Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 341 992
  • 66 863

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt on ilotulitteet ammuttu taivaalle. Hampaat pesty, hiukset letitetty ja vetäydytty sänkyyn. Mies on vielä juttelemassa lapsensa kanssa tämän huoneessa. Minä käyn nyt nukkumaan. Pauke on kylillä jo rauhoittunut.
Hyvää uutta vuotta kaikille!
 

Liitteet

  • Screenshot_20210101-001834~2.png
    Screenshot_20210101-001834~2.png
    335,1 KB · kertaa luettu: 110

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Ei ollut muuten paska vuosi vaan aivan upea tämän palstan puolesta. Kiitos siitä seuraaville nimimerkeille ei missään järjestyksessä (ja jos joku unohtuu niin voi merkata itsensä kuittailevaan vastaukseen): @HPL76 @pettter @banaaninviljelijä @vetti @Leon @Mälkiä @Gennadi @nummenkallio @peksa @vilperi @Punamusta @Jomppa_Koo @Wiljami . Kevään etämiiteissä oli muistaakseni jokunen muukin ja yhtä lailla kiitokset hienosta oudosta vuodesta.

Lisäksi kyllä erityiskiitokset nimimerkeille @Johnny B. Goode ja @Sämppäri vaikka en nyt heitä ole vielä tavannutkaan.

Oikein mukavaa vuotta 2021 kaikille palstalaisille! Jopa sille minun arvostelusta pelikieltoa ottaneelle. Hän on kyllä ensimmäisenä listalla niistä jotka haluaisin livenä tavata kun kaikki muut listalla aiemmin olevat olen jo tavannut.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tulin kertomaan kaksi asiaa:

1. Vuosi 2021 tulee olemaan ihan vitun paska
2. Harmittaa ihan saatanasti että löysin vasta aikuisiällä Pink Floydin. Ihan käsittämättömän huikea bändi.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Käärmeet on mukavia. On minulla ollut kuningaspyton aikaisemmin. Nyt vaan taas tullut hinku hommata lemmikki. Kuningasboa voisi olla kiva, mutta kun mokoma tarvii niin ison terraation, että en sitä tähän pikkukaksioon saa mahtumaan.
Kuningascobra olisi vielä mielenkiintoisempi vaihtoehto, olisihan vaikka? Se asustaa pienessä korissa ja pilliin puhaltelemalla sen saisit näkyviin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tulin kertomaan kaksi asiaa:

1. Vuosi 2021 tulee olemaan ihan vitun paska
2. Harmittaa ihan saatanasti että löysin vasta aikuisiällä Pink Floydin. Ihan käsittämättömän huikea bändi.
Ihan saatanan hienoa, että Pink Floyd löydetään. Vaikka ei se kai kadoksissa ollut koskaan. Ihan mielenkiinnosta, mitkä Pink Floydin levyt löysit? Mistä lähti oivallus?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ihan saatanan hienoa, että Pink Floyd löydetään. Vaikka ei se kai kadoksissa ollut koskaan. Ihan mielenkiinnosta, mitkä Pink Floydin levyt löysit? Mistä lähti oivallus?
Et ole koskaan löytänyt jotain bändiä/musiikkia, joka iskee ihan vitusti jossain vaiheessa omaa elämänkiertoa?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Et ole koskaan löytänyt jotain bändiä/musiikkia, joka iskee ihan vitusti jossain vaiheessa omaa elämänkiertoa?
Olen olen, toki. Kiinnostaa vaan, että mikä osa Pink Floydin laajaa ja monipuolista tuotantoa oli se, joka juuri sinuun iski. Syd Barrettin ajan spykedeeliset laulut? Dark Side Of The Moonin koherentti kokonaisuus? Animalsin pisteliäs, kuivahko yhteiskuntakritiikki?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Olen olen, toki. Kiinnostaa vaan, että mikä osa Pink Floydin laajaa ja monipuolista tuotantoa oli se, joka juuri sinuun iski. Syd Barrettin ajan spykedeeliset laulut? Dark Side Of The Moonin koherentti kokonaisuus? Animalsin pisteliäs, kuivahko yhteiskuntakritiikki?
Kaikki
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Olen olen, toki. Kiinnostaa vaan, että mikä osa Pink Floydin laajaa ja monipuolista tuotantoa oli se, joka juuri sinuun iski. Syd Barrettin ajan spykedeeliset laulut? Dark Side Of The Moonin koherentti kokonaisuus? Animalsin pisteliäs, kuivahko yhteiskuntakritiikki?
Myönnän silti että stimulanttina toimi David Gilmour - Live at Pompeii 2016.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Ei ollut muuten paska vuosi vaan aivan upea tämän palstan puolesta. Kiitos siitä seuraaville nimimerkeille ei missään järjestyksessä (ja jos joku unohtuu niin voi merkata itsensä kuittailevaan vastaukseen): @HPL76 @pettter @banaaninviljelijä @vetti @Leon @Mälkiä @Gennadi @nummenkallio @peksa @vilperi @Punamusta @Jomppa_Koo @Wiljami . Kevään etämiiteissä oli muistaakseni jokunen muukin ja yhtä lailla kiitokset hienosta oudosta vuodesta.

Lisäksi kyllä erityiskiitokset nimimerkeille @Johnny B. Goode ja @Sämppäri vaikka en nyt heitä ole vielä tavannutkaan.

Oikein mukavaa vuotta 2021 kaikille palstalaisille! Jopa sille minun arvostelusta pelikieltoa ottaneelle. Hän on kyllä ensimmäisenä listalla niistä jotka haluaisin livenä tavata kun kaikki muut listalla aiemmin olevat olen jo tavannut.

Toveri Czesse, tämän palstan "äiti-Teresa", aina humaani, myöskin kiusaajia kohtaan. Se on sitä aitoa karjalaisuutta, vaikkakin toivon häneltä myös koston himoa ja brutaalisuutta tälle vuodelle. Ka vot etiäpäin!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
On maat ja puut valkeina. Lunta on tullut. Illalla, niin no yöllä, yllätyin miten paljon lunta oli kun vein yhden padan vähän kauemmas pihasta. Nyt pitäisi varmaan lähteä siivoamaan pihasta ilotuliteroskat.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ei ollut muuten paska vuosi vaan aivan upea tämän palstan puolesta. Kiitos siitä seuraaville nimimerkeille ei missään järjestyksessä (ja jos joku unohtuu niin voi merkata itsensä kuittailevaan vastaukseen): @HPL76 @pettter @banaaninviljelijä @vetti @Leon @Mälkiä @Gennadi @nummenkallio @peksa @vilperi @Punamusta @Jomppa_Koo @Wiljami . Kevään etämiiteissä oli muistaakseni jokunen muukin ja yhtä lailla kiitokset hienosta oudosta vuodesta.

Lisäksi kyllä erityiskiitokset nimimerkeille @Johnny B. Goode ja @Sämppäri vaikka en nyt heitä ole vielä tavannutkaan.

Oikein mukavaa vuotta 2021 kaikille palstalaisille! Jopa sille minun arvostelusta pelikieltoa ottaneelle. Hän on kyllä ensimmäisenä listalla niistä jotka haluaisin livenä tavata kun kaikki muut listalla aiemmin olevat olen jo tavannut.
Kyllähän tuosta ainaki @Glove uupuu. Hyvää tätä vuotta vaan ihan kaikille.

Vuoden vaihteen olin ihan vapaasta tahdosta vesiselvänä ja selvyys saanee luvan jatkua astetta pidempää. Sen verran pahalle laukalle pääsi loppuvuodesta menemään, että soo soo mua.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Missä on kaikki linnut ruokintapaikalta? Ei ole moneen päivään ketään näkynyt ruokintapaikalla. Ei edes oravaa... Täytin ruokintalaitteetkin juuri joulun jälkeen. No kyllä sinne porukkaa ilmestyy kun nälkä tulee.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Rapala on kyllä vieheiden ykkönen.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sen verran alkaa tämä tavaroiden järjestely puuduttaa, että oli minunkin pakko hakea muutama lonkero. Kirjoja ja levyjä on ihan törkeästi, mutta kun ei niistä halua luopuakaan. Kirjoista olen suurimman osan lukenut ja levyissäkin on melko vähän sellaisia, joita ei Spotifystä löydy, mutta jotenkin niiden kirjojen ja levyjen pitää vain olla näkyvillä. Sen olen kuitenkin havainnut, että ilman noita tavaroita muuttaminen olisi selvästi helpompaa. Ehkä en nyt sitten muutamaan vuoteen muuta. Vaikka eihän se asuntolaina ole ennenkään minua paikallaan pitänyt.
 

Nick Neim

Jäsen
Täytyis koittaa muistaa, ettei näin juhlimisien jälkeisinä päivinä söisi jalapenoja. Ei ole varsinaisesti krapulaa, mutta kun tuo vatsa ns. toimii näemmä taas tavallista useammin pienen alkoholin käytön myötä, niin seurauksista saa kärsiä useampaankin otteeseen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sen verran alkaa tämä tavaroiden järjestely puuduttaa, että oli minunkin pakko hakea muutama lonkero. Kirjoja ja levyjä on ihan törkeästi, mutta kun ei niistä halua luopuakaan. Kirjoista olen suurimman osan lukenut ja levyissäkin on melko vähän sellaisia, joita ei Spotifystä löydy, mutta jotenkin niiden kirjojen ja levyjen pitää vain olla näkyvillä. Sen olen kuitenkin havainnut, että ilman noita tavaroita muuttaminen olisi selvästi helpompaa. Ehkä en nyt sitten muutamaan vuoteen muuta. Vaikka eihän se asuntolaina ole ennenkään minua paikallaan pitänyt.
Kyllähän nyt fyysisen levyn laittaminen stereoihin ja volumepotikan kääntäminen aiheuttaa henkilön päähän huomattavasti isompia mielihyvän väristyksiä kun joku hikinen Spotify, joka leikkaa taajuuksistakin suuren osan pois. Ei tietokoneen kautta kuule samaa kuin levyltä kuulee. Syvyysvaikutelma pienenee merkittävästi. Musiikissa kun tärkeää on se mitä kuulee, mutta myös se mitä ei kuule. Levyltä kuulee mitä ei kuule, digipaskoista ei.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tästä on jo useampi vuosi, kun poikkesin nuoremman työkamun kämpillä, joka oli hevari ja kova musamies. Ihmettelin että missä stereot ja levyt...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tästä on jo useampi vuosi, kun poikkesin nuoremman työkamun kämpillä, joka oli hevari ja kova musamies. Ihmettelin että missä stereot ja levyt...
Tuommoinen saapi hävetä. Oliko edes Venom-juliste seinällä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös