Mä oon luullut että pelkästään nynnyt funtsii jotain koronaa. Onks susta sit tullu joku nynny? No kerran meinasin itekin Hesassa. Oho tossa on avattu kalja.Funtsiikohan joku ettei itsellä muka olis kertaakaan ollut se korona. No jossain Saimaan saaressa pikkuinen torppa.
Tämän jälkeen Kärpätkin lopetti sitten pelleilyn ja porilainen imuri vaihdettiin Veini Vehviläiseen ja loppu onkin tuolta keväältä kultaista historiaa.
Voi Per**** pitikö tästä nyt muistuttaa. Mulla ei edes ole viinaa. Olutta vain. Hyvää joulua vaan, saatanan Azevedo.Azevedon pestin päättymisen "kunniaksi" kaivelin vanhoja nauhoja ja katselin 2013 sarjaa. Voi vittu. Otan viinaa minäkin.
Voi Per**** pitikö tästä nyt muistuttaa. Mulla ei edes ole viinaa. Olutta vain. Hyvää joulua vaan, saatanan Azevedo.
Nooh, eipä tuo eka kerta olen kun Ari Hillin koulussa toisen hylkiö on Kärpissä ihan kuningas. Niklas Bäckström sanoo moi.Millä helvetillä te saitte Veiningin näyttämään maalivahdilta? Kukkonen katsoi silmiin ja totesi nuoren miehen olevan kultaa?
Potentiaalihan oli siellä koko ajan olemassa. Olihan veiniläinen myös jo Sportissa lainapestillä melko kova. Myöskään Kärppien puolustus ei ainakaan heikentänyt mahdollisuuksia läpimurrolle.Nooh, eipä tuo eka kerta olen kun Ari Hillin koulussa toisen hylkiö on Kärpissä ihan kuningas. Niklas Bäckström sanoo moi.
Potentiaalihan oli siellä koko ajan olemassa. Olihan veiniläinen myös jo Sportissa lainapestillä melko kova. Myöskään Kärppien puolustus ei ainakaan heikentänyt mahdollisuuksia läpimurrolle.
Kaveri a mate.Onko kukaan nähnyt semmosta lyhytelokuvaa/filmin pätkää, jossa kaksi bändikaveria ottaa kaljaa ja toinen alkaa miettimään ääneen? Siitä sitten siirrytään kohtaukseen, jossa taustalla soi jouluisesti Ave maria. Jos joku muistaa, millä nimellä sen löytää youtubesta, niin vaikka yv:llä laittaisi näin joulurauhan aikaan nimen. Taloyhtiömme kiittää etukäteen.
Anna mennä. Leppoisaa huurteista joulupäivää sinne.
Kännissä on hauskaa kunnes alkaa laskuhumala ja masennus sekä henkinen kriisi iskevät päälle. Tänään ei riipaista humalaa mutta vähän jotain väkevää on särpittävä. Jääkiekkoakin pelataan tulevana yönä, Suomi-Saksa.
Toisaalla oot kertonu olevas kännissä viimeaikoina. Melkeenpä huolettanut. Taidat omata savolaista sukujuurta. Otappa siis sustakin selvää. Ite vedän ainakin loppukauden selvää.En oo ollut kännissä yli olympiadiin ja viimeisen kuukauden aikana ollut 2-3 krt niin että on tehnyt mieli juoda kun on vituttanut jonkin verran. No en oo vittuillakseni juonut. Aattelin kertoa. Vaikkei ketään kiinnostakaan. Vittu että ootte.
Tuossapa ehkä sitten se syy miksi kannattaa sitä alkoholia välttää jos se tosiaan tuollaisen olotilan aiheuttaa.Laskuhumala on syvältä. Ilo ja energia vaihtuvat apatiaan sekä hiljaiseen itsepohdiskeluun. Rappio pyörii päässä ja vituttaa, ahdistaa. Ei ole kivaa.
Onneksi kännissä on myös tuo hauskempi puoli.
Toisaalla oot kertonu olevas kännissä viimeaikoina. Melkeenpä huolettanut. Taidat omata savolaista sukujuurta. Otappa siis sustakin selvää. Ite vedän ainakin loppukauden selvää.
Vittu kiinnosti.
Tuntus oleva tosiaan paska visa ku siinä kaikki kännää. Ei tee hyvää pitkän päälle kellekkään osanottajista.Oon ihan hirveessä kännissä. Paska visa. Kello on 17.59! ja visa!!!!
Tuossapa ehkä sitten se syy miksi kannattaa sitä alkoholia välttää jos se tosiaan tuollaisen olotilan aiheuttaa.
Oikein. Kokkelia saatana saatava. Niinhän se Tommy Leekin sano aikanaan ku Pamsua pisteli. Tai ainakin uskosin sanoneen.Ken tie vaikka menikin pilalle. Keuhkot saivat ainakin useamman viikon annoksen tervaa, nikotiinia ja ties mitä pesuainemyrkkyjä. Mutta poltin ihan vapaaehtoisesti. Aamulla huono olo. Ei kannattanut. Yliarvioin itseni. Eteenpäin ja niin pois päin.
Tupakalla ehdittiin pelotella koko elämä ja kun ekaa kertaa veti, ei tuntunut missään. Ok, vähän kamalan makuista ja vähän hassu tapa muttei merkinnyt minulle mitään. Ei riippuvuutta eikä mitään. Siinä se. Ei kerta tapa ja tavaksi en ota, maksaakin niin törkeästi. Plus tupakka heikentää hedelmällisyyttä. Haluan koittaa pitää huolta sentään tuosta osa-alueesta.
Nyt ainakin voit olla varma, että otan sitä viinaa. Vittu. Nuubia.