Tänään näkyy tämän ketjun meno olemaan sellainen, että voi mielensäpahoitusta tulla. Pitäisiköhän jarrua painaa tai syödä?
Laittaakohan tuo koronasulku meidän ihmisten nettikirjoittelu sanavarastot sekaisin?

Suosikkijoukkue
Jouel Awrmiia
Ennen kuin kukaan ehtii mitään isompia kamppiksia aloittaa, niin muistutan, mistä Jatkoajassa on pohjimmiltaan kyse. #Heimo252020

he’s like a lizard, the way a lizard takes his tongue and sticks it as far as it does and retrieves what it was trying to do - Paul Fenton, 2019

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ennen kuin kukaan ehtii mitään isompia kamppiksia aloittaa, niin muistutan, mistä Jatkoajassa on pohjimmiltaan kyse. #Heimo252020
heimo25 ja Kari Oksanen. Jatkoajan kovimmat sepät koskaan, ikinä, missään. Nää kaverit saa TOJ:t ja Schollit näyttämään palstalegendojen sijaan aloittelijoilta.

Suurin ongelma on se, että ei ole ongelmia, on vain ratkaisuja.
Suosikkijoukkue
Jouel Awrmiia
heimo25 ja Kari Oksanen. Jatkoajan kovimmat sepät koskaan, ikinä, missään. Nää kaverit saa TOJ:t ja Schollit näyttämään palstalegendojen sijaan aloittelijoilta.
Missä on Kari Oksasen näytöt vuodelta 2020? Kyllä tämä on Heimo25iden vuosi.

he’s like a lizard, the way a lizard takes his tongue and sticks it as far as it does and retrieves what it was trying to do - Paul Fenton, 2019

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rive Kanerva
Missä on Kari Oksasen näytöt vuodelta 2020? Kyllä tämä on Heimo25iden vuosi.
Kari ei tarvitse näyttöjä tältä vuodelta, sillä hän on aina relevantti. Uskaltaisin melkein väittää, että Kari on ainut jatkoaikalainen, joka on perustanut itselleen ketjun. Sillä pääsee samaan kategoriaan Tamin ja muiden veljien kanssa. Ei Tamillakaan ole tältä vuodelta mitään näyttöjä, mutta se on pomminvarma asia että ohjauspeli olisi kunnossa, mikäli Tami päättäisi huomenna heittää klubitakin niskaan. Samat lainalaisuudet pätevät myös Oksasen Kariin ja Jatkoajan keskustelupalstaan.

"NOH EHKÄ ENSI VUONNA SITTEN!!!!!!!"
- Nimimerkki Dille kiteytti SaiPan kannattamisen viiteen sanaan ja seitsemään huutomerkkiin 11.3.2003.

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Minä annan ääneni sille kuka kertoo parhaan mirri-tarinan!

Tai vaihtoehtoisesti lahjoo minut perunakattilalla.
Millainen kattila on perunakattila? Minä olen luullut, että kattilassa kuin kattilassa voi valmistaa mitä tahansa kattilassa valmistettavissa olevaa ruokaa. Olenko siis toiminut väärin, kun minulla ei ole omaa kattilaa perunoille, riisille, makaronillle jne.?

Kielipoliisi - prkl... päivämäärään kuuluu piste molempien numeroiden perään!
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Millainen kattila on perunakattila? Minä olen luullut, että kattilassa kuin kattilassa voi valmistaa mitä tahansa kattilassa valmistettavissa olevaa ruokaa. Olenko siis toiminut väärin, kun minulla ei ole omaa kattilaa perunoille, riisille, makaronillle jne.?
Kai olet kuitenkin aina teräskattilassa valmistanut vain terästä etkä esimerkiksi moukkamaisesti alumenttiä?

"When one person suffers from a delusion, it is called insanity. When many people suffer from a delusion, it is called religion." -Richard Dawkins

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
No siis teräskattilahan on tehty teräksestä ja perunakattila on tehty perunasta.

Your shit's like chocolate cake
And your ass smells like a rose

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mannerille potkut, Kuopion Palloseura
Tietääköhän Edi kuka on Roger Moore? Sen näyttelijän Edi saattaa tietää, mutta tietääköhän se palstalla vaikuttavaa @Roger Moore?

Vittu olisi kova kun tietäisi. Kohta ilmestyisi kaverikuva palsta-Rookerista ja Edistä tänne pussikaljoittelemassa ja laulamassa karaokea.
Mikä on Edi?

Pedon rinnassa on sydän ikiroutainen

BANZAI!

pepsi

Jäsen
Millainen kattila on perunakattila?
Kattila jossa on perunoita.

Minä olen luullut, että kattilassa kuin kattilassa voi valmistaa mitä tahansa kattilassa valmistettavissa olevaa ruokaa.
Ihan oikein olet luullut, mukaan lukien perunoita. Vähän sama kun kertoisi luulleen että kahvimukista voi juoda mitä tahansa mukista nautittavaa nestettä. Kerron salaisuuden: kahvimukista voi juoda mitä tahansa nestettä. Vaikka siemennestettä.

Olenko siis toiminut väärin, kun minulla ei ole omaa kattilaa perunoille, riisille, makaronillle jne.?
Et ole toiminut väärin.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
#
Kappas, joku on unohtanut ihka uuden kiiltävän ja hienon risuaidan tänne, ois sääli jos sille ei löydy uutta omistajaa.
Kiitos.

Ookei.. nyt on kyllä olo yhtä epätietoinen, kuin muna-allergisella homoseksuaalilla.
Oletko muuten ilmoittanut, että otatko lahjukset vastaan rahana, vai muina etuina/palveluina?
Minulle käy kaikki.

Melkein.

aktisaari

Jäsen
Jos se äänestys joskus avataan, niin oonkohan mie listalla? Miten ne ehdokkaat päätetään siihen. Miekään en pysty sitä avaamaan kun on se ketjunavauskielto. Modet vois jo ottaa sen pois kun oon nyt taas ollut ihmisiksi. 20 viestiä vielä viiteen tonniin. Scenelistat vielä vaiheessa, pitäis ryhdistäytyä kun vasta kolme sceneä on varmistanut paikkansa. Ei oo vaan viime aikoina jaksanut taas innostua mut katotaan sit kun into löytyy.
Mikä on ketjunavauskielto ja miten sellaisen voi saada?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy