Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 300 027
  • 66 712

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Meikäläinen ajoi tänään Lahden uutta kehätietä. Täytyy kyllä sanoa että onpa komea tunneli. Jää Mustankallion tunneli ihan kakkoseksi...
 

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Voi voi sitä ukkia. Se puhui jostain käytännönpilasta. Nyt soi puhelimet alvariinsa kun lehdet kirjoittaa:

Joulupukki vieraili hoivakodissa – sen jälkeen 75 asukkaalta ja työntekijältä löytyi koronavirus/IS

Belgiassa hoivakodissa vieraillut joulupukki oli supertartuttaja/IL


Se sanoi lähtevänsä hakemaan Amsterdamista pikkusen vihreetä joulupöytään, mutta se on ilmeisesti eksynyt nyt sitten Belgian puolelle. Se niin tykkää noista pukkihommista. Meiän pikku supertartuttaja-pappa.

Pääseeköhän se jouluksi kotiin?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS

Liitteet

  • Screenshot_20201214-183024~2.png
    Screenshot_20201214-183024~2.png
    111 KB · kertaa luettu: 163
Nuo kolme voin toki jo julkaista, että nimimerkin @aktisaari ei tarvia turhaan elää jännityksessä ja epätietoisuudessa.

Brazzers-top100 listan kolme ekaa sceneä ovat:

1. Rachel RoXXX, Danny D (The Office Mummy)
2. Kiara Mia, Danny Mountain (Getting a hot Doc off)
3. Sara Jay, Scott Nails (Lust for a bust)

Scenejä tulee ukoista vielä ainakin Jordan Ashilta, Ramonilta, Mick Bluelta, Erik Everhardilta, Charles Deralta, James Deeniltä, Billy Glideltä ja Toni Ribasilta. Ja kyllä sinne sekaan mahtuu muutama scene myös Keiran Leeltä, ihan sen takia että hänelläkin parissa scenessä se loppu on niin hyvä. Pitää vaan olla tarkkana näissä, että vaikka se scenen juoni olisi miten kuuma ja mahtava tahansa, niin surkean lopun takia kaikki sellaiset on vaan jätettävä kylmästi tämän listani ulkopuolelle.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jompan listan valmistumista odottavat kuumeisesti niin FBI, CIA kuin GRU:kin. Paavista ja Ruotsin kuninkaasta puhumattakaan.

Aluksi ihmettelin FBI:n kiinnostusta, mutta paavin kiinnostuneisuus, aihealue huomioiden, selittää paljon.

Michael Jackson
 
Jaa tällainen lista. Millainen on hyvä loppu?

No katso loppukohtaus tuosta ekasta scenestä ja sit tiedät. Toki laitan listan esille myös toivoen että moni jaksaisi katsoa sen scenen ihan alusta loppuun, eikä vain jotain 3min pätkää sieltä täältä. Pitää päästä kokonaisuudessaan kärryille miten siihen juttuun on päädytty. Jokainen listan sceneistä tulee löytymään googlaamalla ja ne on kokonaisia videoita. Linkin voin tietty heittää suoraan yyveellä jos kyselyitä tulee. Sen takia tallennan ne scenejen linkit tuonne pleikkarini kirjanmerkkeihin, että sieltä ne löytyy sit helposti ja nopeasti aina kun alkaa tehdä mieli vilkaista.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Nyt meni Masked Singer sitten Paint It Blackin päälle Kubrickin mestariteoksen lopussa. Pitääköhän tuolla lähteä käymään ihan paikan päällä?
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Nyt meni Masked Singer sitten Paint It Blackin päälle Kubrickin mestariteoksen lopussa. Pitääköhän tuolla lähteä käymään ihan paikan päällä?
Jos menisin kauppaan kuulokkeet korvilla ja alkasin laulamaan mun koronamaskin alla örinämetallia, ni enks mäki olis sit masked singer? Kunhan tässä mietin ääneen.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tänään leivoin heti aamusta peräti neljä kuivakakkua. Kyllä kun kuvan kakuista lätkäisin Facebookkiin niin sain melkein heti vastauksen että kuka nuo kaikki syö? No, ihmettely on ihan perusteltu ja olen minä itsekin tuota asiaa paljon pohtinut.

Mutta nyt kun on tullut leivottua "jouluksi" jo jopa seitsemän kuivakakkua niin ei todellakaan ole tarkoituskaan että kaikki pöpelletään joulun aikana. Vaan pakastan kakut ja pakkasessahan kakut säilyvät kai ainakin sitten 3-4 kuukautta. Eli ainakin sinne maalis-huhtikuuhun asti. Vakaa usko on että nuo kakut tulee sinä aikana syödyksi. Osan annan myös isälleni että en kaikkea itse syö.

Voihan tätä miettiä onko tällaisessa toiminnassa järkeä vai ei. Mutta minkä sitä ihminen luonnolleen voi? Aina joulukuussa minusta kuoriutuu innokas leipuri, tykkään tuosta puuhasta ja kuivakakkuja on aika helppoa leipoa. Tällä kertaa myös kaikki kakut onnlstuivat hienosti, toisin kuin ne kolme kakkua perjantaina jotka jäivät vähän vuokaan kiinni.

Onhan sitä monia huonompiakin tapoja viettää aikaa kuin leipominen. Että ei kai tässä kannata sen enempää stressata. Mielummin minä ne rahatkin kakkujen leipomiseen työnnän kuin uhkapeleihin. Harrastuksensa kullakin sanoi renki kun isännän hevosen anusta nuoli.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Muista tägätä siihen viestiin Turha Kaukalo, Malkkinen, Käyttäjänimetön ja mikko600, ettei pojilta mene ohi.

Täh? Mitä tarkotat? Vähän voisit avata kun en mä ainakaan tajua. Olen muuten huomannut, että tulen esitetyksi aina toisinaan juuri yllä mainittujen veljien kanssa. Joskus siinä on pari muutakin. Veljen @Käyttäjänimetön olen sentään tavannut, 3 minuuttia keskustelimme, todella hyvä tapaaminen. En nyt mitenkään hingu tapaamisiin kuitenkaan.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Toistan itseäni, mutta tee se lista rauhassa ja selvinpäin. Emme halua hätiköiden ja humalassa tehtyä listaa, josta mahdollisesti unohtunut merkittävä teos pois. Kun lista on valmis, niin laita kissankokoisin kirjaimin vaikka tähän ketjuun, että mistä sen löytää. Muista tägätä siihen viestiin Turha Kaukalo, Malkkinen, Käyttäjänimetön ja mikko600, ettei pojilta mene ohi.

Mitähän vittua nyt taas sitten?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös