Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 592 247
  • 68 295

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Funtsiikohan joku ettei itsellä muka olis kertaakaan ollut se korona. No jossain Saimaan saaressa pikkuinen torppa.
Mä oon luullut että pelkästään nynnyt funtsii jotain koronaa. Onks susta sit tullu joku nynny? No kerran meinasin itekin Hesassa. Oho tossa on avattu kalja.

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tämän jälkeen Kärpätkin lopetti sitten pelleilyn ja porilainen imuri vaihdettiin Veini Vehviläiseen ja loppu onkin tuolta keväältä kultaista historiaa.

Millä helvetillä te saitte Veiningin näyttämään maalivahdilta? Kukkonen katsoi silmiin ja totesi nuoren miehen olevan kultaa?

Nyt taidetaan olla kaudessa 17-18. Olipa kerran kun JYP johti puolivälierien viidettä peliä 5-0 kotonaan... Ja jääköön tuo siihen.

Veininkiä vähemmän kaipaan Jyväskylässä Jussi Olki-vitun-nuoraa. Klassinen yksittäisten pelien sankari ja pidempien sarjojen omien murhaaja. Toki kehuja myös valmennusta myöten koko porukalle. Tuossa kohtaa loppui seuran huumori ja tekosyyt Marko Virtasenkin kohdalla.

Viimeksi muokattu:

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voi Per**** pitikö tästä nyt muistuttaa. Mulla ei edes ole viinaa. Olutta vain. Hyvää joulua vaan, saatanan Azevedo.

Ei sota yhtä miestä kaipaa... Ja puhun nyt Erik Karlssonista. Ei väännellä veistä väärällä tavalla.

Oli melkoinen vierailu ja aika kiva debyytti Kerhoa vastaan.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Millä helvetillä te saitte Veiningin näyttämään maalivahdilta? Kukkonen katsoi silmiin ja totesi nuoren miehen olevan kultaa?
Nooh, eipä tuo eka kerta olen kun Ari Hillin koulussa toisen hylkiö on Kärpissä ihan kuningas. Niklas Bäckström sanoo moi.

Hexa

Jäsen
Nooh, eipä tuo eka kerta olen kun Ari Hillin koulussa toisen hylkiö on Kärpissä ihan kuningas. Niklas Bäckström sanoo moi.
Potentiaalihan oli siellä koko ajan olemassa. Olihan veiniläinen myös jo Sportissa lainapestillä melko kova. Myöskään Kärppien puolustus ei ainakaan heikentänyt mahdollisuuksia läpimurrolle.

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Potentiaalihan oli siellä koko ajan olemassa. Olihan veiniläinen myös jo Sportissa lainapestillä melko kova. Myöskään Kärppien puolustus ei ainakaan heikentänyt mahdollisuuksia läpimurrolle.

Itse vedän Veinin kohdalla synkän huumorin kautta kun sössittiin mestaruuteen riittävä veskari muualle. Jotenkin JYPissä ei vain osattu käsitellä Veiniä ja tarinoita piisaa.

"Veininkiä" -meininkiä taisi olla organisaatiossakin.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Hexa

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko kukaan nähnyt semmosta lyhytelokuvaa/filmin pätkää, jossa kaksi bändikaveria ottaa kaljaa ja toinen alkaa miettimään ääneen? Siitä sitten siirrytään kohtaukseen, jossa taustalla soi jouluisesti Ave maria. Jos joku muistaa, millä nimellä sen löytää youtubesta, niin vaikka yv:llä laittaisi näin joulurauhan aikaan nimen. Taloyhtiömme kiittää etukäteen.
Kaveri a mate.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En oo ollut kännissä yli olympiadiin ja viimeisen kuukauden aikana ollut 2-3 krt niin että on tehnyt mieli juoda kun on vituttanut jonkin verran. No en oo vittuillakseni juonut. Aattelin kertoa. Vaikkei ketään kiinnostakaan. Vittu että ootte.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kännissä on hauskaa kunnes alkaa laskuhumala ja masennus sekä henkinen kriisi iskevät päälle. Tänään ei riipaista humalaa mutta vähän jotain väkevää on särpittävä. Jääkiekkoakin pelataan tulevana yönä, Suomi-Saksa.

Tuossapa boldaamanani syy miksen juo. Ei vittu kestä. Pää.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
En oo ollut kännissä yli olympiadiin ja viimeisen kuukauden aikana ollut 2-3 krt niin että on tehnyt mieli juoda kun on vituttanut jonkin verran. No en oo vittuillakseni juonut. Aattelin kertoa. Vaikkei ketään kiinnostakaan. Vittu että ootte.
Toisaalla oot kertonu olevas kännissä viimeaikoina. Melkeenpä huolettanut. Taidat omata savolaista sukujuurta. Otappa siis sustakin selvää. Ite vedän ainakin loppukauden selvää.

