Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 327 983
  • 66 844

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kaivettiin naftaliinista Pentikin poro kun oli kynttilöitäkin siihen tullut ostettua jostain poistomyynnistä. Löysin ne kun pyyhin kirjahyllyn kaapin hyllyjä. Ei tuo nyt kovin kummoinen ole mutta kallis (lahjaksi joskus saatu). Kynttilätkin palaa lähes hetkessä...
 

Liitteet

  • IMG_20201225_174842.jpg
    IMG_20201225_174842.jpg
    274,3 KB · kertaa luettu: 76

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tuossapa ehkä sitten se syy miksi kannattaa sitä alkoholia välttää jos se tosiaan tuollaisen olotilan aiheuttaa.

Ja eikös @Punamusta n elämän pitänyt jo muutenkin pilaantua täälläkin läpi käydyn raadollisen ryyppyreissun seurauksena.

Tämä tosiaan no offencena, mutta tuo spektaakkeli jää kirjoihin sekä kansiin synkän huumorin hyvänä otoksena.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
@Punamusta Saa korjata jos väärässä olen, mutta lopulta kyseessä taisi olla nuorelle miehelle sosiaalisen näkökulman ja hauskanpidon puolesta ihan mukava viikonloppu?

Viittasin enemmänkin täällä maalattuihin kauhukuviin ja syytöksiin miten sairasta ihmistä muka juotettiin edesvastuuttomasti. Sitten tulikin hiljaista kun kaikki olikin lopulta ok.

Eli sinällään vakava aihe kääntyi lopulta kiusallisen huumorin puolelle. Ja saattoi ulkopuolisille olla myös ihan opettavaista.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Ken tie vaikka menikin pilalle. Keuhkot saivat ainakin useamman viikon annoksen tervaa, nikotiinia ja ties mitä pesuainemyrkkyjä. Mutta poltin ihan vapaaehtoisesti. Aamulla huono olo. Ei kannattanut. Yliarvioin itseni. Eteenpäin ja niin pois päin.

Tupakalla ehdittiin pelotella koko elämä ja kun ekaa kertaa veti, ei tuntunut missään. Ok, vähän kamalan makuista ja vähän hassu tapa muttei merkinnyt minulle mitään. Ei riippuvuutta eikä mitään. Siinä se. Ei kerta tapa ja tavaksi en ota, maksaakin niin törkeästi. Plus tupakka heikentää hedelmällisyyttä. Haluan koittaa pitää huolta sentään tuosta osa-alueesta.
Oikein. Kokkelia saatana saatava. Niinhän se Tommy Leekin sano aikanaan ku Pamsua pisteli. Tai ainakin uskosin sanoneen.

Ja minua ei sitten yllytyksestä sovi syytellä, sittemmin kun punis vuonna-69 julkaisee elämänkertansa metareissuistaan L.A.n auringossa Little Ethiopiasta käsin. Saatikka tripin aikana.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Imailtiin faijan kanssa velivenäläinen ja muikut päälle! Kyllä tämä on hienoa aikaa, ukkko vielä tuputti 200e seteliä mukaan, luulin kusetukseksi! Sellainen seteli siis on oikeasti olemassa! ikinä nähnytkään!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mitä odotat-ketjussa kertomani piparijäädyke onnistui hyvin. Tuon glögikastikkeen olisi vain voinut kaataa nätimminkin jäädykkeen päälle. Maku oli kyllä silti varsin hyvä etenkin tuon kastikkeen kanssa nautittuna. Pistän kuvan jäädykkeestä myös tänne.

Nyt on sitten maha ihan täysi, sellainen perinteinen jouluähky on taas koettu tänäänkin. Nyt vain tällä hetkellä taas loikoilen sängyssäni, kun sohvaakaan ei ole.

Siitä olen mielissäni että välijoulu ja yksinäinen joulu ei tarkoittanut välijoulua ruokien suhteen. Ei ole mennyt minulla sormi suuhun vaikka olen joutunut valmistamaan joulun yksin. Olen se minäkin taas osannut. Ruoat ja muut herkut ovat olleet taas tänä vuonna ainakin maultaan erinomaisia.
 

Liitteet

  • IMG_20201225_181532_374.jpg
    IMG_20201225_181532_374.jpg
    186,7 KB · kertaa luettu: 126

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei tämä mikään instagram ole eli ihan turhaan huolehdit, että onko kastike kaadettu kauniisti @vilperi. Maku ratkaisee kaiken.
Joo ja yleisesti ottaen ruuan ulkonäkö on ainakin itselle yliarvostettua. Toki ulkonäkö on plussaa ja jos näyttää hyvältä niin kyllähän se houkuttelee, mutta maku on kyllä se tärkein.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jengi muistelee täällä vanhoja lätkämuistoja, hieno homma. Käytiin tänään duunin jälkeen tyttären luona ja vävy oli löytänyt YouTubesta lätkäfinaalin TPS-Hifk vuodelta 1999, matsi kolme, jonka Palloseura voitti 5-2. Olin tod.näk. paikanpäällä tuolloin peliä katsomassa. Ai saatana, kun oli vähän eri meininki, mitä tän päivän Liigassa, niin kentällä kuin katsomossakin. Oli niin kiehtovaa katsoa tota yli kolkyt vuotta vanhaa matsia, ett meinas ruokailutkin jäädä väliin, kun en malttanu nousta sohvalta. Niin vauhdikasta ja tapahtumarikasta peliä oli ilo kattoa. Mailaa käytettiin todella rajusti tähän päivään verrattuna ja verta nähtiin kentällä monta kertaa. Kohokohtana tietty Bergin ja Mäkiahon kohtaaminen, jossa Mäkkäri yritti ajella Bergiä, joka "vähän" nosti kyynäriä ennen niittiä ja lopputuloksena Böög suihkuun. Jos tän päivän Liigassa olis edes puolet tosta fiiliksestä ja tapahtumista, niin voisin varmaan muutaman matsin kaudessa lähteä paikalle katsomaankin.
Paras anti oli illassa oli kuitenkin seurata vanhemman lapsenlapsen (3 vee) edesottamuksia. Pukki oli tuonut lahjaksi Palloseuran pelipaidan ja lätkähanskat, joiden innoittamana nähtiin kiekkohenkinen "valoshow" Palloseuran intron tahdittamana, sammuteltiin tulipaloja ympäri kämppää ja ja "korjailtiin" vähän uudessa kämpässä ilmenneitä yllättäviä vikoja. Ihan kullanarvoisia hetkiä.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Kummityttö tokaisi eilen kun oltiin syömässä:
Ajattele jos se Jeesus olisi syntynyt pari päivää aikasemmin niin me oltaisiin saatu jo lahjat. Ainut miinus olisi että joulukalenterissa olisi vähemmän luukkuja
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Uskomattoman hieno joulu vaikka Vantaalla joutunut sitä viettämään. Huomenna kuitenkin lappeenrantaan.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
@Reverent Ei kai vuodesta 1999 vielä yli 30 vuotta ole kulunut? Vai mikä päivä, mikä maa ja mikä valuutta tässä nyt on... vai oonksmää vaan liian kännissä yhdestä oluesta.

Ei oo, hyvä huomio ja kiitos korjauksesta. Riippuu varmaan oluesta, siis kännin määrä. Mulle näköjään riitti lasi punkkua ja kaks glögiä pistämään vuosikymmet vituralleen. Meni vähän vuosikymmenet sekaisin, kun matsia nostalgioissani funtsin, että täytin noina päivinä 30 vee ja ratkaisumatsia ja Alatalon keskikentän kaaripalloa seurailtiin synttärijuhlien tapahtumapaikassa, Olavin Krouvissa juhlapäivää seuravana päivänä synttärisikken palaessa. Matsista on siis ronskit kakskytvuotta.
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: 444

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jokohan näitä Jessen (2020.) synttäreitä on juhlittu tarpeeksi ja voi käydä nukkumaan. Kyllä se on vähän koville tämä juhlistaminen käynyt niin että alkaa jo silmät luppaamaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nyt on kohta syöty ja juotu kylliksi. Kinkut, lohet, sienisalaatit, juustot, kantarellikastikkeet, piirakat ja munavoit... Eikä yhtään perunaa. Minun joulupöydässäni ei ole perunaa, missään muodossa. Vihaan perunaa. Se ei pilaa nautintoani enää ikinä.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Ja niin unirytmi lensi taas ikkunasta ulos. Onneks taas maanantaina töömaalle...
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt on kohta syöty ja juotu kylliksi. Kinkut, lohet, sienisalaatit, juustot, kantarellikastikkeet, piirakat ja munavoit... Eikä yhtään perunaa. Minun joulupöydässäni ei ole perunaa, missään muodossa. Vihaan perunaa. Se ei pilaa nautintoani enää ikinä.
Meillä oli perunaa keitettynä ja rosollissa. Sopi oikein hyvin. Jännä, että vihaat perunaa noin paljon, kun kuitenkin tykkäät pottuilla.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lämmin, mukava tunnelma täällä kotosalla viltin alla. Takassa palaa tuli ja mukissa on glögiä.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Kohta pitäisi hyppää OnniBussiin ja lähteä kohti Kärsämäkeä. 6h 30min istumista edessä. Onneksi päivällä tulee fudista niin voi siihen hetkeksi keskittyä. Muuten ajattelin lukea kirjaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pakko tästä on kohta lenkille revetä. Ei kun ai niin olen kännissä. Paska visa. Tiedän kaikki. En viittinyt vastata.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös