Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Suomi, sympatiat: Mikke, KooKoo, Titaanit
Potkuja! @Loorz15
Last Night a DJ Saved My Life
Je suis koronasika
Kannattaa muistaa että tällä palstalla näyttäytyy lopulta vain aika pieni osa minustakin. Se mitä haluan tänne kirjoittaa. Paljon jää sanomattakin. Aika rento ote minulla elämään on kyllä mielestäni. Viestieni perusteella voi kuitenkin tulla minusta osin virheellinenkin mielikuva.Nyt helvatta, veli @vilperi ! Jätkä saa kohta mahahaavan tai napsahtaa päästä verisuoni tolla ressaamisella, murehtimisella ja märehtimisellä. Otas nyt hyvä mies vähän lunkimpi ote eloon. Ei mulla muuta.
Totta munassa saa! Noin seitsemän kuukautta me suomalaiset kiekon ystävät olemme odottaneet että kiekko putoaisi taas jäähän ja pian se hetki on käsillä. Vuorokauden päästä me pelikaani-ihmisetkin pääsemme nautiskelemaan tästä ilosta sekä todistamaan Ryan Laschin comebackia turkoosissa!Joko saa aloittaa?
Kerhoooooo! Peliä!
Ei ihan riittänyt vaan Kärpät oli... no parempia. Tällä kertaa.Kerhoooooo! Peliä!
Kärpät on voittanut toissakevään loppuottelusarjan jälkeen kuusi keskinäistä seitsemästä.Ei ihan riittänyt vaan Kärpät oli... no parempia. Tällä kertaa.
Miksi pitäisi muistaa? Johan vanha kansakin sanoi, että "Sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistelee".Muistaaks kukaan koskaan edellisiltaa? Aamulla vaistomaisesti etsit lattioilta pizzaa.
Kyllähän oikeasti vanha kansa sanoi, että sitä vitulla naamalle joka terveenä haluaa pysyä.Miksi pitäisi muistaa? Johan vanha kansakin sanoi, että "Sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistelee".
No nyt on vanha kansa ollut hurjana. Ensin tikulla silmään ja sitten vitut naamalle. Siihen aikaan ei varmaan ollut somea ja loukkaannuttu kaikesta.Kyllähän oikeasti vanha kansa sanoi, että sitä vitulla naamalle joka terveenä haluaa pysyä.
Vai että semmoiset on sulla mielessä. Ihan ehkä hyvä ettet kerro tästä sen enempää meille *hymiö*No, itse yritän keskittyä toiseen mummoon, ja hänen mirriinsä. Mutta niistä asioista en täällä kerro.
Noh, Nummis. Älä ole tuolainen. Mulla on toistaiseksi ollut lihaton lokakuu. Jos ei lasketa (eikä lasketa) kalkkunaa leivänpäälliseksi.Nyt on kuulemma Lihaton Lokakuu. Ainakin joillain. Minusta se on vähän sama asia kuin Kaljaton Kesäkuu.
Hyvin menee, toivottavasti kestät kuun loppuun :DNoh, nu
Noh, Nummis. Älä ole tuolainen. Mulla on toistaiseksi ollut lihaton lokakuu. Jos ei lasketa (eikä lasketa) kalkkunaa leivänpäälliseksi.
Tietenkään kalkkunaa ei lasketa. Eihän se lihaa ole vaan lintua.Noh, nu
Noh, Nummis. Älä ole tuolainen. Mulla on toistaiseksi ollut lihaton lokakuu. Jos ei lasketa (eikä lasketa) kalkkunaa leivänpäälliseksi.
Kuulohäiriöisillehän tuo on tuotu avuksi, mut palvelee se niitäkin, jotka ei halua pitää ääniä päällä, ettei kukaan kuulisi ja tajuaisi hänen katsovan salkkareita.Älysin että Cmore tarjoaa myös tekstityksen Salattuihin elämiin. Se onkin hyvä juttu. Voisi kysyä myös mitä suomen kielen osaava tekee tekstityksellä Salkkareita katsellessa. Mutta paljonkin, sillä minulla on välillä ollut hankaluuksia saada sarjan näyttelijöiden puheesta selvää.