Vittu kiinnosti.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Laskuhumala on syvältä. Ilo ja energia vaihtuvat apatiaan sekä hiljaiseen itsepohdiskeluun. Rappio pyörii päässä ja vituttaa, ahdistaa. Ei ole kivaa.

Onneksi kännissä on myös tuo hauskempi puoli.
Tuossapa ehkä sitten se syy miksi kannattaa sitä alkoholia välttää jos se tosiaan tuollaisen olotilan aiheuttaa.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toisaalla oot kertonu olevas kännissä viimeaikoina. Melkeenpä huolettanut. Taidat omata savolaista sukujuurta. Otappa siis sustakin selvää. Ite vedän ainakin loppukauden selvää.

Vittu kiinnosti.

Oon ihan hirveessä kännissä. Paska visa. Kello on 17.59! ja visa!!!!

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kaivettiin naftaliinista Pentikin poro kun oli kynttilöitäkin siihen tullut ostettua jostain poistomyynnistä. Löysin ne kun pyyhin kirjahyllyn kaapin hyllyjä. Ei tuo nyt kovin kummoinen ole mutta kallis (lahjaksi joskus saatu). Kynttilätkin palaa lähes hetkessä...

Liitteet

• IMG_20201225_174842.jpg
    IMG_20201225_174842.jpg
    274,3 KB · kertaa luettu: 87

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuossapa ehkä sitten se syy miksi kannattaa sitä alkoholia välttää jos se tosiaan tuollaisen olotilan aiheuttaa.

Ja eikös @Punamusta n elämän pitänyt jo muutenkin pilaantua täälläkin läpi käydyn raadollisen ryyppyreissun seurauksena.

Tämä tosiaan no offencena, mutta tuo spektaakkeli jää kirjoihin sekä kansiin synkän huumorin hyvänä otoksena.

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
@Punamusta Saa korjata jos väärässä olen, mutta lopulta kyseessä taisi olla nuorelle miehelle sosiaalisen näkökulman ja hauskanpidon puolesta ihan mukava viikonloppu?

Viittasin enemmänkin täällä maalattuihin kauhukuviin ja syytöksiin miten sairasta ihmistä muka juotettiin edesvastuuttomasti. Sitten tulikin hiljaista kun kaikki olikin lopulta ok.

Eli sinällään vakava aihe kääntyi lopulta kiusallisen huumorin puolelle. Ja saattoi ulkopuolisille olla myös ihan opettavaista.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Ken tie vaikka menikin pilalle. Keuhkot saivat ainakin useamman viikon annoksen tervaa, nikotiinia ja ties mitä pesuainemyrkkyjä. Mutta poltin ihan vapaaehtoisesti. Aamulla huono olo. Ei kannattanut. Yliarvioin itseni. Eteenpäin ja niin pois päin.

Tupakalla ehdittiin pelotella koko elämä ja kun ekaa kertaa veti, ei tuntunut missään. Ok, vähän kamalan makuista ja vähän hassu tapa muttei merkinnyt minulle mitään. Ei riippuvuutta eikä mitään. Siinä se. Ei kerta tapa ja tavaksi en ota, maksaakin niin törkeästi. Plus tupakka heikentää hedelmällisyyttä. Haluan koittaa pitää huolta sentään tuosta osa-alueesta.
Oikein. Kokkelia saatana saatava. Niinhän se Tommy Leekin sano aikanaan ku Pamsua pisteli. Tai ainakin uskosin sanoneen.

Ja minua ei sitten yllytyksestä sovi syytellä, sittemmin kun punis vuonna-69 julkaisee elämänkertansa metareissuistaan L.A.n auringossa Little Ethiopiasta käsin. Saatikka tripin aikana.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Imailtiin faijan kanssa velivenäläinen ja muikut päälle! Kyllä tämä on hienoa aikaa, ukkko vielä tuputti 200e seteliä mukaan, luulin kusetukseksi! Sellainen seteli siis on oikeasti olemassa! ikinä nähnytkään!

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mitä odotat-ketjussa kertomani piparijäädyke onnistui hyvin. Tuon glögikastikkeen olisi vain voinut kaataa nätimminkin jäädykkeen päälle. Maku oli kyllä silti varsin hyvä etenkin tuon kastikkeen kanssa nautittuna. Pistän kuvan jäädykkeestä myös tänne.

Nyt on sitten maha ihan täysi, sellainen perinteinen jouluähky on taas koettu tänäänkin. Nyt vain tällä hetkellä taas loikoilen sängyssäni, kun sohvaakaan ei ole.

Siitä olen mielissäni että välijoulu ja yksinäinen joulu ei tarkoittanut välijoulua ruokien suhteen. Ei ole mennyt minulla sormi suuhun vaikka olen joutunut valmistamaan joulun yksin. Olen se minäkin taas osannut. Ruoat ja muut herkut ovat olleet taas tänä vuonna ainakin maultaan erinomaisia.

Liitteet

• IMG_20201225_181532_374.jpg
    IMG_20201225_181532_374.jpg
    186,7 KB · kertaa luettu: 137
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy