenkin rajoitukset tekivät omat tepposensa, mutta haudoilla käynnit, jouluateriat ja läheisvierailutkin onnistuivat kohtuullisen hyvin. Jotenkin ne asiat aina järjestyvät.

Tulevasta vuodesta en toivo muuta kuin sen, että koronan perkele saadaan selätettyä kerralla ja lopullisesti. Helvetti mikä vuosi.

Hyviä viimeisiä joulunpyhiä vielä kaikille!

Glove

Jäsen
Tulevasta vuodesta en toivo muuta kuin sen, että koronan perkele saadaan selätettyä kerralla ja lopullisesti. Helvetti mikä vuosi.

Hyviä viimeisiä joulunpyhiä vielä kaikille!
Eiköhän nämä toinen ja kolmas koronavariaatio pidä huolen siitä, että koronasta pitää huolehtia jatkossakin.

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Joulu isännöity ja nyt rentoutta sekä olutta.

Tuli vanha juttu mieleen jos pohditte seksiasentoja tai siihen liittyviä kuvioita. Kokeilkaa seuraavaa.

- Kokeillaanko rakas uutta juttua?

- Ehkä. Mikä se on?

- Sen nimi on Batman. Panen sua ensin takaapäin, laukean selkäsi päälle ja tapan sitten molemmat vanhempasi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy