Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 277 330
  • 66 548

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Katos perhana. Karkkivuoden klassikkoteko. Toivottavasti löytyy nopeasti hyllystä lähikaupoista, pitää käydä huomenna katsomassa.
Antaisin tuon tittelin kyllä Mässä Yxien paluulle. Ne olivat kuitenkin kokonaan poissa varmaan yli vuosikymmenen.

Kelpaa kyllä Lätkäliigatkin - mikähän nostalgikkojen lihottamiskampanja tässä on takana, kun moisia houkutuksia tuupataan liukuhihnalta takaisin kauppaan?
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Täytyy kyllä ihmetellä tota nuorison muotia joissa vedetään paljain nilkoin. Nytkin tossa kylällä pari mimmiä notkuu paljain nilkoin ja ulkona on muutama aste pakkasta ja lunta tulee ihan kivasti.
Eikö niiden päässä liiku mikään?
Sillä yhdellä 14 v mimmillä, josta lehdessäkin oli juttua, tais käydä ihan saatanan hyvä tuuri taisi selvitä suht pienin vaurioin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt täällä on enää 0,2 astetta pakkasta. Huomenna on varmaan jo suojaa. Kunhan ei vettä sataisi...
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onks äijät ja muijat koskaan miettineet omia hautajaisia?

Itse mietin juuri. Ei, en ole kuolemassa, mutta on hienoa miettiä näitä.

Itse mietin juuri, että arkku tulee sisään Smashing Pumpkinsin Cherub Rockin alkutahtien mukaan. Sitä komeampaa sisääntuloa en voi kuvitella. Tuo rumpujen ja kitaroiden tykitys on nimimerkin @nummenkallio arvolle sopivaa.




 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Onks äijät ja muijat koskaan miettineet omia hautajaisia?

Itse mietin juuri. Ei, en ole kuolemassa, mutta on hienoa miettiä näitä.
En mutta siskon häämarssina kirkkoon tullessa soi imperial march. Hyvin se kanttoristi veti senkin. Ja muuten saatoin siskoni alttarille, koska isämme kuoli jo kauan ennen kuin kumpikaan meistä avioitui.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Meinattiin miehen kanssa lähteä naapurin pellolle hiihtämään kun sinne niitä latuja oli vedetty. Lumeenhan ne varmaan on peittynyt mutta pohjat on kuitenkin paremmat kuin umpihankeen hiihtäisi. En tiedä miten meidän (olemattomat?) voiteet sopii suojasäälle. Täällä on aste plussan puolella nääs.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minäkin juuri pohdin, mitä tekisin yllättäen ilmaantuneella ylimääräisellä rahalla. Talvitakin, tai noin -10 - +5 kelin takin, taskusta löytyi yllättäen 75 senttiä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Minäkin juuri pohdin, mitä tekisin yllättäen ilmaantuneella ylimääräisellä rahalla. Talvitakin, tai noin -10 - +5 kelin takin, taskusta löytyi yllättäen 75 senttiä.
Hah! Nokitan, mun vastaavan takin taskussa oli 1,50! En tosin keksinyt mihin ne käytän. Tuolla kun ei saa oikein mitään mitä normaalisti ostan, kaikkea yhteensä siis. Ehkä voisi erikseen pastaa sitten käydä hakemassa.
 

Glove

Jäsen
Hah! Nokitan, mun vastaavan takin taskussa oli 1,50! En tosin keksinyt mihin ne käytän. Tuolla kun ei saa oikein mitään mitä normaalisti ostan, kaikkea yhteensä siis. Ehkä voisi erikseen pastaa sitten käydä hakemassa.
Mulla meni vielä paremmin. Annoin eilen kaverille kympin ja se antoi mulle satasen.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hah! Nokitan, mun vastaavan takin taskussa oli 1,50! En tosin keksinyt mihin ne käytän. Tuolla kun ei saa oikein mitään mitä normaalisti ostan, kaikkea yhteensä siis. Ehkä voisi erikseen pastaa sitten käydä hakemassa.
Katson juuri Ketosta ja Myllyrinnettä Areenasta ja siitä opin, että Meksikossa tuoppi maksaa jotain 70 senttiä. Eli pitää lähteä Meksikoon tuopille. Helikopterilla.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kai minäkin voisin käydä nukkumaan. Mies nukkuu jo... tuhisee suloisesti. Ehkä annan nyt periksi ja käyn nukkumaan. Hyvää yötä!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
George W. Bush on äärimmäisen hyvissä väleissä Michelle Obaman kanssa. Netissä on kuvia niistä kun ne halailee ja Bush ihan innoissaan liehittelee Michelleä. Onkohan niillä jotain vispilänkauppaa?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kai minäkin voisin käydä nukkumaan. Mies nukkuu jo... tuhisee suloisesti. Ehkä annan nyt periksi ja käyn nukkumaan. Hyvää yötä!
No, kuin kävi? Huomenta kuitenkin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös